Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Duur man, knaller heeft zijn DX7 voor 100 eypo's (op mijn aanraden als bod op de vraagprijs van 180). 8O Ontvangers tweedehands... :? Koop ze liever voor een paar tientjes meer nieuw. :yes: De enige die ik tweedehands heb gekocht (AR7000) heeft soms een hick-up. Niet noemenswaardig maar de eLogger ziet ze wel. :yes: Hetzelfde toestel met een nieuw gekochte AR7000 geen enkel probleem. :?

Je kan toch proberen af te dingen op de prijs? Wat je zegt; knaller heeft de zijne ook voor minder, dan de vraagprijs was.

- Woei! TNT is langs geweest, pakketje van RCT in ontvangst genomen. Kan ik morgen beginnen aan de bouw van de Cularis :D

Ontvangers tweedehands... :? Koop ze liever voor een paar tientjes meer nieuw. :yes: De enige die ik tweedehands heb gekocht (AR7000) heeft soms een hick-up. Niet noemenswaardig maar de eLogger ziet ze wel. :yes: Hetzelfde toestel met een nieuw gekochte AR7000 geen enkel probleem. :?

:teacher:

Bij tweedehands electronica weet je nooit wat ermee gebeurd is,blijft dus altijd link.

Ik kocht mijn spectrum DX7 vorig jaar inclusief fullrange ontvangert inclusief aankoopbon voor 175,dus deze inderdaad dik aan de prijs ;)

zie net goed nieuws voor je op het journaal JUNKIE. nieuwe regel voor ZZPérs. Ook het klantenwerven krijg je een belastingvoordeel op over 2009 en 2010.:)

Waarom feesteliteer jij mijn vrouwtje 2x? 8O :?

*spycam in huis installeert* :mrgreen:

Kukelekont zeg, kon je 25 jaar geleden al niet kiezen? (mind de woordspeling :lol:)

Burp was eerder, dus heeft eerste keuze. :yes:

Gaat lekker met de handel zo. :thumbsup: Ook maar eens wat vliegers in de uitverkoop doen. :yes: 8)

oke geen probleem:mrgreen:
volgende keer beter

zie net goed nieuws voor je op het journaal JUNKIE. nieuwe regel voor ZZPérs. Ook het klantenwerven krijg je een belastingvoordeel op over 2009 en 2010.:)

das mooi ;)

tot nu toe komt het werk nog aanwaaien ,maar dat kan ook een keer ophouden , en moet je zelf actie ondernemen.
naar de toekomst kijkend , denk ik toch dat ik een vw transporter T5 met dubbele cabine moet scoren , staat netjes ,en ik wil er dan mooie bedrijfs reclame op hebben , smoelt goed ,en ben je goed zichtbaar als je ergens staat te werken .
ook reclame borden die je voor het raam zet waar je bezig bent .

word ik misschien nog eens een echt bedrijf :mrgreen:

*is weer zeer gaar , maar toch nog ff bij siggy een bakkie gedaan ,en de hellcat opgepikt ,zodat de meester bouwer "de heer" junkie dat kissie weer ff gaat laten vliegen :mrgreen: ;)

was weer gezelli heer siggy ;)

spijker, nu valt het eigenlijk wel mee qua gaatjes bij mij, simpelweg omdat heel veel van mijn kiezen eruit zijn getrokken:D 7 kiezen ben ik al kwijt onderhand, dus nog 13 over en 6 ervan zijn gevuld. kans is dus groot dat ik er nu weer 1 of 2 verlies ( achterin) dus een brug en kronen moeten er zeker wel gaan komen. sowieso voor het gezicht. Je ziet nu onwijze openingen bij mij als ik lach of praat.

Ik vond inderdaad al een tijdje dat je een onwijs grote mond had ja :mrgreen:

Laatst bewerkt:
En de minimag heeft raampjes.. :D

Meeste werk van vandaag... Stickervel uitknippen (netjes) en plakken (eveneens netjes).

@BYM: MSN!!! :mrgreen:

Knaller, de kleinste align blaadjes die ik kan vinden zijn 37mm.
Origineel zitten er 40 en 42 mm blaadjes bij.

Die anderen die ik gisteren bedoelde waren bladen van kbdd.
Kom je morgen naar de ACH?

Zoals beloofd, hier de foto's van vandaag:

1.JPG
2.JPG

3.JPG
4.JPG

5.JPG
6.JPG

7.JPG
8.JPG

Tussen het lijmen door dus nog even de FC16 zender voorzien van een 2.4Ghz module

Zal proberen morgen van de Cularis eenzelfde soort shoot te maken, wel leuk eigenlijk om het proces te zien vorderen zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back