Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Knaller, morgen even vliegen? Kunnen we meteen de accu's weer even wisselen dan kan ik ze zelf gebruiken.

Praat de hele dag over electro dit en electro dat maar heeft het wel over gas :confused: :mrgreen:
Ja, is een erfenis van vroeger hè. Zo zijn er wel meer. Want wie draait er nu nog nummers op zijn telefoon (behalve je oma)? En je wordt ook echt niet meer doorverbonden, laat staan verkeerd. :nooo:

Knoop doorgehakt...

@Nickos: Wat geef je voor de helicopter(s)?

CopterX (met een door jou gespoten kapje:))

Swash: 3x hitec hs-65hb
Tail: 1x Align DS520
Giro: Align GP750
Motor: Turnigy 2836-3200
Regelaar: Turnigy Plush 60A

En dan heb ik nog een CopterX staan, met:

Swash: 3x HXT900
Tail: Futaba S9257
Giro: Futaba GY401
ESC: HobbyKing 70/80

pffff, madness vordert , maar wat een werk een balsa crash 8O

gas servo nog vervangen (waar de ellende begon)

onderkant dicht folieen

ubec een plekkie geven

1 rolroer link vervangen

en nog wat klein werk

en dan ...... zondag lekker raggennnnnn !!
neem ook de dioblotin wel mee , nu nog op 6 s , je moet elektro natuurlijk nog een 2e kans geven :)

Knoop doorgehakt...

@Nickos: Wat geef je voor de helicopter(s)?

CopterX (met een door jou gespoten kapje:))

Swash: 3x hitec hs-65hb
Tail: 1x Align DS520
Giro: Align GP750
Regelaar: Turnigy Plush 60A

En dan heb ik nog een CopterX staan, met:

Swash: 3x HXT900
Tail: Futaba S9257
Giro: Futaba GY401
ESC: HobbyKing 70/80

he,he :rolling:

Mja, ik zat net op zolder te klooien met die heli's. En ik vind het toch maar niets.

Prachtig om een ander ermee bezig te zien. Maar voorlopig nog niet weggelegd voor Spijkertje.

Dus als ik er iemand anders een plezier mee kan doen, dan doe ik dat :)

En bij deze ook op het forum geknallerd.. (mochten jullie denken dat ik twijfelde) :)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's toegevoegd..

Prijsje is toch niet te duur?

al krijg ik ze gratis , ik mot ze niet 8O ;)

ik heb al geen zin meer om vliegers te herstellen ,laat staan aan heli's priegelen .

ik heb een modelbouw burnout , vliegen gaat nog wel , de rest suck's ;)

sterkte met de verkoop ;)

Uhhhhhhhh volgens mij is dit mijn week of ben ik in de war?
Laat PH-ILS maar, die heeft al een zonnesteek opgelopen in de Gardena bossen. :zon: 8) :hammer:

Zatersedag nie vliegen nie dan zit ik hier.Zwarte cross :banana:
Gaaaaaaaaaaffffffff!!!!!!!!! 8) Wel foto's, anders is het niet gebeurd. En neem wat extra scheerlijnen mee, soms kan het er best wel waaien. :rolling:

Zoooooo, tussen het gepak van de verkansie door ook nog wat geplakt aan de F1-Hippo. Begint al ergens op te lijken maar vliegen lukt deze week niet meer. :( Staart zit nog niet vast, twijfel nog ik ik deze afneembaar maak. Extra diepe sleuf waar een langere staart in steekt en dan een magneetje aan de onderkant moet lukken. Richtingsroer kan gewoon blijven zitten en dus ook de besturing. Ik voorzie anders een afgebroken staart bij transport. 8O Ik ken mijzelf een beetje. :oops: ;)
hydro_build1.jpg

Eerst nog wat extra maatregelen tegen ongewenst vocht nemen. Zoals een extra opstaande rand aan de binnenkant van de cockpit. Eventueel spatwater komt dan minder makkelijk tussen de afneembare cockpitrand door. En alle randen op de romp even afdrichten met epoxoplast (zoals ook al de binnenkant van de drijvers is gedaan conform bouwbeschrijving). Bij de Polaris hadden ze zelfs een extra strook 6x6mm Depron erbij gedaan. :D
hydro_build2.jpg

Anyway, morgen nog wat faudte kleurtjes scoren, even spuiten en dan de elektronica er verder in. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back