Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ZOOOO...Nick ook weer thuis, foto's KLU erg mooi.
Nu lekker op t bankie, teveel bier en te weinig slaap....
MAAR we zijn wel als eerste door de voorronde's :yes:
Morgen Swift afmaken en nog een nachtvliegertje afmaken voor volgend weekend La Ferte.

Verder voor alle vaders "cheers"

Zo ik heeft uit verveling de mini swift knalgeel gespoten(de onderkant dat is).
Boven kant weet ik nog niet.
Met plofdude de instellingen van de klotecopter efkes doorgenomen en was goed bevonden.
Ben ondertussen ook even in Amsterdam geweest plaatje trespa lope legge kopen.

Mooi werk Siggy :thumbsup:

Gisteren 4 pakketjes besteld uit HongKong voor de Wii, bij verschillende leveranciers. Wat denk je... alle 4 al verzonden met tracecode :hammer: en dat op zondag 8O
De schijn is toch wel groot dat Hobbycity de boel intern vertraagd :hammer:

p.s. totaal € 39,53 uitgegeven, wat krijg je daarvoor?

- 1 x Black Remote Controller Charger + 2 Batterypacks for Wii 2800 mah
- 1 x Remote, Nunchuck & Motion Plus for Wii + Case Black
- 1 x Racing Games Steering Wheel For Nintendo Wii Mario Kart
- 1 x USB LAN Network Adapter Connector for Wii (draadloos hou ik niet van :nooo:)
- alle verzendkosten

Toppunt is het stuurtje... € 2,73 inclusief verzendkosten :hammer:

463.jpg

Laatst bewerkt:
Langzamerhand weet ik zeker dat de voorraden die je op de website van HC ziet niet actueel zijn om meer te verkopen. Ik heb vorige week wat voor mijn broertje bij DealExtreme besteld en 4 dagen later in huis. Prutsers zijn het, laatst waren ze ook al de kroepoek vergeten. :?

Oh ja, als je een witte Wii hebt: *kuch (achterhaald maar werkt nog steeds en via software te updaten, scheelt veel dvd's fikken)

Laatst bewerkt:
zo , junk ook weer terug uit nijmegen :o

even de diablotin opgehaald , vet ding hoor !! net zo groot als de madness hij lijkt wel nieuw , weegt amper wat , het jeukt mij om de 13cc saito erop te lijmen , maar ik wil deze voor de non brandstofdagen gebruiken, dus elektro dat is ;)

ik zou eigenlijk geen kist meer kopen , maar door die rare brandstof tijden deze toch moeten kopen om vrijdag middag toch 3D te kunnen vliegen :alien:
het is niet anders ;)
dit is hem dus <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
junkie blij !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Junkie, veel plezier ermee... Maar niet op vrijdag :twisted: :rolling: :p

--welcome back boy--

zal ff wenen zijn ,dat je niet hoort als je gas geeft ,en dat hij geen charmante rooklijn achterlaat :(

net even alles bekeken ,ook wat afdek kapjes verwijderd ,maar hij is echt heel netjes gebouwd en verzorgd , niets op aan te merken dus .

straks maar even 1 vlieger op offeren om een ontvanger uit te plukken ,zal de rode protech worden .

hopen dat mariska het verschil niet ziet tussen de diablotin en de madness :rolleyes: ,de diablotin valt wel op met knalgeel en velpaars :eek: ;)

Kon het niet laten om na het programmeren van de Quark gyro en het afstellen van de rotorkop ook twee 3S accu's in serie te zetten en primitief aan de regelaar te hangen (bij gebrek aan 5mm goudstekers even wat 4mm van de andere accu geroofd). De 600 zonder hoofdbladen buiten gezet en opgetoerd. 8O Op half gas en twee meter afstand al te heftig voor in de tuin. Nu eerst de kabeltjes opkuisen. Misschien van de week de luchtdoop. 8) ;)

Kon het niet laten om na het programmeren van de Quark gyro en het afstellen van de rotorkop ook twee 3S accu's in serie te zetten en primitief aan de regelaar te hangen (bij gebrek aan 5mm goudstekers even wat 4mm van de andere accu geroofd). De 600 zonder hoofdbladen buiten gezet en opgetoerd. 8O Op half gas en twee meter afstand al te heftig voor in de tuin. Nu eerst de kabeltjes opkuisen. Misschien van de week de luchtdoop. 8) ;)

Veel succes alvast toegewenst ! ( p.s. wacht ff met die looping de eerste keer ! )

Zeg maar wanneer dat kreng de lucht in gaat... dan zorg ik ervoor dat er een camera aanwezig is :lol: :thumbsup:

*kijkt naar de T-Rex 600 maiden uit :yes:*

Môgguh. :bye:

In de loop van de week beter weer/minder wind. Ik zal snel nog een lading 5mm bussen en pennen bestellen zodat de accu's netjes aangesloten kunnen worden (in ieder geval op de regelaar). Ik denk dat ik ook de regelaar nog iets verplaats. Dinsdagavond de servokabeltjes oprekken en in de sleeves doen. Ontvanger en satelliet op hun plek en dan is het zo ver. Misschien donderdag of vrijdag dus. 8)

*vrijdagmiddag alvast vrij heeft genomen* :p :yes: ;)

Môgguh. :bye:

In de loop van de week beter weer/minder wind. Ik zal snel nog een lading 5mm bussen en pennen bestellen zodat de accu's netjes aangesloten kunnen worden (in ieder geval op de regelaar). Ik denk dat ik ook de regelaar nog iets verplaats. Dinsdagavond de servokabeltjes oprekken en in de sleeves doen. Ontvanger en satelliet op hun plek en dan is het zo ver. Misschien donderdag of vrijdag dus. 8)

*vrijdagmiddag alvast vrij heeft genomen* :p :yes: ;)

WOW, je gaat lekker snel Sleur!
Mocht je nog 5 mm goudstekkertjes willen hebben, die heb ik nog wel voor je ....
Ben benieuwd naar het geweld van je copter... :yes:

Is het, goeiemorgen trouwens, een idee paralel aan de 5MM stekers, een tweede paar stekkers te solderen, die je gebruikt om de boel alvast onder spanning te zetten, en daarmee de piekspanning op te vangen, waarna je pas de 5mm stekers en bussen in elkaar schuift?
Dit omdat op deze wijze je 5mm stekers en bussen verschoont blijven van inbranden door vonkentrekken :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back