Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
he he project 4XXX klaar:D
alleen nog zwaartepunt bepalen:confused:
heb zin in volgende week:rolleyes:

ja , bij zelfbouwsels is het zwaartepunt een raadsel ;)

alles even klaarzetten voor vanavond , ik had geen zin om een mini sd kaart te scoren ,je kan zo verrot je auto kwijt in zaandam , verder weet ik ook niet wat voor batterijen in de minicam gaan ?

dus volgende keer maar filmen

hoe laat in wormer ?

@Junk: Voor nog geen 25 pleuro's heb je een pak van 5mm depron foam bij de Kwantum vandaan. Breekt niet snel af, erg goed spul. Heb zelf 2 pakken liggen, maar woon niet echt bij je in de buurt. Anders had je wel wat mogen hebben van me.

8 platen ga ik niet meer redden :nooo: Ik heb nu alleen nog voorraad voor eigen gebruik :yes: Ik heb wel 6mm in de aanbieding ;)

was ook een geintje phils , ik verwacht echt niet nog eens 8 platen ;)

spijker ; bedankt voor de tip , zijn die platen dus ook lichter ?

heeft zijn coaxiaal copter verbouwd voor vanavond , gni , straks te bewonderen ;)

Heeft weer een accu leeggehoverd in de tuin :turn-l: zelfs boven het dak van de schuur 8O kwam een windje onder :rolling:

knaller ; als je de zoom vlieg klaar wilt maken en netjes wil afstellen , geef ik me 6ex er bij , kun je dat rustig op je gemak doen ,en kan ik mijn t7c gewoon blijven gebruiken .

ik denk dat je er wel ff mee bezig bent ,dus wil je wel belonen in harde euro's of je krijgt van mij mooie carbon blades in de maat die standaard op de 450 modellen zit , deze heb ik nog liggen

*laad zijn laatste lipo's voor strakkies *

voor de duidelijkheid , het is toch van 19;00 tot 21;00 u ?

philscopter ; kijk je uit, straks moet hij naar de heli garage "de knallert " ;)

He's the helimaster :turn-l: ;)

knaller.jpg

Las iets van spcm bij graupner en pcm futaba die elkaar niet zo lief vinden...
Maar kan daar zelf geen oordeel over geven.

Zoiets eigenlijk:

[URL="
- Futaba Innovations[/URL]

Dat slaat nergens op.... je hebt ppm en pcm en dat bij beide merken.

Je htb of een pcm zender en ontvanger of een ppm zender en ontvanger. ( zender is in te stellen op ppm of pcm ) is de 1 pm en de ander pcm dan werkt het uiteraard niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom PCM van Futaba niet op Graupner werkt (en andersom en andere merken):
pcm_systeme.gif

Futaba gebruikt een andere frame rate dus dan kan het inderdaad fout gaan (lees niet doen wat het doen moet). :teacher:

*de auto voltanken gaat* :Fade-color
*nog een half uurtje simmen gaat* :pc:
*plat gaat* :sleepy: :bye:

Ook nog even wezen simmen vandaag. Zender geeft geen problemen, dus geen potmeter oid.

Wel ontdekt dat pen 5 en 6 doorverbonden moeten worden om de zendmodule uit te schakelen. Bij mijn kabeltje dus niet...(vandaar de zendmodule eruit)

Gaat verder met uitzieken...

Sleur zet hem op morgen!!! IK zal aan je denken;)
Hahaha, gebruik ik jou als excuses omdat ik faal door jouw negatieve vibraties (hoe goed ook bedoeld). :rolling:

Net nog even 20 minuutjes op de sim gevlogen. Ik heb er vertrouwen in dat er wel iets aan punten binnen te halen is. Het is beste 2 van 3 rondes dus er is zeker hoop. Vandaag 6x 2 vluchten gemaakt met maar 1x een misser als gevolg van iets proberen. Doen we dus niet meer. Op de sim gaat het ook goed (lees: steeds beter). 8)

Vliegertje nog even helemaal gecheckt (doet-ie anders nooit :hammer:), accuutjes allemaal geladen (6x Hyperion 2S 250mAh 25C voor de vlieger, 2x 12V 7Ah voor de laadkoffer, 2x 12V 7Ah en 1x 12V 12Ah voor de pilonnen en dan nog 6x 12V 7Ah in de boombox), zenderaccu gecontroleerd en niets mis mee (LiFe is toch zo in 15 min. geladen ;)), nog even het gas wat soepeler gezet op de zender. Pilonnen en boombox liggen alvast in de auto, de andere accu's lekker op de vloerverwarming.

Jasper, de concurrentie zal enorm zijn deze wedstrijd (uiteraard kunnen we wel iets afspreken zodat ik 3x vreselijk faal :yes:).
IK WIL VLIEGÛHHHHHHHH!!!
smiley_flying.gif

Laatst bewerkt:
Ola,ook weer thuis van het indoorraggen in Wormer.

We hebben weer vreselijk gelachen,serieus vliegen was wederom niet van toepassing :D

Weer diverse klappertjes gemaakt met Arjan en met Junkie,maar de disc is echt onverwoestbaar :roll:

Junkie heeft diverse filmpjes van vanavond,deze zullen later on-line gezet worden :turn-l:

Voor de wedstrijdmannen,veel succes morgen !!!!

Was zeker gezellig in Wormer, weer heel wat leuks gezien ;) Al vond ik het er toch wel vrij tam aantoe gaan :yes:

Nu naar mijn nessie... morgen weer vroeg op :sleepy: :rolleyes:

Kzal s ff bellen om volgende week ook s in Wormer mee te kunnen doen. Kan ik de ME110 misschien even oplaten. Schiet al aardig op..

Ook van de week Project Y even afronden..

was zeer aangenaam in wormer , ik was geloof ik de enige die zuinig was op zijn kisten ;)

jasper ; de nexus vliegt echt heerlijk, toppertje !! , dit is mijn eerste goedvliegende kist ,alsmede de aito , ook perfect ,al neig ik meer naar de nexus , maar ben erg blij met beide vliegers .

mijn best gedaan om alles heel terug te nemen ,maar siggy kwam mijn rudder tegen v/d aito ,dus die ligt eraf , goed te fixen .

morgen plaats ik wat movies .

was erg gezellig en voor herhaling vatbaar ;)

@ jongens ; veel plezier met de wedstrijd morgen , ik kom wel ff kijken :nooo: ff uitslapen denk :sleepy: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back