Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, zoals ik al zei :mrgreen:

Wanneer zien wij jou weer eens op het veld ?
Ik weet niet eens meer hoe je er uit ziet Burp ;-)

Je krijgt trouwens nog klapjes van Silly.
Ze liep je laatst tegen het lijf bij KZ,maar je zei niets eens iets tegen haar :-(

Laatst bewerkt:
Nou, vliegen dan trut. :yes: Vannacht is wel aardig. Of ben je al te lam van het rondhangen bij La Balkonia? :celebrate:

*realiseert zich dat hij oppas is vandaag* :evil:

Laat maar, niet vannacht. :nooo: :(

Eerst nadenken alvorens iets te posten slapjanus ;-)

Of heeft de alcohol je hersenen al zodanig aangetast dat dit erg moelijk is geworden ;-)

Saai filmpje Phil, die heli's zijn zo slaapverwekkend :mrgreen:

Ga je vleugeldinges nu eens klaarmaken, dan ben je ook weer eens gezellig op het veld ;)

Idd erg saai, misschien was het zo saai omdat Burp er niet was :hammer:

Wel was er weer mooi gemaaid :worship: hoogstwaarschijnlijk heeft Burp dat niet gedaan ;)

Whahaha, net zoiets als met je vingers tussen de kofferklep van de vlovlo zitten duzzz ;-)

You don't fuck the sigg baby :-)

Stand up more early ;-)

Het was dus eigenlijk vrij saai op het veld ?

jij wilt horen dat het saai was op het veld he ;) , maar nee het was heerlijk !!
ben weer helemaal verliefd op de rode protech ,wat vliegt dat ding mooi zeg , heerlijk vier 4s lipo's geleegd en nog een paar 3sen .

was juist gezellig met een groepje van zo'n 5man ,alleen bym deed wat raar ,maar dat komt later op film :rolleyes:

ik krijg het filmpje alleen niet uit mijn kodak :confused: , i denk dat hij in het interne geheugen zit , want op de sd staat het niet , ff uitzoeken dus .

das beter phils ;) hij is goed he :p

hier nog wat mensjes :mrgreen:

100_0277_2.jpg

100_0278.jpg

100_0279_2.jpg

dit gebeurd als je een hk lipo in mijn protech stopt :mrgreen: , sorry vriend ;)
100_0282.jpg

Ik weet niet eens meer waar het veld ligt geloof ik :mrgreen:

Stond vanmiddag een veld te maaien maar bleek van heel iemand anders te zijn :rolling:

Dit weekend wordt het weer niets, ondanks het mooie weer. Vrouw op cursus en ik morgen eerst in de sportploeg naar Amstelveen en daarna boodschappen en de boot in de epoxy zetten. Heel misschien laat op de dag nog maar ik denk het niet.

Daarnet wel even twee LiPo's leeg gemaakt met de 500. Ed reed ook nog even langs. Staart is redelijk maar nog niet rotsvast. Ook de nick en rol moeten echt een beetje tammer :)

Denk dat ik ook meteen maar 2 6S Hyperions ga bestellen.

Kobus komt voor mijn deur dus de boel even plat walsen. Gezelli, koffie staat klaar he, ook midden in de nacht :yes:

ik lag in ee deuk !! Geweldig !!! :-)

gniffel :mrgreen:

voor deze afslachting , was de sundancer gecrashed , er was geen wind , de setup was een tikkie underpowered , dus bij het stijgen viel hij 1 kant op ,en dat bleef hij doen ,en pats klaar .

heel erg vond ik het niet ,het was toch een beetje een saaie kist :mrgreen:

heb nu wel weer een fullrange ontvangert vrij en een mooie regelaar :p

helaas ging de sleutelhangercam mee ,deze heeft de crash niet overleeft :)
maar jasper heeft net weer nieuwe binnen , dus dat is weer geregeld ;)

morgen maar even niet vliegen denk ik , weer het hele weekend alleen met floor , dus die wil ook wel eens wat anders in het weekend dan alleen maar vliegen .

zondag weer lekker brandstof vliegen , dan is jasper er ook ,en kan de SE de lucht in :p

bis sontag :bye:

Ik kan pas ook weer v/d week vliegen :( Morgen druk met andere dingen en zondag naar Walibi :banana:
---lekker in de rij staan, en dan nog een rij, en dan nog een rij, en dan nog een rij, en dan nog een rij, :sleepy:---

Ik kan pas ook weer v/d week vliegen :( Morgen druk met andere dingen en zondag naar Walibi :banana:
---lekker in de rij staan, en dan nog een rij, en dan nog een rij, en dan nog een rij, en dan nog een rij, :sleepy:---
Mooi, pas je op voor dochterlief? Die is met een vriendinnetje mee naar Walibi. 8O :rolling:

vooral die rijen voor de lekkere vette hapjes :mrgreen: :p

*laad alvast zijn 4sen op voor de protech voor zondag *
*plaatst de fullrange weer terug in de ez *
*versnippert de sundancer in de kliko*
*gaat plaats rust op den bank *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back