Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en weer terug van Q , dus kan weer feul verstoken
gelijk glasvezeltape en por meegenomen , ik bedoel ik stond erbij en keek erna
dus jasper , volgende keer weer bij jouw
en ehhh harry stond er niet zo lekker bij , althans zijn hand , die hing zwaar in het verband in een mutela , oorzaak ; 12s lipo uitelkaar gespat ,terwijl je gewoon lekker met je heli bezig bent op je zoldertje , ff aansluiten ,alles goed ,en ineens heb je een vuurspuwer, 3e graad verbrand en nog wat wonden .
lekker hoor die elektro zooi
gekke is ,als je van alles probeert om een lipo te doen knallen ,lukt het niet , ben je braaf bezig aan je heli ,sluit hem aan en dan gebeurd het wel :???:
gelukkig zat hij er niet met zijn gezicht op .
Ah, op die manier Siggy :rolling:
Ik ben ook bang dat je daar weinig reserveonderdelen meer van kunt krijgen, maar goed ook. Stel je voor dat ze weer 50 jaar meegaat![]()
Niemand nylon M3 schroeven liggen ???
Zo weer thuis.
Pa zit veilig opgeborgen in meest luxieuze verzorgingstehuis van Nederland in Weesp.
Vervelend alleen dat hij een epilepsie aanval had vlak voor we weg gingen, dus echt afscheid nemen was er ook niet bij.
Bij aankomst hebben we hem maar in bed gelegd en die was meteen onder zeil vertrokken
Mijn woede en frustratie bij thuiskomst hier uitgeleefd op die boom achter in de tuin die weg moet ......
Ups and downs my friends, enjoy the ups while they last 'cause downs are on their way .....
Oei,dat zijn enge dingen Junkie :-(
Gelukkig vlieg ik max.3S,dus val ik buiten de risicogroep ;-)
Whahaha,nee hoor,geintje
Dat zal Harry flink aan schrikken gebrACHt hebben.
Er blijft altijd wel een risico aan hobby's kleven,in welke vorm dan ook ;-)
ZO, Weeeekkeeennndddd!!!!
dat moest er ff uit...
zojuist ff wat spulletjes voor de sleurhut gehaald, morgen uit de stalling halen dan langzaam gaan vullen.
Uiteraard wat modelbouw spul klaarzetten en meenemen.
eerst weekend, dan nog 2 daagjes werken en wegwezen, lekker to the mountens![]()
Proost vanuit de pizzeria portofino, ff bikken ;-)*is leuk om jarig te zijn op de camping... genoeg aandacht*
@ Sleur: die snacktent is toch wel zwaar ruk... 15 minuten wachten op een ijsje
@ Siggy: volgens mij heb ik die dingen thuis liggen... als je twee weken geduld hebt :rolling:
*zit heerlijk onder de luifel in de regen.*
Tsja, 12S is dik 50V waar eigenlijk 48V het maximum is voor laagspanning. Hierbij wordt 12V als maximaal veilige spanning gehanteerd. Dus als je met spul van rond de 50V gebruikt dat lachend 5A*30C=150A=7,5kW!!!! gaat klooien... :? Als ik ga rommelen met elektrospul dan neem ik een 3S 1500mAh 25C accuutje. Alles werkt ermee en als het mis gaat is het leed te overzien. Die dikke bommen van de 600 verdienen al aardig respect, ook al zijn die maar 6S (toch ook een dikke 3250W bij sluiting!!!). Soms verbaas ik me wel eens over het "gerommel" aan heli's en vliegers met zulke elektronenbommen.en ehhh harry stond er niet zo lekker bij , althans zijn hand , die hing zwaar in het verband in een mutela , oorzaak ; 12s lipo uitelkaar gespat ,terwijl je gewoon lekker met je heli bezig bent op je zoldertje , ff aansluiten ,alles goed ,en ineens heb je een vuurspuwer, 3e graad verbrand en nog wat wonden .
lekker hoor die elektro zooi
gekke is ,als je van alles probeert om een lipo te doen knallen ,lukt het niet , ben je braaf bezig aan je heli ,sluit hem aan en dan gebeurd het wel :???:
Ja, gefeesteliteerd, wilde je net berichten.*is leuk om jarig te zijn op de camping... genoeg aandacht*
@ Sleur: die snacktent is toch wel zwaar ruk... 15 minuten wachten op een ijsje
*zit heerlijk onder de luifel in de regen.*
Hooguit tot 22:00u, dan gaat alles echt dicht en uit. Lekker op tijd slapen. Morgen fris op en de laatste spulletjes in de tuut laden.Sleur ik ben net thuis. Even eten douchen en naar jou. Tot hoelaat is huize sleur open?
Origineel vogelhuisje hè?op de terugweg van scnapendrift was die iijsalon aardig druk, wat wil je met dit weer hier. een buitje ter verkoeling hier is geen overbodige luxe