Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T-rex 600 ligt aan flappen :-(

*info verkregen via twitter.

ach , ondingen zijn het , ik begin er niet an , gewoon lekker vleugel vliegen :alien:

siggy ; zaterdag heerlijk vliegen , ik neem een berg vliegers mee , ik ga tenslotte die ganzen dag vliegen tot ik helemaal gaar ben ;)

corby komt ook ? gezelli , de rest is ook gezellig , we zien wel wie er komt , als er maar niet meer dan 6 komen :eek: ;)

Jammer Sleur, nahja heb je weer wat te doen ben je ook nbiet vies van geloof ik sterkte ermee :thumbsup:

Baajdeweej ....

5k.jpg

Was weer erg gezellig vanavond op het veld, lekker gevlogen met de MiniMach, helaas gaat hij niet sneller nu met de nieuwe setup... de beperking ligt aan het profiel, harder gaat hij niet.

Ook Sleur zijn maiden gefilmd, alles ging goed. Tweede vlucht liep wat slechter af :( Zonde van zo'n kist.

Filmpjes staan te uploaden en foto's komen morgen.

Ook nog een filmpje gemaakt van Jasper... laag prophangen. Staat ook in de upload.

Jammer Sleur, nahja heb je weer wat te doen ben je ook nbiet vies van geloof ik sterkte ermee :thumbsup:
Zo is dat. Even wat moed ingedronken. Hier is de (voorlopig) uitslag van de jury na wat schroefwerk thuis:
1x H60042T Tail Boom (2 stuks per verpakking)
1x H60019 Main Drive Gear 170T (2 stuks per verpakking)
1x H60071A Ball Link (hele set)
1x H60161 Main Blade Linkage Rod (hele set)
1x H60119-1 Trex 600 Torque Tube
1x H60124 Torque Tube Bearing Holder Set (2 stuks per verpakking)
1x H60147-01 Torque Tube Front Drive Gear Set (3 stuks per verpakking)
1x H60108 Flybar Rod/440mm (2 stuks per verpakking)
1x H60190 - 600D PRO Carbon Fiber Blades (2 stuks per verpakking)

Bij elkaar een schadepostje van zo'n 130 euro. :? En een paar beschadigingen in de kap waar het frame tegen de kap heeft geduwd. :( Maar daar valt mee te leven. :? ;) Morgen zal ik wat foto's maken van wat er allemaal naar de eeuwige jachtvelden is.

Overigens verrassend dat je met 10 minuten schroeven alle defecte onderdelen los hebt en met eenzelfde tempo ze er ook weer op zet. 8) Hoe geweldig is zo'n ding opgebouwd. :worship:

Oorzaak is wat vaag en giswerk. Morgen even evalueren na wat vragen op diverse forums en de plaatjes.

Laatst bewerkt:
@ JerKev: ik zal ff in mijn vrouwtje d'r agenda kijken, klinkt leuk. Voorwaarde is wel dat we op het terrein mogen parkeren :wink:

Ik heb antwoord gehad over het parkeren op het veld en dat is mogelijk.

Zonde sleur succes met op bouwen.

@ JerKev: ik zal ff in mijn vrouwtje d'r agenda kijken, klinkt leuk. Voorwaarde is wel dat we op het terrein mogen parkeren :wink:

Ik heb antwoord gehad over het parkeren op het veld en dat is mogelijk.

Zonde sleur succes met op bouwen.

mogge .

huh ? welk veld ?

sleur , zonde van de heli , het is en blijft erg kwetsbaar :(

phils; een vliegtuig noem je een kist , een heli is gewoon maar een heli ;)

Hier was-ie nog heel. Sleur euforisch na de eerste vlucht. Eén bovenbeen opgeheven als gevolg van... :oops:

Môgguh. :morning: Vandaag maar weer eens wat wensen naar Sinterklaas sturen. Kijken wat er gebeurd. :? Vrouwtje was ook meelevend en is van mening dat-ie maar weer snel in elkaar moet want Sleur liep de hele dag te glunderen. Nu even niet. :( ;)

Filmpje:

Damage report (zichtbare schade)
trex600-damage_report.jpg

Maar nu bij dachtlicht is er toch meer te zien. De lagers in het lagerblok hebben of een flinke klap gehad of (vooral het bovenste lager) heeft het begeven. Die zit bijna vast door vierkante kogels. Gevalletje kooitje van de kogels gebroken en vastgeslagen? Zou kunnen, hoofdas in ook ingevreten bij dat lager. :evil: Dus bij de verzameling ook een setje hoofdassen en nieuwe lagers.

Laatst bewerkt door een moderator:
hier het filmpje Sleur van de Maiden

*zie boven... Sleur was me te snel af :lol:*

Filmpje van Jasper is mislukt met uploaden, waarschijnlijk door dat knut Windows... die had al mijn updates netjes geinstalleerd en opnieuw opgestart :hammer:
FF opnieuw uploaden dus :wink:

Goeiesmoggels allemaal.

Zonde Sleur ...
Hej er is wel een positieve zijde ....

Je maakt kans op de wisselbeker "Crash van het jaar"

Zonde Sleur, hoort erbij zeggen ze maar zo snel wil je niet. Nou ja, opbouwen en weer beginnen. Wat is er gebeurd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back