Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , ondanks de verrotte keel /hoofdpijn ,en snotverkouden (waarschijnlijk besmet auf das veld ) :mad::( , ben ik toch aardig de hobby kamers aan het ordenen , djeez wat een zooi aan kleine spulletjes ,en troep waar je eigenlijk niets mee doet ,maar toch maar bewaard :?
toch nog 1 vuilniszak vol zooi kunnen deleten :p

begint er weer op te lijken .

*is depri omdat het nog maar maandag is *
*voelt zich ongelukkig *
*voelt zich ziek *
*snakt naar weekend *
*en zo kan ik nog wel ff doorgaan *

:help:

vntm

@Nickos

Voordat het donker werd eerst twee lipootjes met de swift leeggeknald,kickuhh ;-)

De regelaar van Arjan explodeerde waarna zijn nieuwe nachtswift kneiterhard de grond in dook :-(

Gelukkig is de schade goed te repareren,taai spul dat epp.

Daarna met 4 man nachtvliegen in Zaandam :-)

Discy was prima te volgen met de kerstverlichting.
Alleen het toplichtje even vervangen voor een groene,blauwe was niet echt fris ;-)

djeez wat een zooi aan kleine spulletjes ,en troep waar je eigenlijk niets mee doet ,maar toch maar bewaard :?
toch nog 1 vuilniszak vol zooi kunnen deleten :p
:confused:

Leg dat in het vervolg op de club neer voor grabbelton misschien heeft iemand anders er nog wat aan :confused::mrgreen::D

Filmpjes van vrijdag niet aan toegekomen :nooo:
Wel net de filmpjes gemaakt van gisteren, de heli-examens. Deze staan nu in de upload.

Nog gepielt met Adobe Premiere, blijkt dat het MP4 formaat niet lekker werkt :( maar even een MPG formaat er van maken gaat prima.
Ook moet ik binnenkort wat extra geheugen in mijn pc doen, nu is het echt te weinig.

Filmpjes van vrijdag niet aan toegekomen :nooo:
Wel net de filmpjes gemaakt van gisteren, de heli-examens. Deze staan nu in de upload.

Nog gepielt met Adobe Premiere, blijkt dat het MP4 formaat niet lekker werkt :( maar even een MPG formaat er van maken gaat prima.
Ook moet ik binnenkort wat extra geheugen in mijn pc doen, nu is het echt te weinig.

Wat voor geheugen slikt dat ding van jou?

Misschien dat ik wat kan vinden :mrgreen:

Export naar MP4 (MPEG-4/AVC) of WMV (Microsoft Windows Media Video H.264) zijn de snelst te converteren formaten voor YouTube en leveren relatief kleine videobestanden van een goede kwaliteit op. MPEG2 wordt grooooooooooot, uiteindelijk zal het wel goedkomen maar uploaden duurt dan zo lang. ;)

Zoooo, GeeBee Pilonnenracert even wat van extra verfjes voorzien. Morgen nog wat afwerking met een zwarte stift (teveel werk om dat te spuiten, levensduur van een GeeBee is niet zo enorm :?) en de onderkant een kleurtje geven. Bovenkantje en de roeren zijn geplakt en kunnen lekker een nachtje drogen. :thumbsup: Morgenavond op de club de servo's erin prutsen en de stokken erop plakken. Woensdag motortje en roggelaartje, ontvangertje en klaar is Sleur's GeeBee v3.0. 8O

Woei.. Besloten voorlopig even geen nieuwe Fukjet te kopen. Niet omdat ik er geen een meer wil.. Ech wel! Wat ging ie haaaaaaaaaaaaaard.... Maar meer omdat ik nu echt eens van alle vliegende troep af moet wat op mijn zoldertje staat.. haha.

*gaat eens nadenken wat er allemaal weer verkocht gaat worden*

- minimag?
- Graupner Junior (heb meer zwevers liggen nog)?
- Dash 7?
- Speed delta?? (eerst even overleggen met paps haha)
- 2takt trainer toestel (kan hem ook kort vliegen op de fundag natuurlijk)
- 2 te herstellen Flip 3D's (Ragger??)
- Copterx? (haha hoezo twijfel!!!)

Dan blijft er nog voldoende te vliegen over..

@ BYM: 2GB DDR2 800 CL5 zit er nu in, moet volgens het boekje nog een 2GB bijkomen.

@ Sleur: doe dit voor het eerst zo dat editten, vroeger had ik dat fukkie Pinnacle... daar kwam niets door de rip door :hammer:
Tips zijn altijd welkom :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back