Sleurhutje
Forum veteraan
Tsja, heb je eerst op de grond het stroomverbruik gemeten? En was de setup niet bedoeld voor 3S in plaats van 4 S? Hoevel kV was die motor? Welke propellor? Timing van de regelaar goed ingesteld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFF druk hier.
ja , er zitten hier ook zulke gezellige menschen op het forum :nooo:
gezeik is het hier ,en niet meer dan dat ...
nijssie ; indien je motor niet meer dan 3s aankan ,en je 4s vloog , dan gaat hij zeker de fik in , dus een (dure) degelijke motor plaatsen die 4s aankan :alien:
ja , er zitten hier ook zulke gezellige menschen op het forum :nooo:
gezeik is het hier ,en niet meer dan dat ...
zit nu weer me oude 2700 kv motor in.
wil sleur te schuld niet geven.
@Sleurhutje
Heb jij toevallig nog 1 pcmcia wlan kaartje liggen voor een zeker persoon die nu ineens een laptop bezit ???
Ongelooflijk, afgelopen week net een weggesmeten....
/edit
Ziet er nog eentje liggen hier, zal niet een snelle zijn....een Linksys WPC11
Inderdeed als er wat te zeiken valt dan zijn er opeens wel.
Ondertussen de heli ook weer gefikst ik heeft er maar een hele nieuwe kop op gezet hij is weer rete strak, moet de alleen de pitch nog ff beter stellen.
Welja gewoon een nieuwe kop erop. Waarom niet gewoon 10 heli's bestellen en als er iets mee is de volgende pakken?
Ik kom wel een avond bij je langs, zoals ik bij Nickos heb gedaan vanavond. Was beregezellig met hem en zijn vrouw. Zorg jij maar dat je dochter thuis is dan kom ik wel je heli doen![]()
Je hebt niet goed geluisterd. Ik weet 500% zeker dat ik niet gezegd heb dat je 4S moest gaan vliegen. In onderstaande grafieken zie je ook waarom. Bij een 3S op de 3200kV trek je al 47A, da's (bijna) meer dan je accu kan leveren. Op een 4S is de stroom vele malen hoger dan de accu en motor aan kunnen. Omdat ik setups altijd controleer met Drive Calc en de aannemelijkheid van motor en propellor meer dan 50% zijn (schuifjes onderin), kloppen de cijfertjes altijd akelig goed vergelekn met de realiteit.@sleur, Deze setup was niet goed.
Geilpijpie !!! ;-)
Goeeeeedemorguhhhh....
Laatste fase van de verbouwing gaat in.
Begin het klussen trouwens goed zat te worden,veelste weinig tijd voor de hobby
Vanmiddag nog wat afschilderen,morgen behangen en zondag het laminaat erin leggen ;-)
Vanaf volgende week zeker weer lekker vliegen ;-)