Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar blijven die filmpjes van afgelopen vrijdag nou.... :?![]()
djeez wat een zooi aan kleine spulletjes ,en troep waar je eigenlijk niets mee doet ,maar toch maar bewaard :?
toch nog 1 vuilniszak vol zooi kunnen deleten![]()
Nog liefhebbers binnen de club voor een futaba 149dp ontvanger incl. kristal?
M'n laatste 35 Mhz ontvanger...
Filmpjes van vrijdag niet aan toegekomen :nooo:
Wel net de filmpjes gemaakt van gisteren, de heli-examens. Deze staan nu in de upload.
Nog gepielt met Adobe Premiere, blijkt dat het MP4 formaat niet lekker werktmaar even een MPG formaat er van maken gaat prima.
Ook moet ik binnenkort wat extra geheugen in mijn pc doen, nu is het echt te weinig.
Export naar MP4 (MPEG-4/AVC) of WMV (Microsoft Windows Media Video H.264) zijn de snelst te converteren formaten voor YouTube en leveren relatief kleine videobestanden van een goede kwaliteit op. MPEG2 wordt grooooooooooot, uiteindelijk zal het wel goedkomen maar uploaden duurt dan zo lang.Nog gepielt met Adobe Premiere, blijkt dat het MP4 formaat niet lekker werktmaar even een MPG formaat er van maken gaat prima.
- Graupner Junior (heb meer zwevers liggen nog)?
- Dash 7?
Lik mijn reet. 8OSleur ik eis nu antwoord op mijn pm aan jou. Zo ook Vinnie, Ragger, en Gorby
Da's je straf voor het grasnaaien. Morgenochtend krijg je ook droog brood en water.zit in een mega duur hotel en alleen ned 1, 2 en 3, toch raar![]()