Dat is mooi... kan ik af en toe eens wat langsbrengen om te brushen![]()
gefeli ermee
![]()
Moest jij niet nog een sticker hebuh ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is mooi... kan ik af en toe eens wat langsbrengen om te brushen![]()
gefeli ermee
![]()
Tsja, voor elektro maakt dat zand niet zoveel uit. Dat loopt wel door zonder al te veel problemenDenk alleen wel dat we op moeten passen dat het geen zandbak wordt, dan kunnen we net zo goed verkassen naar HoogTij .... :rolling:
Zeker een Toyota? 8O :rolling:Wat een faalhaas is dit dan zeg :shock:
Tsjessus, voor 09:00 uur al aan de BBQ? 8O Zal jij effe lekker uitbuiken vandaag zeg.Ben aan de BBQ ben bang dat 19:00 voor mij niet gaat lukken, zowel dan ben ik errrr...
Tsjessus, voor 09:00 uur al aan de BBQ? 8O Zal jij effe lekker uitbuiken vandaag zeg.![]()
![]()
Ben aan de BBQ ben bang dat 19:00 voor mij niet gaat lukken, zowel dan ben ik errrr...
Je zegt dat je nu aan de BBQ zit en je twijfelt of 19.00 uur wel gaat lukken..
dus lange uitbuik dag voor jou![]()
Ja ong laat het wel even weten als ik die kant op komKom maar je weet waar mijn huis woont![]()
Ja ong laat het wel even weten als ik die kant op kom
Dat zou ik heel lief vinden van jeWil anders dat aluminium setje ook wel meenemen naar het veld vanavond?
Doen we daar de overdracht![]()
Zand vegen??
Oh, goede morgen.. Zojuist bij de dokter geweest voor het aanhouden van mijn darm klachten.
Hij heeft flink gedrukt en gepoert.......... die ik omschreef passen daar prima in
Dat zou ik heel lief vinden van je
Dat neem ik niet mee hoor vanavondVoor je satéh goeroe moet je wat over hebben he![]()
Ja ben zaterdag van de partij,ben van plan om te gaan winnen.Het deed nogal zeer Gorby..
Oh, ik neem aan dat je er a.s. zaterdag bij bent met de funvlaai? Ik zal je Turnigy ding even meenemen dan..
Ja ben zaterdag van de partij,ben van plan om te gaan winnen.
lekker windje staat er !
Ik wil /moet/zal vliegen , maar ik doe het toch maar niet
Siggy ; we moeten maar weer gewoon op ht gaan vliegen ,lekker dicht bij en geen vlieg beperkingen kwa dagen of tijden ;-)
Ons ouwe trouwe Ht 1 stekkie is zeer geschikt om lekker met de madness te vliegen ,dat ding kun je zo mooi langzaam landen ,en valt de motor uit heb je een zeer groot veld om te landen !