Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hu ik was toch ook gecrashed:confused:

kijk maar naar de derde vlucht

vlieger ook stuk,maarja in ben niet

zo,n antfucker:rolleyes:
\

gek eigenlijk ,dat je meer punten hebt gescoord dan ik , jij hoort gediskwalificeerd te zijn met je 3 S lipolientje :rolleyes:

zie je wel , jury suck's :mrgreen: ,ik had al op de 4e plaats kunnen staan :cool:

wat is een antfucker eigenlijk :confused: ....zal junkie wel zijn ;)

Laatst bewerkt:
En wie stond er weer in de file :(
Welke file? 8O Geen file gezien op de heenweg. :? :nooo: Je hebt je gewoon verslapen omdat je om 04:18 naar bed ging. :yes: :p ;)

Of was het een file als in C:\Documents and Settings\BYM\Mijn Documenten\Download\spice_platinum.iso?

Welke file? 8O Geen file gezien op de heenweg. :? :nooo: Je hebt je gewoon verslapen omdat je om 04:18 naar bed ging. :yes: :p ;)

Of was het een file als in C:\Documents and Settings\BYM\Mijn Documenten\Download\spice_platinum.iso?

Jij rijdt ook over het spoor en station van Castricum.

(had ik ook beter kunnen doen, ik kwam notabene bij rc-speedworld vandaan :hammer: ) maar ik ben dus de provinciale weg gegaan, en dat was bij afslag Castricum erhm, gezellig.
Toen bij afslag Egmond, was het ook errrrug gezellig ......

Stonden bij die manege al stil ....

Waren tien voor twaalf al weggegaan notabene.

@Spijkert, kom eens online op MSN joh, schiet weer eens niet op met je zo :p

@Burp, jouw geld was al binnen :yes:

Is toch goed te doen Andre, dat filmpje van je van Junkie ?

(slijm slijm, waar blijft mijnes :p )

ragger ; ik zie net dat ik nog wat filmpjes op mijn camera heb staan van zondag

ook jouw creatie en de depron funjet test

zal ik ff uploaden ;)

zo , de secret X heeft nu gewoon weer volop power met de buitenloper op den neus
v/h weekend even testen op ht of het veld

IMG_1984.jpg

ragger ; ik zie net dat ik nog wat filmpjes op mijn camera heb staan van zondag

ook jouw creatie en de depron funjet test

zal ik ff uploaden ;)

zo , de secret X heeft nu gewoon weer volop power met de buitenloper op den neus
v/h weekend even testen op ht of het veld

IMG_1984.jpg

Ik zal morgen van een ieder een filmpje op you tube zetten. Gr. André

@ junkie spatzuiver hoor ,wacht er met smart op.
als ik op sleurdepleur mot wachte dan heb ik een baard:mrgreen:

ben druk bezig de fantastic 4 te upgreaden zodat i met een 2s wel
spatzuiver vliegt.

Laatst bewerkt:
@ junkie spatzuiver hoor ,wacht er met smart op.
als ik op sleurdepleur mot wachte dan heb ik een baard:mrgreen:

ben druk bezig de fantastic 4 te upgreaden zodat i met een 2s wel
spatzuiver vliegt.

ik schat rond 10;15 u de filmpjes te plaatsen , ligt een beetje aan youtube ;)

op het filmpje wat ik heb v/d fantastic 4 kan hij vooral goed prophangen :mrgreen:

@jerkev ; wij zijn benieuwd :p

Net Paps even gesproken en de vliegspullen zijn weer uit de verkoop.. Op 2 na.

1: De CMpro Giles 202 mag weg naar diegene die er interesse in heeft. (sorry, maar dit is even uitsluitend voor ACH leden bedoeld ;)).

IMAG0006.jpg

Toestel is helemaal leeg. Geschikt voor een 7,5 - 8 cc 2takt motor.

Wat wil ik ervoor terug hebben? Een geplakte en leuk uitziende (ge-airbrushed) Yak54 modelletje. Niet moeilijk schema ofzo, maar gewoon een leuke indoor vlieger (zonder electronica etc natuurlijk).

Straks komt er nog een Accipiter bij te staan (een andere dan die ik eerder te koop aanbood), is een schade toestel en mag gewoon gratis weg. Anders gaat ie in de kliko nl :)

Reakties per PM aub en hij gaat gewoon weg naar de eerste die mij belofte waar kan maken :mrgreen:

@ Junkie

Je servootjes komen naar alle waarschijnlijkheid morgen binnen ;)

lekkerrrr ,kan ik weer de dikke vette indoor/outdoor hellcat bouwen

zondag 21 maart is indoor vliegen in de tref een feit :p
we komen na de korfbalsters , en na ons is niets , dus dat is lekker ,wellicht kunnen we nog een uurtje langer om de lipo's echt goed leeg te knallen ;)

ps ; ik zie toch duidelijk dat ik op het eind v/h filmpje met de staart regelrecht naar beneden crash , vreemd dat ik daar de 25 crashpunten niet voor kreeg :?
had me al naar een 5e plaatsje getild ;)
jury suck's :mrgreen:

25 punten staat niet vast bij een crash, hoe mooier de crash hoe meer punten er te verdienen zijn :mrgreen: Volgende keer beter crashen :yes: Er op staan en stampen levert 25 punten op :thumbsup:
En voor wat betreft jou ranking, met alle respect maar jou vlieger zag er een beetje teveel uit als normale vlieger dus de jury vond het wel erg mooi gebouwd maar de bijzonderheidsfactor was laag :rolling:

+1 Die gasten geven we niets meer te eten en te drinken. Mierenbeukers... :rolling:

Had je iets te eten gegeven dan :hammer: ;)

volgend jaar doe ik misschien weer mee , maar dan als jurylid :rolleyes: ;)

Kansloos :mrgreen:

25 punten staat niet vast bij een crash, hoe mooier de crash hoe meer punten er te verdienen zijn :mrgreen: Volgende keer beter crashen :yes: Er op staan en stampen levert 25 punten op :thumbsup:
En voor wat betreft jou ranking, met alle respect maar jou vlieger zag er een beetje teveel uit als normale vlieger dus de jury vond het wel erg mooi gebouwd maar de bijzonderheidsfactor was laag

hmmm , maak ik die volgende keer een niet lookalike vlieger , een vliegende doos ofzo :)

maakt niet uit , ik heb er weer een leuke vlieger bij .

ben nu met de deprofunjet bezig ,motor komt gewoon voorop , zodat hij lekker over de ailerons blaast , ohw ,en hij is een stukje korter geworden , filmpje verklaard waarom , dat was zeker 25 punten geweest bij de truttenjury :cool: kijk maar !!mHV2jZ9h-QI[/media] - depron funjet test

ragger ; jouw filmpje moet ik opnieuw uploaden , the fucking laptop sloeg uit omdat de accu leegwas :mad: ,misschien straks nog anders morgen .

Laatst bewerkt door een moderator:
Junkie begrijp me niet verkeerd he :nooo: De jury was erg onder de indruk van de bouwstijl, het was erg mooi en verzorgd gebouwd :yes:

@ BYM: voeding toch weer aan de praat gekregen :banana: bleek een soldering te zijn :yes: dus jij weet genoeg :( Ik zal morgen even contact opnemen met de desbetreffende persoon op de ACH (als hij er is) Komt goed schatje :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Junkie begrijp me niet verkeerd he :nooo: De jury was erg onder de indruk van de bouwstijl, het was erg mooi en verzorgd gebouwd :yes:

natuurlijk weet ik dat het de mooiste vlieger was die erbij zat :mrgreen:

volgende keer maak ik wel een surfplank met een kerstman erop , scheelt gelijk 2 dagen werk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back