Of zijn al die pennen tegen de duivenoverlast?
![]()
hahahahha, zodemieter op joh

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of zijn al die pennen tegen de duivenoverlast?
![]()
en ik jouw ph-ils flight. ook gaaf en een eerste keer voor mij![]()
dat heb je met enge mensen he![]()
Hehehehe, je weet toch.hahahahha, zodemieter op joh![]()
Je bent niet zo eng als ze beweren hoor, valt best wel mee ... (in het donker)![]()
Hehehehe, je weet toch.De 450 gaat er echt übergaaf uit zien. Ik heb nog een lange weg te gaan met veel simmen en irl-vliegen voordat ik aan een schaalromp kan.
Maar... De twee 4-blads kopjes van HC zijn vorige week verzonden dus de Haailikopter krijgt een 4-blads kop met Xtreme 315mm bladen (iets kleiner dus) en een lagere headspeed (meer bladen is meer lift). Kijken hoe dat gaat.![]()
Dat sloeg op jouw lelijke kop nicht![]()
weer even aan de lifeliner gerommeld, nu met antenne's etc...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kunnen ze mee schieten. Achteraf bleek het niet de meest ideale plek en op latere modellen hebben ze een grotere versie aan de onderkant gemonteerd. :teacher:Voor de kenners: waarvoor is die zwarte sprieten boven de voorruit?
Daar kunnen ze mee schieten. Achteraf bleek het niet de meest ideale plek en op latere modellen hebben ze een grotere versie aan de onderkant gemonteerd. :teacher:
![]()
Best effectief. 8)
Of bedoel je de ruitenwissers? Da's tegen de vliegen die naar beneden geblazen worden door de rotor.![]()
Voor de kenners: waarvoor is die zwarte sprieten boven de voorruit?
Anders verzin ik het gewoon. Zo ben ik dan ook wel weer.Altijd handig als er iemand nog niet zwaar gewond genoeg is..... maakt t werk uitdagender....
Jij weet ook alles he Sleur...![]()
Ik wist het wel maar wilde eerst kijken of iemand anders het ook wist. 8O :nooo: :rolling:Het is een kabelsnijder, handig voor als je tegen een hoogspanningskabel vliegt
*toch wel informatief die luchtmachtdagen... zo leer je nog eens wat*
Ik wist het wel maar wilde eerst kijken of iemand anders het ook wist. 8O :nooo: :rolling:
@nickos: Suggestie voor het interieur?
zoooo, er zit weer een werkdag op !
Gelukkig met de motor ,dus weinig file
Zit nu ff op terras in amstelveen aan een koude ,heerlijk na zo'n warm dagje ;-)
Grtz junk