Ben benieuwd naar het filmpje Junkie
En gaat het vliegen al beter

En gaat het vliegen al beter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is windstil ,zo lijkt het![]()
snowman ; met of zonder camera ? ,ik moet nog maar zien of ik hem een beetje kan besturen met camera 8O
ik ga vanavond ff heen
Het is windstil ,zo lijkt het![]()
snowman ; met of zonder camera ? ,ik moet nog maar zien of ik hem een beetje kan besturen met camera 8O
ik ga vanavond ff heen
Ik heb morgen avond wel even zin om de baja uit te laten, wie nog meer? (hoeft niet een baja te zijn, iets anders is natuurlijk ook goed)
Mijn duits is belabberd![]()
Ded is wai deei heef spezjalli fohr joe an englisj flek pleezd on tuh peetjs
Jezus Ferry het is weekend,pffffffff.
Heb de hele week al mensen aan de telefoon die zo moeilijk lopen te doen![]()
wie gaat er vanavond allemaal naar ht![]()
Absoluut!Zwaar kloten Bart!
En dat is dan nog zachtjes uitgedrukt!!
Geen getuigen gevonden? Waarborgfonds kan misschien een uitkomst bieden.
Dan heb je volgens mij voldoende om bij het waarborgfonds een en ander te verhalen.
Ik zeg niet dat jij negatief doet over iets. Ik wil alleen duidelijk maken dat er drie verschillende zenders voor vliegtuigen in omloop zijn van Spektrum:Beste sleur , het is niet mijn bedoeling om de dx6 de grond in te trappen ,maar als ik mij laat informeren ,en ik hoor alleen negatieve verhalen over de dx6 wie ben ik dan om hem dan toch te kopen terwijl ze goede ervaringen hebben met de t6ex ( zegge toffe sex )
jij hebt een goede smaak en technische kennis over de spullen die je koopt ,neem de baja/EZ en ander rc spul , dus ergens moet er wel iets goeds aan de dx6 (i) zijn![]()
Zelfs op de meeste clubs hebben ze er vrede mee. Er staat immers een CE (!) keur op de zender en is daarme toeglaten in Nederland. Echter niet in alle EU landen (o.a. Frankrijk en Noorwegen niet). De 2,4GHz is een broodje-speciaal frequentie. In eerste instantie mocht iedereen zo ongeveer alles op die frequentie band (vrije band) en later kwam daarbinnen een apart stukje voor WiFi/WLAN (algemener voor datacommunicatie voor uitwisselen van gegevens). Door gebruik te maken van een zender die al goedgekeurd was voor Wireless USB (draadloze muizen en toetsenborden) konden alle regels eenvoudig "omzeild" worden. 8O Dus vooralsnog hebben alle tegenstanders weinig om tegen te protesteren.Wat een gezwets over die paar milliwatts aan zendvermogen in een RC transmittertje.
Een gemiddelde wifikaart heeft nog meer vermogen.
En het zal mij echt een rotzorg zijn dat ik met een illigale zender zou rijden of vliegen,ik ben wat dat aangaat al vanaf mijn dertiende levensjaar een crimineel
Naar mijn mening heeft dit alleen nadelige gevolgen als je bij een "clubje"wilt gaan vliegen.
Een Crash & Bash vlieger hoeft zich hierover echt geen zorgen te maken hoor
De radiocontroledienst,tegenwoordig ook wel het AT genoemd zal echt niet op zoek gaan naar vliegertjes met iets te veel vermogen in dit frequentiegebied,ze hebben het namelijk veel te druk met radiopiraatjes pesten,de sufferds
roost:
Bestaat dat nog? Sowieso als je all-risk verzekerd ben bij een knappe maatschappij dan herstellen ze gewoon de schade zonder dat dat je een cent kost of tredes achteruit gaat.Dan heb je volgens mij voldoende om bij het waarborgfonds een en ander te verhalen.
Ik raak ook wel eens wat (vooral ik die verrekte te kleine parkeervakken). Altijd handig om eem memoblok met blanko velletjes bij je te hebben voor onder de ander zijn ruitenwissers. 8O :fuckyou2: :nooo:Zo jammer ,en ook nog vlak voor het weekeinde,een paar jaar terug had mijn vrouw ook een geparkeerde auto geraakt, gewoon ff een briefje en de eigenaar belde later op en het werd afgehandeld.
of het was gewoon een aso ,of hij/zij was bang voor de premie verhoging na het aangeven ervan :nosmile:
Dan heb je volgens mij voldoende om bij het waarborgfonds een en ander te verhalen.