Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ik ben weer terug van Centerparcs...... man, man, man wat een pagina's lezen zeg :-(
In iedergeval is Zeeland veels te winderig om daar met een simpel vliegertje te vliegen dus de WD is niet de lucht ingegaan. Verder was het wel erg mooi weer daar, verbrande kop etc. :rolleyes::p
Mijn camera is ook binnengekomen dus ik ga straks even naar HT om te fladderen :yes: :thumbsup:

Zit ik net de handleiding van dat cameraatje door te lezen, zit er gewoon een heeeel interessante optie op: Bij het ingedrukt houden van de ontspanner blijft de camera elke 1,6 seconde een foto maken. Dus dat is 37,5 foto's per minuut. Op een standaard 2GB SD-card gaan in hi-res (7 megapixel) zo'n 560 foto's. Dat is dus non-stop ruim 15 minuten hi-res plaatjes schieten. 8O Dus het lot heeft weer bepaald dat de Casio Z80 geen goede keuze was en de eerder uitgezochte Fuji Z10fd toch beter zou zijn. :hammer: ;)

@Siemme: Ik heb nog steeds dat SD-kaartje van je in de auto liggen. Wanneer ben je weer op HoogTij? Moet ik hem anders per post opsturen of aan iemand meegeven?

Wat zijn we ook een stelletje leipo's ;)

klinkt goed ,hoef je geen extra kanaal te gebruiken om foto's te schieten
wat kost dat cameraatje en wat weegt hij?
Ik heb net nog een 1 gig sd kaarje gekocht voor de trust ,dus kan voorlopig genoeg filmen :p ,gaat natuurlijk ook wel een keer vervelen :)

volgende keer wat mooie achtervolgingen / recht op elkaar af vliegen ,en uitwijk acties filmen :shock::cool: ,wellicht vanavond , vliegeren is toch erg verslavend :roll: , wie o wie :p

@ Junkie

Uitlaatje is top :D

dat is mooi , en heb je het zuigertje gebruikt of er uit gelaten ?
geef me maar 2 propjes voor de easystar ,kost weinig ;)

phil ; welkom terug ;) wat verschrikkelijk voor je dat je naar centerparks moest,zeker een idee van je vrouw :rolleyes: ik leef met je mee ,maar je hebt het overleefd :D, en tja je hebt weer heel wat vlieg avonturen gemist :(

misschien kom ik vanavond even ,maar dan wel rond 20;00 u

Zo, huis en vloer inmiddels klaar. Nog de laatste kleine klusjes en dan kan ik weer met RC bezig zijn.

Een EZ kopen en vliegen lijkt me een mooie start, net als de Baja weer gereed maken voor de race. Over 4 weken is de bbq al dus moeten we wel gereed zijn met de modellen :D

Vanavond ben ik er niet bij, maar kom de aankomende tijd weer vaker buurten :D

Zo, huis en vloer inmiddels klaar. Nog de laatste kleine klusjes en dan kan ik weer met RC bezig zijn.

Een EZ kopen en vliegen lijkt me een mooie start, net als de Baja weer gereed maken voor de race. Over 4 weken is de bbq al dus moeten we wel gereed zijn met de modellen :D

Vanavond ben ik er niet bij, maar kom de aankomende tijd weer vaker buurten :D

ez kopen ? ,goed idee,kun je nu gewoon bij peter halen :p, hoe meer chaos in de lucht ,des te leuker :cool:

Wat zijn we ook een stelletje leipo's ;)

klinkt goed ,hoef je geen extra kanaal te gebruiken om foto's te schieten
wat kost dat cameraatje en wat weegt hij?
Ik heb net nog een 1 gig sd kaarje gekocht voor de trust ,dus kan voorlopig genoeg filmen :p ,gaat natuurlijk ook wel een keer vervelen ;)

volgende keer wat mooie achtervolgingen / recht op elkaar af vliegen ,en uitwijk acties filmen :shock::cool: ,wellicht vanavond , vliegeren is toch erg verslavend :roll: , wie o wie :p
Waarom zijn wij leip? Ik heb de EZ gekocht om luchtfoto's te gaan maken. Dat het vliegen zo kinderlijk eenvoudig leert en dat we na drie weken fladderen en aanklooien al lachend een camera erin hangen... Tsja, zo zijn wij. :yes: ;)

Ik heb mijn Finepix Z10fd bij Pixmania vandaan. Misschien niet de allergoedkoopste maar ze leveren wel snel en via kantoor hebben we korting met de VIPix.

Vanavond geen tijd, vrouwtje moet weg voor een gesprek over haar nieuwe opleiding en functie op haar werk. :?

Zal een keer tijd worden, je bent al maanden niet geweest (los van je ene bliksembezoek afgelopen week). ;) Binnekort bij Speedworld ook EZ's. Met de clubkorting zijn ze even duur als bij anderen. :yes: :thumbsup:

dat is mooi , en heb je het zuigertje gebruikt of er uit gelaten ?
geef me maar 2 propjes voor de easystar ,kost weinig ;)

phil ; welkom terug ;) wat verschrikkelijk voor je dat je naar centerparks moest,zeker een idee van je vrouw :rolleyes: ik leef met je mee ,maar je hebt het overleefd :D, en tja je hebt weer heel wat vlieg avonturen gemist :(

misschien kom ik vanavond even ,maar dan wel rond 20;00 u

Haha zeg jij maar wat dat kost Ik heb geen idee waar ik dat moet halen :confused::p

@Junkie RC:

Jouw Savage kan gewoon weer in het reguliere verkooptraject.
Er is geen ruimte meer in de garage voor nog meer Savages :???: :neutral:

Denk dat mijn EZ in de loop van deze week wel gebracht wordt en de zender de week erop.
Dan m'n oude 5mp kodak maar uit elkaar slopen en kijken of die aan te passen is om in te bouwen.

Jaja, was heel zwaar weekend voor mij ;) :celebrate:
Moeders de vrouw weer met haar ideeën :rolleyes: Ik weet wel dat mijn conditie er flink op vooruit is gegaan na dit weekend, die glijbanen in het aquamundo bleef je beklimmen :puppydogeyes: met zo'n klein ventje bij je :lol: :p

Jaja, was heel zwaar weekend voor mij ;) :celebrate:
Moeders de vrouw weer met haar ideeën :rolleyes: Ik weet wel dat mijn conditie er flink op vooruit is gegaan na dit weekend, die glijbanen in het aquamundo bleef je beklimmen :puppydogeyes: met zo'n klein ventje bij je :lol: :p

Jij heb je weer even aan de verplichtingen gehouden en nu kunnen de remmen weer los:D

RARARA zoek de verschillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
123qem9.jpg

2zfs5xj.jpg

kappie is nog steeds niet klaar!!!!!

stanley

@Junkie RC:

Jouw Savage kan gewoon weer in het reguliere verkooptraject.
Er is geen ruimte meer in de garage voor nog meer Savages :???: :neutral:

geen probleem bart, de sav blijft altijd leuk voor erbij ,net zoals de EZ ,powerboot ,baja,electro onroad enz 8O ;)

ferry ; hoe meer ez's in de lucht ,hoe groter de kans dat je er 1 in de lucht filmt ;)

snowman ; die prop's kunnen we wel bij peter halen ,ik wil alleen een iets snellere prop ,maar dan weet sleur wel welke ik moet hebben ,moet wel links draaiend zijn , maar daar hebben we het nog over

phil; ik denk dat ik om 20;00 u wel ff mag vliegen v/h vrouwtje 8O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back