marcelsiggery
Forum veteraan
Hey, een Robert heeft erop geboden zie ik...![]()
Hoe is het
mogelijk :rolling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey, een Robert heeft erop geboden zie ik...![]()
Bympie: Allereerst bedankt! voor de bijnaam spikkel... 8O
Oh, de FC16 zender wist ik wel deels te programeren, maar deed er niets mee. Ook zonde toch?![]()
He,nu is het weer droog met een klein zonnetje
Zie je wel Sleur,komt helemaal goed ouwe mopperkont ;-)
@ Phil nog gefelicivliegsteerd he.
@ Vinni zondag op het veld?
Ik ga later in de middag vliegen, zijn jullie er dan nog ?
Zo'n loginnaam is makkelijk. Alleen bij de caravanclub vind je die naam en daar heb ik niets mee. Alles beter dan Jeroen69 of Spikkel51.zeurhutje ben je , waarom heet je eigenlijk sleurhutje , je hebt helemaal geen caravan , maar een de waard tent
en ja , als je in nederland een varkkansie boekt heb je nu eenmaal kans op minder weer , of een regen vakantie , je moet het treffen .
wil je op zeker elke dag een zonnettje moet je lekker naar z-frankrijk ,of italie /spanje .
volgend jaar weer naar mijn zus in italie ,daar regent het 1 uur op 2 weken![]()
Na een avondje bier drinken is het meestal lastig wakker worden. Toch gelukt en wilde een rustig dagje houden. Vrouw doet de garagedeur open (onwetend dat de vleugel van de Piper erop ligt....
Wordt dus even een vleugel herstellen. Zit een mooi gat aan de bovenkant, wat balsa stuk en folie.
Mocht het vanmiddag nog een beetje opknappen kom ik ook wel even ,wil met de nieuwe Calmato gaan vliegen![]()
Zo'n loginnaam is makkelijk. Alleen bij de caravanclub vind je die naam en daar heb ik niets mee. Alles beter dan Jeroen69 of Spikkel51.
Voor wat betreft het weer, u liep de laatste dagen ook behoorlijk te klagen. Dan weer te heet en dan weer te nat. Gewoon 12 weken 25 graden, 90% zon/uur en een windje 2 à 3 is toch wel heul prettig.![]()
Planning was ook Oostenrijk maar vrouw wilde een andere auto.
Was wel enigszins nodig, dat dan weer wel.
En zo lang het droog is, vind ik het best.![]()
ja droog , maar wat dacht je van die wind![]()
![]()
Tsja,er staat op het moment een dikke 5 op het veld,no-go voor Siggy's maidenflight :rolling:
Gave tent,ruimte genoeg om binnen een rondje te kunnen vliegen![]()
ja , lijkt me een fijne tent , kan ik tenminste ook wat depron ophangen zonder dat het beschadigd
en winddit is geen wind , als het stormt in mijn tuin , dan praat je over zeer pittige wind op het veld 8O
ik hoop dat de wind morgen ietswat gaat liggen![]()
HUH, das toch al eerder gebeurt
Denkt nu aan iets met een dier en een steen......
zonde man...
Ding/Dong....
Hoi lieverd kun je eventjes helpen ?
Ik ben naar de IKEA geweest voor een schoenenkist en een kastje voor in de badkamer.
WHAAAAAAA!!!!!!
HOUDT HET DAN ECHT NOOIT OP !!!!!!
*pakt z'n gereedschap en gaat maar weer aan het werk :-(
***Die moet er hoognodig ff tussenuit ***
morgen vliegen![]()