Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm als ik het zo lees, heeft niemand in zijn familie een schurft hekel eraan dat hij vliegt, maar heeft hij bepaalde wroeging met een club waarbij hij zijn ervaring ervan op TV wil uitten. Ik ben benieuwd. Ik ga zeer zeker kijken :D
* programmerd de HDD recorder... *
Morgen nog even werken en dan weer weekend :banana:

WTFBBQ, ik heb al vrij.... is het 2 maanden droog als ik werk, en nu plast het de gehele dag....:-x:onweer:

* gaat maaar weer wat modelbouwen.. *

zo , weer thuis , veel te lang blijven hangen bij lynx :)

bym ; voor jouw heb ik een enya 4 plug , 3 was op .

wauw , deze week heeft junkie het huis voor zichzelf :p
dus erg rustig hier , wat zal ik eens gaan doen ? ;)

eerst de spulletjes van lynx eens uitsorteren , daarna ff knutselen , wat eten , beetje tv , hp'tje kijken met een biertje , tja ,wat doe zoal als je alleen bent ? :mrgreen:

Zo weer onder mijn oude account. Nieuwe naam gaf
problemen.

GrTz Jasper

ohw ,was jij dat met die winkel ? :mrgreen:

lynx had nog een 13x4W liggen voor een tientje , dus meegenomen voor de SE , die maat komt erg dicht bij de maat die je me laatst gaf ., en zit ook op de madness.

ben erg benieuwd hoe de madness vliegt , nog even geduld hebben tot woensdag :( ;)

puke_bag-p1497846468458545922ih2s_400.jpg

Hoepla, weer heelhuids thuis. Vanaf Eindhoven in de zeikregen gereden en naarmate we dichter bij 0251 kwamen werd het steeds triester. :( Het stukje van Bad Ho-Even-Dorp naar 0251 duurde even lang als de rest van de reis. :evil: Wat een oetlnllen heb je toch in het verkeer. Stoer hard rijden terwijl ze geen kl0te zien en dan telkens vol op de rem gaan staan om weer even te oriënteren.

Nou ja, ik kan weer knutselen. :banana: Tijd voor de Saphira. 8) :yes:

Meeste chatten doe ik met Phillie hoor. En je bent gewoon jaloers ;)

sorry , daar kan ik niet jaloers op zijn :nooo: , ik vind het forum wel genoeg , en toegegeven dat doe ik eigenlijk al te veel ;)

denk straks maar wat junkfood halen +dvd, er word immers niet voor mij gekookt :idea:

@Sleurtrut, je hebt gelijk hoor.. Afgelopen donderdagnaCHt 600 ledjes besteld bij onze oosterburen. Vandaag pakketje afgeleverd.

Zodirect maar eens de EZ* en wat discs gaan voorzien van de nodige ledjes. :idea::idea::idea:

@Sleurtrut, je hebt gelijk hoor.. Afgelopen donderdagnaCHt 600 ledjes besteld bij onze oosterburen. Vandaag pakketje afgeleverd.

Zodirect maar eens de EZ* en wat discs gaan voorzien van de nodige ledjes. :idea::idea::idea:

Hoeveellll ?????

Jij bent echt helemaal wappie ;-)

@Junkie

Lekker toch zo'n weekje vrij.
Kun je de hele week aan de hobby.
Als Maris dan weer thuis komt weet ze niet wat haar overkomt, alle aandacht die ze dan ineens van je krijgt.

Ook dit heeft weer een voordeel.

Na twee dagen van veel aandacht is ze het zat en stuurt ze je weer naar je hobbyhok ;-)

Hoeveellll ?????

Spijkert gaat zijn vliegaccu voor de LEDs gebruiken en om te vliegen gebruikt-ie zonnecellen direct op de regelaar. :rolling:

Wat doe je hier dan nog? Kappen met de hobby :yes: ;)

huh ,ik kom nu pas echt los , we gaan juist beginnen :thumbsup:

alleen mijn kisten worden in zeer korte tijd steeds groter :eek:, de volgende F3A kist , gaat nog iets groter worden dan die innimini kleine madness :shock:
punt is ,waar laat ik het ? ;)

Hoeveellll ?????

@Junkie

Lekker toch zo'n weekje vrij.
Kun je de hele week aan de hobby.
Als Maris dan weer thuis komt weet ze niet wat haar overkomt, alle aandacht die ze dan ineens van je krijgt.

Ook dit heeft weer een voordeel.

Na twee dagen van veel aandacht is ze het zat en stuurt ze je weer naar je hobbyhok ;-)

precies ;)

ze komen pas zondag terug , maar ik denk dat ik zaterdag ook naar de camping ga , zondag is het moederdag ,dus dan is het wel leuk als ik er ook ben , bovendien wil floor graag dat ik kom .

misschien zaterdag vroeg even naar het veld tot 14;00u om 6 tankjes leeg te vliegen ,dan ben ik 15;30 op de campif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back