Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiiiiiiemorguhhhh!!!

ADHD vlieger no.1 is weer helemaal klaar voor een lange dag vliegen :-)

Alle lipo's zijn geladen,en de 2 PB accu's a 17AH gaan ook mee.
Vandaag moet het toch lukken om 6 uur continu te vliegen :-)

Wederom geen 1:1 kisten in de lucht,dus we hebben lekker de ruimte ;-)

Die stinkbakken komen niet hoor Sleur,deze moeten eerst nog worden ontdaan van een dikke laag stof en de motoren slaan na een lange periode te hebben stilgestaan toch steeds af ;-)

*gooit een AR 7000 ontvanger in de tas.

Laatst bewerkt:
gute shöne morgen herrn und damen :cool:

ziet er erg geil uit wat weer betreft voor de komende week :mrgreen:
wordt veel laadtijden geloof ik...

hier nog de laatste hand leggen aan de accu en een lipootje en dan snel douchen en naar het veld :mrgreen:

ik had trouwens nog wat vreemds... 1 lipo geladen met charge programma van mn Accucell-6... einde van de rit gaf hij 12,9V totaal aan... 4,29,4,29,4,24 over de cellen... is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken??

nevermind de lipo... hij is al terug aan het zakken.. duurde alleen beetje te lang voor mijn geduld :mrgreen:

idd , pakt gauw wat lipooootjes , en gaat ff depron vliegen auf das plein , staat nu wk O :p
over een paar uurtjes is dat wk3 , dus veel stinkbakken op het veld :mrgreen:

vielen plezieren ;)

phils ; ik zit a/d koffie ,maar alleen een filmpje gezien van de montage van een prop :(, waar blijven de leuke filmpjes :confused: ;)

He Junkie,jammer dat je vandaag niet mag vliegen man,ik zal je missen :mrgreen:

Ik moet hem om 11:00 even bellen. Hij gaat kijken of i op voorraad is. Zo ja, dan haal ik hem straks even op. Moet toch naar Alkmaar ivm een verjaardag.

GrTz Jasper

Join the club, wij ook verjaardag, wel weer gezellie (ze lezen mee :mrgreen:)

GOEIEMORGUUHHH!!!

He Junkie,jammer dat je vandaag niet mag vliegen man,ik zal je missen :mrgreen:

fail !! dit is eigen besluit , gisteren al flink gevlogen en verzadigd ;)

bovendien zijn al mijn lipo's leeg , en mag ik altijd 1 dag per weekend vliegen van mijn lieve vrouw , of dat zaterdag of zondag is moet ik zelf weten , maar ik laat er ff een dagje tussen , iedere dag vliegen zoals jij gaat me een tikkie te ver ( wat je gisteren al zei , je krijgt er adhd van ) ;)

damn , ik wil ff een buurtfilmpje maken ,dus alles klaar ,en witte hellcat gereed , staat er ineens toch weer wat wind :mad: , van 0 naar wk 2 in 3 kwartier :o

toch maar ff proberen :mrgreen:

Siggy!

ik kom net onder de douche vandaan... ga nog een minuut of 5 wachten en dan zegt de accucell "biepbiep".

dan ga ik langs tankstation voor wat drinken... geen zin om de hele dag droog te staan :cool:

en dan naar het veld... dus zeg rond een uurtje of half 11, ¼ voor 11?!? :mrgreen:

Die stinkbakken komen niet hoor Sleur,deze moeten eerst nog worden ontdaan van een dikke laag stof en de motoren slaan na een lange periode te hebben stilgestaan toch steeds af ;-)

*gooit een AR 7000 ontvanger in de tas.
Zaterdag is de bekende rommeldag. Dus of het vandaag vliegen wordt... :? ;) Maar ik zie wel wanneer je op het veld staat, wip ik even langs voor den ontvangert. :thumbsup:

Oh ja, de clubsite wordt wel beter van dat ATV-vliegen. :thumbsup: Siggy, Gorby en Ragger hebben de voorpagina gehaald. ;)

Martijn, wel ff toeteren in het kanaal :mrgreen:

m1czkk5acv6e.jpg

@ Sleur: Ik vind hem helemaal niet beter geworden :rolling:
---nu sta ik er niet meer op ;)---

Zaterdag is de bekende rommeldag. Dus of het vandaag vliegen wordt... :? ;) Maar ik zie wel wanneer je op het veld staat, wip ik even langs voor den ontvangert. :thumbsup:

Oh ja, de clubsite wordt wel beter van dat ATV-vliegen. :thumbsup: Siggy, Gorby en Ragger hebben de voorpagina gehaald. ;)

Het is inderdaad een aanwinst voor de clubsite Sleur ;)

Ik heb de ontvanger mee en ben rond 10.30 uur op het veld,dus kijk maar eventjes of je langs wipt :D

@ Junkie

Ik wACHt nog steeds op mijn anti vlieg-pilletjes vanuit Hong Kong maar zoals je weet ligt het vliegverkeer plat dus dit weekend moet ik wel doorvliegen ;)

volgens mij ben ik dat rechts op de foto :confused:

net ff 2 plein/buurt filmpjes gemaakt , denk dat die wel gaaf zijn , de dep hellcat vloog heerlijk met 8oo 2s lipo met cam .
dorts nu wat verder te gaan , maar ik vind het wel eng met de indoor ontvangert boven de huizen :)

straks da movies

@ Junkie

Ik wACHt nog steeds op mijn anti vlieg-pilletjes vanuit Hong Kong maar zoals je weet ligt het vliegverkeer plat dus dit weekend moet ik wel doorvliegen ;)

ik denk zelfs dat die pilletjes bij jouw niet goed werken , jij hebt 1 doel in het leven ,en das vliegen ,vliegen en nog eens vliegen , en dan heb je tegewoordig ook nog het deeltijd vliegen erbij , dus alles opgeteld ben jij nr 1 kwa vlieguren :mrgreen:

veel plezier allen , junkie gaat lekker shoppen ;)

Kan nog wel ff duren.... die vulkaan gaat vandaag weer flink spugen :rolleyes:

Nou das lekker,wordt ik helemaal hieperdepiep :(

Maargoed, jullie weten in ieder geval waar ik de komende tijd te vinden ben ;)

@ Junkie

Gooi die vliegers nou eens in een hoek en ga eens iets anders doen man.
1 dag vliegen in het weekend is wel genoeg toch :mrgreen: ;)

* ( inladen gaat en naar het veld rijdt )

Doei doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

ik denk zelfs dat die pilletjes bij jouw niet goed werken , jij hebt 1 doel in het leven ,en das vliegen ,vliegen en nog eens vliegen , en dan heb je tegewoordig ook nog het deeltijd vliegen erbij , dus alles opgeteld ben jij nr 1 kwa vlieguren :mrgreen:

veel plezier allen , junkie gaat lekker shoppen ;)

Klinkt als jaloers Junkie :mrgreen:

Veel plezier met kleertjes kopen he ;)

Leuker wordt het als die vulkaan in de zomermaanden gaat spuwen :mrgreen: Dan wordt het helemaal chaos op Schiphol met die vakantiegangers, dit natuurlijk alleen als de wind gunstig staat :rolleyes:

---moeten de pakketjes uit HK maar met de boot komen :yes:---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back