K
knaller
Guest
Jij en je regels............ ga is wat nuttigs doen joh! We hebben aan 1 politieagent wel genoeg.
Niet over jou in ieder geval Burp

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij en je regels............ ga is wat nuttigs doen joh! We hebben aan 1 politieagent wel genoeg.
*nog twee nachtjes slapen*![]()
Nope, als dat zo zou zijn dan komt-ie ergens anders vandaan. Kost dan een paar tientjes meer maar ga er niet nog een heel weekend op wacht.[opstookmode on]
Iets zegt me dat het langer gaat duren![]()
[opstookmode off]
Nope, als dat zo zou zijn dan komt-ie ergens anders vandaan. Kost dan een paar tientjes meer maar ga er niet nog een heel weekend op wacht.:nooo:
Doe je rustig aan ouwe... :teacher:Zo Gorby zit weer eens thuis voel me weer helemaal niet goed maar sleep me er wel weer doorheen.
Het makkelijkst gaat het snijden met behulp van een soldeerpistool.
![]()
:lol:
Aaaiii, vervelend, Spijkerdinges is vandaag voor twee weken op verkansie.Ik neem aan dat hierbij redelijk veel s39 gebruikt wordt.
`Aaaiii, vervelend, Spijkerdinges is vandaag voor twee weken op verkansie.Misschien dat pa Spijker nog wat heeft staan.
![]()
![]()
Ik heb alles onderop. Bedoeling is dat je ermee vliegt en niet rijdt of vaart. Anders had er wel een set wielen of schroefas op gezeten.Sleur wat is wijzheid electonica onderop en accu bovenop of alles onder of alles boven?wat wat wat????????????????
En dan zijn me rotorbladen binnen?Nog 2 nachtjes![]()
Nog 2 nachtjes![]()
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddagggggg phil![]()