Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
mdf is wel leuk , maar ook weer niet .
je hebt er speciale plamuur voor en ook nog eens mdf verf primer :?
officieel moet je voordat je begint eerst mdf ontvetten met thinner

wat in het begin zo mooi lijkt is na een maand al heel anders , ook de gaatjes die je geplamuurd hebt worden weer zichtbaar

laat ik het zo zeggen ,schilders zijn nooit zo blij met mdf , als je weet hoe te handelen komt het wel goed .

*knutselt vrolijk verder ,maar twijfelt over de plaatsing van den motor *

mdf is wel leuk , maar ook weer niet .
je hebt er speciale plamuur voor en ook nog eens mdf verf primer :?
officieel moet je voordat je begint eerst mdf ontvetten met thinner

wat in het begin zo mooi lijkt is na een maand al heel anders , ook de gaatjes die je geplamuurd hebt worden weer zichtbaar

laat ik het zo zeggen ,schilders zijn nooit zo blij met mdf , als je weet hoe te handelen komt het wel goed .

*knutselt vrolijk verder ,maar twijfelt over de plaatsing van den motor *
Had ook iets van MDF plamuur,maar werd je ook niet vrolijk van.Nu twee componenten,staalplamuur of iets anders polyester(volgens mij staal)werkt goed.Gronden 50% verdund en nog wordt er lekker gezogen ;).maar wordt knap hoor.Was laatst in bloemendaal en zag een knalgele piper aan het plafond hangen,net als in de sim :rolleyes:.Hij hang er nog.Eerst morgen even bij broerlief aan de gang,dan de baja uilaten in zijn grote achtertuin.dan vergaardag.19:00 thuis en lekker schuren en daarna de boel schoonsoppen/ontvetten.

@BYM: Nog interesse in een 35Mhz Futaba F14 zender? Ik ga de mijne van de hand doen aangezien ik toch een FC16 zender nu heb liggen als reserve.

Of mocht iemand anders interesse hebben? Geef maar een gil :)

@BYM: Nog interesse in een 35Mhz Futaba F14 zender? Ik ga de mijne van de hand doen aangezien ik toch een FC16 zender nu heb liggen als reserve.

Ik heb er inmiddels 2 op de 40MHZ band ivm de duikboot en het 10jarige blusboot plan ...
Maar een spare behuizing is nooit weg, hangt van de askingprice af :), en wat er allemaal op en/of in zit ofcourse... (switches accu etc)

Kwam ook dit tegen in bloemendaal.Ook erg gaaf

NINCO40101.jpg

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

@BYM: mwah wat is veel geld? Doe een leuk bod en wellicht komen we tot een overeenkomst ;)

Heb trouwens toch besloten ook mijn uiensnijder van de hand te doen. Laat mij eerst maar eens met het bigscale gebeuren bezig zijn. Dan komen die uiensnijders ooit nog wel eens.

Indien iemand interesse heeft in wat spareparts, laat het me maar weten ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen allemaal :-)

De voorspelde sneeuw is gelukkig weggebleven,dus Zondag kunnen we gewoon lekker vliegen :-)

*Neemt een lekkere bak koffie.

Zometeen spullen inpakken gaat,en met zwagertje rondje vliegen op het veld rond 12.00 uur,nog meer vlieghebbers :p

Bwuh!. Ja ik! Alleen ga ik niet.. Ben net weer een beetje beter geworden, dus ga niet het noodlot opnieuw trotseren.

Wel heb ik inmiddels 2 vliegers vliegklaar... 1 Fukjet en 1 EZ* Modified v3.1 :) (en dat dankzij jouw propje!)

Oh, ga vanmiddag nog wel even wat rondvluchten maken boven Hoevelaken, met de spycam. Kunnen jullie
ook eens zien hoe Hoevelaken eruit ziet ;)

Goedemorgen , vandaag word een rustig dagje , boodschappen doen en naar de stad om pasfoto's te laten maken , in April verloopt mijn rijbewijs en aangezien ik een waarschijnlijk ook wel weer langs de oogarts moet om een verklaring te halen duurt het allemaal wat langer .

Maandag heb ik een dagje vrij (vrouw gaat met nog 3 naar de h. h. beurs) dus die breng en haal ik , kan ik mooi overdag naar het gemeentehuis om e.e.a. te regelen .

Dinsdag en Woensdag werken en Donderdag en Vrijdag naar Boppart in Duitsland om met alle walsmachinisten en monteurs van de BAM een bezoekje te brengen aan de Bomag fabriek :D

Zometeen spullen inpakken gaat,en met zwagertje rondje vliegen op het veld rond 12.00 uur,nog meer vlieghebbers :p
Nope, even een beetje rustig aan na een weekje hectiek thuis. :D Oogjes waren een beetje moe de laatste dagen (zo'n fijn tintelend gevoel dat al om 15:00 uur begint). Vanmiddag even een grotere erker voor de tent regelen. ;) Vanavond wat knutselullen aan de Medium Sized Pico Raven. Morgenmiddag wel vliegen met de Xeno en FuckJet. En misschien de nieuwe Raven. :yes:

Nope, even een beetje rustig aan na een weekje hectiek thuis. :D Oogjes waren een beetje moe de laatste dagen (zo'n fijn tintelend gevoel dat al om 15:00 uur begint). Vanmiddag even een grotere erker voor de tent regelen. ;) Vanavond wat knutselullen aan de Medium Sized Pico Raven. Morgenmiddag wel vliegen met de Xeno en FuckJet. En misschien de nieuwe Raven. :yes:

Jammer dat je niet even komt,maar wel begrijpelijk ;)

Zometeen de minimag van mijn zwagertje eventjes invliegen,hij zal zich binnenkort gaan inschrijven bij de ACH.

Hij is ook een helifreak,dus Knaller heeft er binnenkort een vriend bij ;)

Neem zelf de EZ eventjes mee voor een cameravluchtje,vanmiddag de filmpjes.

De chauffeur met de Swift II is onderweg,dus we kunnen weer knutselen ook :-D

Voor diegenen die het interesseert,wij zijn rond 11.30 uur op het veld ;)

zo na toch wat tegenvallende reesultaten van mn picojet
heb ik vanmorgen een nieuwe supersniper van het-rc gekocht
leuk toestel alleen nog effe de juiste setup bepalen
iemand sugesties kwa setup?
vlieg gewicht word zn 1200gr

gotver , ben ik mijn depron delen a/h spuiten , wat op zich goed gaat , maar waar nog inkt zit van het aftekenen ,dat blijft door de verf zichtbaar ,en waar geschuurd is zie je dat ook :mad:.
dus alles opnieuw uitsnijden , maar ik heb geen depron meer :mad:

geen zin in ,dus hij krijgt niet de schoonheids prijs meer , nu maar hopen dat het vliegt

*gaat zijn gezindag in *

S'morgens allemaal gaat er nog iemand naar quartel vandaag?
Zo ja zou die dan wat 10% helimix plofstof mee kunnen nemen?
Geen vliegen voor mij vanmiddag en vanavond mischien ook niet heb nog niets van arjan gehoord.

fox met headcam

hallo mannen

net weer terug fox maiden gehad
leuk filmpje gemaakt met headcam.
in het begin een beetje warrig maar daarna
best wel een leuk resultaat.
hier de link.

mvg ragger:mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back