Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo het karretje rijd weer ff. Alleen word mijn motortje zo snel heet. Te heet voor het mooie. Ik heb dan nog geen halve tank leeggereden en alleen op steen... Weet iemand hoe dat kan? Hij staat niet krap afgesteld. Er komt nl een mooi pluim uit de uitlaat...:(

Ik bedoel het niet negatief :nooo:

met baja's rijden is leuker in groep verband,lekker ouwehoeren ,rijden ,filmpie maken ,koffie drinken,weer rijden etc

vliegen is leuk in groep verband maar ook individueel :yes:

als er niet veel wind is op ht zondag as ,gaat hij gewoon de lucht in en kunnen jullie hem allemaal zien crashen ,is veel leuker :) , zeker als hij door een vooruit vliegt van 1 van ons :oops:, word dan ruitje 2 :rolleyes:

We zijn toch niet beledigd he!!!! Het was maar een grapje hoor!!!:turn-l:

maar in ieder geval bedankt voor de waarschuwing.

Jongens ik parkeer beneden!!!!!!!!!!!!!:D

Zo het karretje rijd weer ff. Alleen word mijn motortje zo snel heet. Te heet voor het mooie. Ik heb dan nog geen halve tank leeggereden en alleen op steen... Weet iemand hoe dat kan? Hij staat niet krap afgesteld. Er komt nl een mooi pluim uit de uitlaat...:(

IK denk toch te krap:???:
IK zou m toch wat meer benzine geven, desnoods met de lucht/benzine schroef.

???

Te heet plugje? 30% Nitro? En wat is te heet?

Als je MT rijdt, heb je altijd een pluim, zelfs al stook je je blok op tot 180°C. :?

IK denk toch te krap:???:
IK zou m toch wat meer benzine geven, desnoods met de lucht/benzine schroef.

???

Als ik hem nog rijker zet gaat houd de motor in bij het optrekken of hij haald z'n top niet...

Te heet plugje? 30% Nitro? En wat is te heet?

Ik heb er nu een pluggie 5 in zitten. (dacht ik) Ik denk dat ie de 160 graden overschrijd... De nitro is wel wat aan de oude kant. Type monsterfuel van R&B

Van de MT ben ik nu verlost. Ik heb nu echt niets meer staan. Zal voorlopig ook niet meer gebeuren denk ik zo...:rolling:

Ga je baja klaar maken man ipv hier je tijd zitten te verdoen :mad:
Kunnen we op Koninginnedag in het park gaan knallen :cool:

oeps ,als ik alles nog bijelkaar kan vinden :hammer:,ik zag floor laatst nog met allerlei baja spul lopen :shock: , en ze speelde gisteren nog in de zandbak met mijn zenoah blok :lol: .

je denkt toch niet dat ik mag rijden met de baja op queen's day :rolleyes: ;)

oeps ,als ik alles nog bijelkaar kan vinden :hammer:,ik zag floor laatst nog met allerlei baja spul lopen :shock: , en ze speelde gisteren nog in de zandbak met mijn zenoah blok :lol: .

je denkt toch niet dat ik mag rijden met de baja op queen's day :rolleyes: ;)
Waar gaat Floortje op de Koninginnemarkt staan met haar kraampje? Krijgt ze van mij €35,00 voor dat oude blokkie van je. :lol: Haar dag ook weer goed en papa verlost van die rommel. 8O

Waar gaat Floortje op de Koninginnemarkt staan met haar kraampje? Krijgt ze van mij €35,00 voor dat oude blokkie van je. :lol: Haar dag ook weer goed en papa verlost van die rommel. 8O

:nooo: :showass: ,daarna kom ik langs jouw kraampje om je te verlossen van je donor baja voor 30 E ,jouw floor ook blij ;)

Ik ga op zoek naar een lief meisje die een Dominator te koop aanbied in haar stalletje :lol:
Neem wel wat HARIBO drop boxen mee,wie weet valt er iets te ruilen ;)
En natuurlijk mag jij rijden op queen'sday ,het is toch een feestdag.

:nooo: :showass: ,daarna kom ik langs jouw kraampje om je te verlossen van je donor baja voor 30 E ,jouw floor ook blij ;)
Wel een idee. We zetten beide Floortjes op een kleedje met wat oude meuk en wij gaan lekker vliegeren. :rolling: Daarna pikken we ze op, zetten ze thuis af en voor het geld wat ze binnengehaald hebben, gaan we lekker :celebrate:.

Ik ga op zoek naar een lief meisje die een Dominator te koop aanbied in haar stalletje :lol:
Neem wel wat HARIBO drop boxen mee,wie weet valt er iets te ruilen ;)
Dan ga ik je teleurstellen want mijn kids zijn aardig gedrild om geen snoep van duistere handelaren aan te nemen. :fuckyou2:

Dan ga ik je teleurstellen want mijn kids zijn aardig gedrild om geen snoep van duistere handelaren aan te nemen. :fuckyou2:

Wie heeft het hier over jouw kids :puppydogeyes: :showass: :lol:

* EDIT

Ik ga natuurlijk wel op zoek naar een knappe tweedehands Dominator,dat kromme ding van jou slijt Floortje hooguit nog voor een suikerspin :lol: ;)

Laatst bewerkt:
sleur; weet je zeker dat je nog wilt vliegen :rolleyes:

zie hieronder ;)

[URL="
- Crash avion[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
@gladoor
Je hebt een Spektrum-Virus bevattende PB :rolling:

Poll: Wie zal de volgende zijn met storing in zijn DX3R?

[*]Burp
[*]Sleurhutje
[*]Bart

results.cgi

Laatst bewerkt:
Ik heb net even op me zelf gestemd in de poll van Philliams...:???: ;)
Aangezien mijn serienummer ook in de reeks valt van DX3R zenders met "bindingsangst"....
cwm13.gif
is het natuurlijk te verwachten dat het straks,net als bij BYM en Snoeksel :shock: spontaan verkeerd gaat...:confused:

(Mooi Kl*te in ieder geval...een lekker comfortabel gevoel geeft het niet om met deze wetenschap een Bigscale te gaan besturen.)

(Mooi Kl*te in ieder geval...een lekker comfortabel gevoel geeft het niet om met deze wetenschap een Bigscale te gaan besturen.)[/quote]
Het leven zit vol risico's bart gewoon rijden met dat ding

(Mooi Kl*te in ieder geval...een lekker comfortabel gevoel geeft het niet om met deze wetenschap een Bigscale te gaan besturen.)
Het leven zit vol risico's bart gewoon rijden met dat ding

(dingen) ;)
Hmmm,ik twijfel een beetje :neutral: :nosmile:...ik heb geen zin in auto's die iemand kan verwonden of in iemand zijn achterruit van z'n 1:1 auto rijd.:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back