marcelsiggery
Forum veteraan
verder niks te melden :rainbow1:
Ga je baja klaar maken man ipv hier je tijd zitten te verdoen

Kunnen we op Koninginnedag in het park gaan knallen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
verder niks te melden :rainbow1:
Ik bedoel het niet negatief :nooo:
met baja's rijden is leuker in groep verband,lekker ouwehoeren ,rijden ,filmpie maken ,koffie drinken,weer rijden etc
vliegen is leuk in groep verband maar ook individueel
als er niet veel wind is op ht zondag as ,gaat hij gewoon de lucht in en kunnen jullie hem allemaal zien crashen ,is veel leuker, zeker als hij door een vooruit vliegt van 1 van ons
, word dan ruitje 2
![]()
Zo het karretje rijd weer ff. Alleen word mijn motortje zo snel heet. Te heet voor het mooie. Ik heb dan nog geen halve tank leeggereden en alleen op steen... Weet iemand hoe dat kan? Hij staat niet krap afgesteld. Er komt nl een mooi pluim uit de uitlaat...![]()
Te heet plugje? 30% Nitro? En wat is te heet?Zo het karretje rijd weer ff. Alleen word mijn motortje zo snel heet. Te heet voor het mooie. Ik heb dan nog geen halve tank leeggereden en alleen op steen... Weet iemand hoe dat kan? Hij staat niet krap afgesteld. Er komt nl een mooi pluim uit de uitlaat...![]()
IK denk toch te krap:???:
IK zou m toch wat meer benzine geven, desnoods met de lucht/benzine schroef.
???
Te heet plugje? 30% Nitro? En wat is te heet?
Ga je baja klaar maken man ipv hier je tijd zitten te verdoen
Kunnen we op Koninginnedag in het park gaan knallen![]()
Waar gaat Floortje op de Koninginnemarkt staan met haar kraampje? Krijgt ze van mij €35,00 voor dat oude blokkie van je. :lol: Haar dag ook weer goed en papa verlost van die rommel. 8Ooeps ,als ik alles nog bijelkaar kan vinden,ik zag floor laatst nog met allerlei baja spul lopen :shock: , en ze speelde gisteren nog in de zandbak met mijn zenoah blok :lol: .
je denkt toch niet dat ik mag rijden met de baja op queen's day![]()
![]()
Waar gaat Floortje op de Koninginnemarkt staan met haar kraampje? Krijgt ze van mij €35,00 voor dat oude blokkie van je. :lol: Haar dag ook weer goed en papa verlost van die rommel. 8O
Wel een idee. We zetten beide Floortjes op een kleedje met wat oude meuk en wij gaan lekker vliegeren. :rolling: Daarna pikken we ze op, zetten ze thuis af en voor het geld wat ze binnengehaald hebben, gaan we lekker :celebrate:.:nooo: :showass: ,daarna kom ik langs jouw kraampje om je te verlossen van je donor baja voor 30 E ,jouw floor ook blij![]()
Dan ga ik je teleurstellen want mijn kids zijn aardig gedrild om geen snoep van duistere handelaren aan te nemen. :fuckyou2:Ik ga op zoek naar een lief meisje die een Dominator te koop aanbied in haar stalletje :lol:
Neem wel wat HARIBO drop boxen mee,wie weet valt er iets te ruilen![]()
Dan ga ik je teleurstellen want mijn kids zijn aardig gedrild om geen snoep van duistere handelaren aan te nemen. :fuckyou2:
@gladoor
Je hebt een Spektrum-Virus bevattende PB :rolling:
Het leven zit vol risico's bart gewoon rijden met dat ding[/quote](Mooi Kl*te in ieder geval...een lekker comfortabel gevoel geeft het niet om met deze wetenschap een Bigscale te gaan besturen.)
(Mooi Kl*te in ieder geval...een lekker comfortabel gevoel geeft het niet om met deze wetenschap een Bigscale te gaan besturen.)
Het leven zit vol risico's bart gewoon rijden met dat ding