Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijker ik heb hem niet in huis maar hij is wel voor mij apart gelegd:) Heb je honger vriend?:D

Spijker ik heb hem niet in huis maar hij is wel voor mij apart gelegd:) Heb je honger vriend?:D

:mrgreen:

@Spijker

Relax goos, komt allemaal goed laat je niet stangen ;)
En op msn kan ik niet terug lullen tegen je want je appeart offline te zijn ....

0:Naam - artikelnummer
1:BYM - 9579 (Tigershark) 400 euro
2:Robert - 6288 nemesis 450mm en de 9554 nemesis 640mm 60 euro
3:Sleurhutje - 6286 Spacewalker en Multiplex Blizzard & Minimag voor 150 euro
4:knaller - Minimag - 50 euro
5:satstok - 9008 Sukhoi - 35 euro
6:Gorbatjov - 9007 Sukhoi & Nemesis 45cm 65 euro

:mrgreen:

@Spijker

Relax goos, komt allemaal goed laat je niet stangen ;)
En op msn kan ik niet terug lullen tegen je want je appeart offline te zijn ....

Ben inmiddels away op msn.. (heb er zo mijn redenen voor om offline weergegeven te zijn op msn, zeg ik je wel even in een msn berichtje ;)).

Oh, count me in voor another minimag trouwens, voor 50 pleuries erbij.

0:Naam - artikelnummer
1:BYM - 9579 (Tigershark) 400 euro
2:Robert - 6288 nemesis 450mm en de 9554 nemesis 640mm Multiplex Minimag 110 euro
3:Sleurhutje - 6286 Spacewalker en Multiplex Blizzard & Minimag voor 150 euro
4:knaller - Minimag - 50 euro
5:satstok - 9008 Sukhoi - 35 euro
6:Gorbatjov - 9007 Sukhoi & Nemesis 45cm 65 euro

Ohw by the way, ik heb weer overheerlijke baklava bij me, voor bij de koffie.
Dan kan je de suiker weglaten uit die dampende zwarte bak, want dat proef je daarna toch niet meer :rolling:

Dan kan je de suiker weglaten uit die dampende zwarte bak, want dat proef je daarna toch niet meer :rolling:

Sjeezus man lekker zo'n bakkie lava.;):mrgreen::)
Neem morgen de nodige pekunia's voor u mede.

Ja kofferbakhandel in Egmond, na de indoorwedstrijd denk ik dan ofzo, of zal ik de hele handel meenemen naar binnen toe :p
Nee, ervoor. Dan kan de Spacewalker nog indoor vliegen voor 17:00 uur. :nooo: ;)

Lekkerrrrrrrrrr, da's lang geleden zeg. :thumbsup: Laatste keer was iets met offroad auto's in Almere. :? :(

@BYM: Laat ik nog eens gekker doen. Doe er ook maar een kale FunJet en een Merlin met Tuning Set bij voor 90 eypo meer. :thumbsup: ;) En doe die JR DSX12 ook maar, heb er 500 eypo voor over. :D Twee AR7000's en twee AR500's voor 140, gaat dat nog lukken?

Sjeezus man lekker zo'n bakkie lava.;):mrgreen::)
Neem morgen de nodige pekunia's voor u mede.

Helemaal goed, en helemaal lekker, of net andersom :p

Nee, ervoor. Dan kan de Spacewalker nog indoor vliegen voor 17:00 uur. :nooo: ;)

Lekkerrrrrrrrrr, da's lang geleden zeg. :thumbsup: Laatste keer was iets met offroad auto's in Almere. :? :(

Ohwww nou ok, jij gaat in 3 uur tijd een kist gereed maken, nou mooie opgave voor de bouwwedstrijd dan :mrgreen:

En idd, jij hebt een goed geheugen, want dat was inderdaad in Almere ja :yes:
(Toen was BOES er ook nog eens, met zijn hele mooie sleuteltafel :yes:

@BYM: Laat ik nog eens gekker doen. Doe er ook maar een kale FunJet en een Merlin met Tuning Set bij voor 90 eypo meer. :thumbsup: ;) En doe die JR DSX12 ook maar, heb er 500 eypo voor over. :D Twee AR7000's en twee AR500's voor 140, gaat dat nog lukken?

LOL :mrgreen: :rolling:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back