Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is windstil ,zo lijkt het :banana: ;)

snowman ; met of zonder camera ? ,ik moet nog maar zien of ik hem een beetje kan besturen met camera 8O
ik ga vanavond ff heen

Laatst bewerkt:

snowman ; met of zonder camera ? ,ik moet nog maar zien of ik hem een beetje kan besturen met camera 8O
ik ga vanavond ff heen

Laat ik beginnen zonder camera hoe gaat dat;)
misschien kom ik vanavond ook wel ff kijken kan je dan alvast dat uitlaatje meenemen;)

ik ga vanavond ff heen

Ik heb morgen avond wel even zin om de baja uit te laten, wie nog meer? (hoeft niet een baja te zijn, iets anders is natuurlijk ook goed ;))

Ik heb morgen avond wel even zin om de baja uit te laten, wie nog meer? (hoeft niet een baja te zijn, iets anders is natuurlijk ook goed ;))

kans is groot dat ik morgen avond ook kom ,neem de baja misschien ook mee ,altijd handig voor als er wat te veel wind staat ;)

wie gaat er vanavond allemaal naar ht:confused:

Ik niet...

Ik pak straks even een biertje en moet de mededeling van Karel van Oudenaren over de schade aan mijn bedrijfswagen even verwerken....:nosmile:
±3600 euro incl BTW + 790 euro belettering opnieuw aanbrengen en 3 dagen het gemis van de auto...

Een tot nu toe nog steeds onbekende klo#tzak of bit$h die zonder een berichtje achter te laten mijn schuifdeur en deurdorpel en onderdorpel aan poeier heeft gereden,zorgt voor een behoorlijke hoeveelheid stress en ongemak.:mad: :-?:bad-words::snipersmile::2gunfire::2gunfire:

Met een hamer hebben we de deur weer enigszins gangbaar gemaakt.
Maandag breng ik hem weg voor de reparatie..

Maar zo als je je wellicht kunt voorstellen,ben ik er op dit moment even helemaal klaar mee.:neutral:

Laatst bewerkt:
En dat is dan nog zachtjes uitgedrukt!!

Geen getuigen gevonden? Waarborgfonds kan misschien een uitkomst bieden.

Zwaar kloten Bart!
Absoluut!

Ik vind het een zeer laffe daad,om zonder een briefje achter te laten,forse schade aan iemand zijn voertuig aanricht.
een ongelukje kan gebeuren,maar meld het dan in ieder geval.

Dat mijn bus flink geraakt is,is aan de deuken niet 1-2-3 te herleiden,maar het was wel "vreemd" dat ie,terwijl ik hem netjes geparkeerd had,met 1 voorwiel over de betonband naast de bestrating van de openbare weg,in de aangrenzende haag was terecht gekomen...moet wel een behoorlijke klap zijn geweest :???:

En dat is dan nog zachtjes uitgedrukt!!

Geen getuigen gevonden? Waarborgfonds kan misschien een uitkomst bieden.

Ik heb alleen getuigen van het feit dat ik mijn bus in onbeschadigde staat op de Dr.Jan Mulderstraat heb geparkeerd en dat ik na terugkomst van ons werk,de auto in een toch wel een wat "andere" hoedanigheid heb aangetroffen.:(
Het politieburo was in ieder geval"gelukkig" dichtbij...

Zo jammer ,en ook nog vlak voor het weekeinde,een paar jaar terug had mijn vrouw ook een geparkeerde auto geraakt, gewoon ff een briefje en de eigenaar belde later op en het werd afgehandeld.
of het was gewoon een aso ,of hij/zij was bang voor de premie verhoging na het aangeven ervan :nosmile:

maar het blijven nare ervaringen :mad:

Beste sleur , het is niet mijn bedoeling om de dx6 de grond in te trappen ,maar als ik mij laat informeren ,en ik hoor alleen negatieve verhalen over de dx6 wie ben ik dan om hem dan toch te kopen terwijl ze goede ervaringen hebben met de t6ex ( zegge toffe sex )
jij hebt een goede smaak en technische kennis over de spullen die je koopt ,neem de baja/EZ en ander rc spul , dus ergens moet er wel iets goeds aan de dx6 (i) zijn ;)
Ik zeg niet dat jij negatief doet over iets. Ik wil alleen duidelijk maken dat er drie verschillende zenders voor vliegtuigen in omloop zijn van Spektrum:
DX7 - Top model (tot nu toe want er schijnt een DX7i of DX9i te komen), 7 kanaals, DSM2-techniek, reikwijdte standaard voor vliegtuigen (ca. 3km volgens opgave)
DX6i - Opvolger van de DX6 maar dan met DSM2-techniek, 6-kanaals volledige reikwijdte (ca. 3km)
DX6 - Bedoelt voor "short range" park flyers en indoor, 6-kanaals, standaard DSS-techniek, beperkte reikwijdte (ca. 50-100 meter)

Er zijn zoveel forums waar gezeken wordt over het beperkte bereik van de DX6 terwijl zulk soort sufferds dus gewoon niet goed lezen. Voordat de DX6i er was, kon je kiezen uit de DX6 voor in het park met foamies en kleine heli's of de DX7 voor normale heli's en vliegtuigen. Wie dus het broodje-aap-verhaal loopt te verkondigen dat een DX6 zuigt, weet naar mijn mening niet waar-ie over praat. :teacher: :?

Wat een gezwets over die paar milliwatts aan zendvermogen in een RC transmittertje.
Een gemiddelde wifikaart heeft nog meer vermogen.

En het zal mij echt een rotzorg zijn dat ik met een illigale zender zou rijden of vliegen,ik ben wat dat aangaat al vanaf mijn dertiende levensjaar een crimineel :cool:

Naar mijn mening heeft dit alleen nadelige gevolgen als je bij een "clubje"wilt gaan vliegen.
Een Crash & Bash vlieger hoeft zich hierover echt geen zorgen te maken hoor ;)

De radiocontroledienst,tegenwoordig ook wel het AT genoemd zal echt niet op zoek gaan naar vliegertjes met iets te veel vermogen in dit frequentiegebied,ze hebben het namelijk veel te druk met radiopiraatjes pesten :yes:,de sufferds :proost:
Zelfs op de meeste clubs hebben ze er vrede mee. Er staat immers een CE (!) keur op de zender en is daarme toeglaten in Nederland. Echter niet in alle EU landen (o.a. Frankrijk en Noorwegen niet). De 2,4GHz is een broodje-speciaal frequentie. In eerste instantie mocht iedereen zo ongeveer alles op die frequentie band (vrije band) en later kwam daarbinnen een apart stukje voor WiFi/WLAN (algemener voor datacommunicatie voor uitwisselen van gegevens). Door gebruik te maken van een zender die al goedgekeurd was voor Wireless USB (draadloze muizen en toetsenborden) konden alle regels eenvoudig "omzeild" worden. 8O Dus vooralsnog hebben alle tegenstanders weinig om tegen te protesteren. :p ;)

En ja, vroeger... De RCD door de straat met een peilwagen. *plop* de steker uit de zender, snel in de tuin gaan zitten. :rolling:

Dan heb je volgens mij voldoende om bij het waarborgfonds een en ander te verhalen.
Bestaat dat nog? Sowieso als je all-risk verzekerd ben bij een knappe maatschappij dan herstellen ze gewoon de schade zonder dat dat je een cent kost of tredes achteruit gaat. :yes: Vorig jaar zelf nog met de Santa Fé een paaltje meegenomen op een parkeerterrein en voor en achterportier wat gedeformeerd. :oops:

Zo jammer ,en ook nog vlak voor het weekeinde,een paar jaar terug had mijn vrouw ook een geparkeerde auto geraakt, gewoon ff een briefje en de eigenaar belde later op en het werd afgehandeld.
of het was gewoon een aso ,of hij/zij was bang voor de premie verhoging na het aangeven ervan :nosmile:
Ik raak ook wel eens wat (vooral ik die verrekte te kleine parkeervakken). Altijd handig om eem memoblok met blanko velletjes bij je te hebben voor onder de ander zijn ruitenwissers. 8O :fuckyou2: :nooo:

Zonder gekheid, helaas zijn we niet allemaal moraalridders en ik erger me ook mateloos aan dergelijk gedrag. En als ze zelf wat hebben moet je ze eens horen....

Ik ben onderweg naar HT, even een accuutje leegfladderen. :banana:

Dan heb je volgens mij voldoende om bij het waarborgfonds een en ander te verhalen.

Daar werd ik door de Unive en de politie ook al op gewezen
Ik krijg waarschijnlijk morgen de papieren in huis die door de verzekeringsmaatschappij worden toegestuurd.

Laten invullen, en de "melding verlaten plaats ongeval onbekende dader" van de politie erbij en terugsturen en waarschijnlijk zal er dan een week of 4 of 5 later, er hopelijk een positieve reactie van het Waarborgfonds komen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back