Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft die logger. Dat duurt me te lang ;) Wil er eerder wat mee ondervinden gaan. Wel ga ik hem bestellen voor een volgende keer allicht.

@Sleur: kan ik de ESC met motor een keer meenemen zodat jij hem inregelt op Soft?

Trouwens, die Katana is inderdaad wel een mooi model he? :lol:
Anders moet je volgende keer mijn programmeerkaartje meenemen. Komt de week erop dan wel weer terug. Mocht je dit weekend nog richting 0251 komen dan kan-ie met Hemelvaart weer retour. Werkt heel eenvoudig, super handig en dat voor maar 7 dollar. ;) Overigens hetzelfde kaartje als die van HiModel (ook hier op maar hier voor iets meer en op zich een goede toko die snel verstuurd). :?

kobus/snoeksel; nou , jullie beginnen al heel aardig te vliegen :p

phils/of andere clubleden :

hoe zit dat met de aanhanger v/d club , ik zou deze zondag avond willen lenen , en dinsdagavond weer terug brengen .
dit om mijn steiger te vervoeren .
is dit mogelijk ?

als ik er 1 huur voor maandag , dan moet hij 16;30u weer terug , dus moet je gaan haasten ,en hopen dat de file meevalt .

Even contact opnemen met André alias Jerkev.

oke , ga ik doen ;)

spijker , nog parts nodig , nette prijs lijkt me ;)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Is de kleinere versie Junk. En 200 vind ik wel wat prijzig voor een 2e hands kist, die nieuw 175 kost (los van electronica). Dus zeg 250 incl electronica.

Spareparts zijn niet nodig trouwens.

Wel twijfel ik of ik nog een Sukhoi zal nemen, of de geile Katana ga kopen :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen!!

Gisteravond filmpjes online gezet via joetoep. Kijk ik net, allemaal failed met uploaden.. grmbl! Zo op werk maar even uploaden dan..

Ook gisteravond toch maar de rest ook afgebouwd van de Sukhoi. Vanavond even de folie terugplakken en gladstrijken en dan hopen dat alles er weer een beetje fatsoenlijk uitziet.

Zij die vrij zijn, you lucky bastards.. zij die werken...... :morning:

Is de kleinere versie Junk. En 200 vind ik wel wat prijzig voor een 2e hands kist, die nieuw 175 kost (los van electronica). Dus zeg 250 incl electronica.

Spareparts zijn niet nodig trouwens.

Wel twijfel ik of ik nog een Sukhoi zal nemen, of de geile Katana ga kopen :lol:

owh ,maatje kleiner dus ;) welke spanwijdte heeft de kleine versie dan ?

dan is het te duur idd .

wellicht wel leuk om daar het 8,5cc 4tact blok in te pleuren :mrgreen:

ik ben helaas niet vrij , heb al veel te veel vrij gehad , en de centjes moeten ook blijven binnenkomen met onze leuke modelbouw hobby ;)

ben ook aardig vlieggaar , maar als ik vrij was ,had ik zeker met de madness gaan vliegen , het is tenslotte weer brandstoffige dag :p

jasper /siggy /en wie weet nog meer : vliegse ;)

Goedemorgen allemaal,

Weer ziet er nog goed uit. Ik probeer om 13:00 op het veld te zijn.
Ben nu nog even bezig met de Extra 300. Hopelijk kan deze straks z'n maiden maken.

Iedereen die straks komt vliegen. Tot zo.
Mensen die moeten werken. Jammerrrrrr.............

GrTz Jasper

Tsja, ook Sleur gaat weer even aan het werk. Is maar voor twee daagjes. Dan weer lang weekend (waarvan de zondag volgieten tijdens het Top 100 Allertijden, lekkere live muziek 8)) en de maandag om te ontnuchteren. En dan natuurlijk Der Himmalfart en de tussenliggende vrijdag vrij. :yes:

*zin heeft om met de Sapph te gaan spelen* 8O :?

Goedemorgen allemaal,

Weer ziet er nog goed uit. Ik probeer om 13:00 op het veld te zijn.
Ben nu nog even bezig met de Extra 300. Hopelijk kan deze straks z'n maiden maken.

Iedereen die straks komt vliegen. Tot zo.
Mensen die moeten werken. Jammerrrrrr.............

GrTz Jasper

geniet er nog maar ff van ,vanavond en morgen krijgen we regen , en het weekend lijkt ook niet best te worden :(

welke dag was himmelvaert ook al weer ?

Junk: Je kan overal wel een brandstof brommer opknallen, hou er alleen wel rekening mee dat het vlieggedrag er niet altijd beter op wordt. (eerder slechter)

Heb je net kort weekeinde gehad, moet je een dag werken ....
Gelukkig daarna alweer weekeinde, en dan 3 dagen werken en weer weekeinde :yes:

(En dan een volle werkweek, en weer een lang weekeinde :yes:)

Vliegers, veel plezier vandaag ziet er mooier uit dan gisteren :(

Wel moet ik zeggen en Junk was het geloof ik die me dat ook al vertelde op het veld, is dat die ARF kisten wel met belachelijk weinig lijm in elkaar zitten.

Volgende Sebart kist ga ik dus eerst nalopen en verstevigen her en der, voordat hij de lucht in gaat.

Goedemorgen allemaal,
:nooo: niet doen dus.....

Wordt ie alleen maar zwaarder van, en bij een crash gaat ie dan echt helemaal stuk, want breken doet ie dan toch!! :(
Dan kun je de schade beter beperken tot wat lijmnaden.. :yes:

Daar heb je een goed punt te pakken Ronald. Wat ben jij scherp dezer dagen :).

Dat zwaarder worden valt op zich wel mee, tenzij je alles gaat nalopen.
Het breekpunt daarintegen, is een punt om over na te denken ja. Nu breekt het mooi uit. Anders breekt het met alle lijmklodders vast meer uit dan je lief is.

B-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k!!!

Als ik thuis een video wil uploaden van circa 500 meg naar youtube, dan duurt het ruim 72 uur. Doe ik het hier op werk, met 2 min. klaar.. :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back