Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vertrek over een uurtje.. Kan haast niet wachten..
Dat wel, maar je wilt niet te ver hoeven lopen naar je auto... :? :rolling:Begint pas om 12 uur hoor... doe ff rustig aan zeg :twisted:
![]()
![]()
Dat wel, maar je wilt niet te ver hoeven lopen... :? :rolling:![]()
Yep, had ik al gezien. Inzetten van mijn joker kan niet meer. Die heb ik al verspeeld in ruil voor de Holiday 280's.Volgens mij heeft Erik een onderdeel bedacht waarbij je dat juist wel moet doen:alien:
Yep, had ik al gezien. Inzetten van mijn joker kan niet meer. Die heb ik al verspeeld in ruil voor de Holiday 280's.
ACH, wat maakt het uit. Als ik maar fun heb. Met het huidige weer gaat dat zeker lukken.![]()
Je zal maar de hele dag nutteloos op het strand moeten zitten. :? :lol:
Doe ik mee.Ik zit er aan te denken om vandaag te gaan Gay-O-Cachen![]()
Iemand nog een microsd kaart in de aanbieding, 2GB ofzo?
---geen tijd om te shoppen vandaag---
Nou veel plezier zondag op het veld... neem je zuidwestertje maar mee en de drijvers voor je vliegtuigen
Weer: Weer per plaats - het weer voor Beverwijk, Nederland, dag 3
Goedemorgen lieverds
Wat een heerlijk weertje,thermometer op la balkonia staat nu al op 18 graden celcius.
Alle kale kruintjes flink insmeren met faktor 30 mannen ;-)
Siggy gaat vandaag in relax-modus,vliegt zelf dus niet mee.
Strand is niets voor mij en wil dit evenement toch niet missen.
Gaat lekker op het parkbankje zitten kijken naar de vliegtuigjes.
morgen regen ? , ik dacht a/h eind v/d dag , en anders heb ik pech , en jullie dikke pret omdat ik dan lekker toch niet kan vliegen .
ik heb niets met dat funfly gebeuren ,veel te druk voor mij , ook niet bij het fms gebeuren geweest , trekt mij ook niet .
laat mij maar lekker
ik zie je morgen wel op het regenachtige veld![]()
Veel plezier op het strand Junkie,geniet er van.
Zoals ik het begrepen heb gaat het morgen in de middag pas regenen,dus tijd genoeg om nog even lekker rustig te vliegen
Tot later vriend ;-)
Je wordt echt een dagje ouder hè? :? :lol:Siggy gaat vandaag in relax-modus,vliegt zelf dus niet mee.
Strand is niets voor mij en wil dit evenement toch niet missen.
Gaat lekker op het parkbankje zitten kijken naar de vliegtuigjes.
Is het besmettelijk? 8O Siggy heeft het nu ook al. :? :rolling:ik heb niets met dat funfly gebeuren ,veel te druk voor mij
Die heeft Grolsch ook.Of deze
Zo, nog even de boodschappen doen en dan zelf voor de festiviteiten zorgen op de tannesclub. Vanmiddag daar 15kg shoarma bakken (ongeveer 120 broodjes) met de nodige pintjes. Ons kampioensfeestje, beetje muziek op het terras. Wordt ook erg gezellig
Veel plezier op het veld vandaag mannen, het is jullie gegund![]()