Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die eerste zin kan ik weinig soep van koken? Ben je aan het scrabbelen?ja maar heb meerder imbusje van de boorkop vandaan die niets kosten bijna die zou je op maat kunnen maken. wat ik verder altijd doe is mijn zelfgeslepen schroevendraaiertje gebruiken die een speerpunt heb. Anders met de slijpschijf de pinion aan strontjes slijpen en verwijderen
Om het koelblok eraf te halen, moet eerst de pinion eraf. Anders slijp je vrolijk overal in het koelblok.je kan de zooi heus wel demonteren zodat je bij de motor komt. moet ik een slijpschijfje voor je meebrengen straks?
@Sleur: kan zijn dat je hem nog niet gezien had, met dat gekwebbel van Bym en Knaller vanacht..
@Sleur: kan zijn dat je hem nog niet gezien had, met dat gekwebbel van Bym en Knaller vanacht..
Goedverdegoedver hey, probeer die kukelekut pinion van de E-Revo los te krijgen maar die mingolen hebben threadlock gebruikt en een imbus die net niet de standaard maat is. Ook met heet maken geen beweging in te krijgen. :evil:
siggy en ik zijn 12;45u op het veld om een paar lipo's te legen
12:45 dus op HT?
Jij wel, de rest heeft gelezen en staat op het veld.![]()
Ik ga toch maar even snel een broodje eten en douchen, om vervolgens op het veld te gaan kijken.
Ik heb ook niet standaard maten in mijn koffer zitten. Straks op HT.....![]()
Dan pleurt ik er ook ff een broodje in en kom naar het veld![]()
---gaat naar het VELD---
sta ik opeens in mijn eentje op ht uit mijn verschoning te waaien![]()
op het veld zijn ze burp. En ik merk het nu ook, het waait als een gek.
vervroegd naar huis toe...
Bij mooi weer, tot morgen middag.. Anders, tot forumse![]()
lekker weertje idd , straks ff kappertje pakken , vliegers in de opslag gooien , hellcat achterin de auto , zodat als ik van lynx terugkom nog even met de hellcat kan spelen op ht .
Ik heb ook niet standaard maten in mijn koffer zitten. Straks op HT.....![]()
sta ik opeens in mijn eentje op ht uit mijn verschoning te waaien![]()
Als je niet crasht, is er ook weinig behoefte om telkens de schroeven eruit te halen er er weer in te doen.![]()