Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zouden wij niet wat minderen, gaat gij niet lukken niet he
veel plezier allemaal ,
junkie gaat plaats rust ,en even de natuur in
toedeloe
grappige filmpjes .
maar koop ff een degelijke camera
en tel niet steeds in elk filmpje de start tikkies van brandstof kisten , word ik een beetje moe van.
fum.
en prettige dag verder .
Zet hem ff op HD in youtubeof koop anders een ander scherm
En nee ik stop niet met het tellen van de tikkies... het is gewoon een feit dat die krengen dus niet in twee tikkies lopen. Krijg dat maar voor elkaar en dan stop ik met tellen... tot die tijd sucks brandstof![]()
![]()
Nope, ik ben verzadigd... :rolling:Voor de Spektrum vliegers onder ons:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Kobus vergeet je mijn koffietas niet![]()
Je hele planning deugt niet. :nooo:F@CK
Heb dus echt weer wat gemist..HHmmzzz...
Leuke filmpjes en gafe foto's!
En ik las al dat er aardig wat kort gevlogen was...
Hier op de camping ook leuk hoor, gemiddelde temp. van -2 en altijd droog aldus pinokio :-(
Van de week de copterX in elkaar zetten, alles uit HK is binnen zonder straf, dus dat was een goedkopuh.
@Junkie en Phil.
Wanneer spreken jullie af in het fietsenhok ?
Kom ik even kijken ;-)
Onze conclusie is gewoon dat je geen Sukhoi of Yak wilt hebben tenzij je van knutselen houdt. :rolling:
Als-ie zo vaak met zijn verkeerde been uit bed stapt, moet-ie aan de andere kant gaan liggen.Morgen zal het wel weer over zijn, ik denk dat Junkie met het verkeerde been uit bed is gestapt vandaag :rolling: Morgen is hij weer poeslief
P.S. Siggy: loop de boel niet zo op te stoken.... jij bent diegene in het filmpje die zegt 'fuckerdefuckerdefuck Fuck brandstof' :wink:
Laat je het even weten wanneer je hem kort/in gaat vliegen. 8Ode volgende staat alweer bijna gereed.. :lol: