Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@sleur kan je de banden van de savage verlijmen zodat ze niet zo bol gaan staan
De banden verlijmen voorkomt alleen dat ze van de velg af lopen. Verlijmen moet dus altijd (op de randen). Door het gaatje in de velg te dichten voorkom je dat er zand in de banden komt (althans, het duurt langer :?). Maar het balonnen van de banden heeft te maken met de hardheid van de inserts en de constrcutie van de banden. Met harde inserts (bijv. Proline) zullen ze minder snel balonnen. Er zijn er die duct tape aan de binnenkant plakken. Of dat zo'n succes is, weet ik niet.

Op mijn Ravage had ik eerst van die GT2 banden zitten. Grof profiel maar slap rubber dus balonnen bij het leven. Ik rij nu met Dirt Bonz (met die hele kleine "hondenkluifjes") en die bevallen uitstekend. Genoeg grip in los zand en op de weg ook prima te doen. Balonnen doen ze alleen bij donuts draaien of vliegen als een band van de grond komt.

De banden verlijmen voorkomt alleen dat ze van de velg af lopen. Verlijmen moet dus altijd (op de randen). Door het gaatje in de velg te dichten voorkom je dat er zand in de banden komt (althans, het duurt langer :?). Maar het balonnen van de banden heeft te maken met de hardheid van de inserts en de constrcutie van de banden. Met harde inserts (bijv. Proline) zullen ze minder snel balonnen. Er zijn er die duct tape aan de binnenkant plakken. Of dat zo'n succes is, weet ik niet.

Op mijn Ravage had ik eerst van die GT2 banden zitten. Grof profiel maar slap rubber dus balonnen bij het leven. Ik rij nu met Dirt Bonz (met die hele kleine "hondenkluifjes") en die bevallen uitstekend. Genoeg grip in los zand en op de weg ook prima te doen. Balonnen doen ze alleen bij donuts draaien of vliegen als een band van de grond komt.
Heb nog verse banden liggen van HPI ook de dirt bonz,maar vindt dat toch ook aardig slap spul.kijk wel even wat ik ga doen.had ook al naar de 40 series gekeken van proline,rijd kobus ook mee die ballonnen ook niet zo.rommel wel weer wat.kwam ook op internet tegen dat ze de inserts op de velg lijmen

Laatst bewerkt:
Zo verloopsteker gemaakt en de monitor word nu gevoed vanuit de pc.top!

Help ! de powersupply van mijn computer wordt zo warm......

computer_fire.jpg

Wel beter zo mijn monitor is nu een monitor en tv met afstandbediening en 1080p hdcp.:D Ik kan ook split screen doen voor tegelijk tv kijken of andere bezigheden/ apparaten.

wie wil langs komen is uit genodigd
het is bij rcn zeewolde
effe google voor t adres
wel gezellie
zorg ik voor t bier/fris
Okay, handig als we dan georganiseerd heen gaan. Morgenavond (dinsdagavond)? Op de club valt toch niet veel te beleven door alle verkantiegangsters. Mini Nacht en de Disc kan ik meenemen voor nachtvliegeren. :yes: Wie gaat er nog meer? Meerijden is eventueel geen probleem. :nooo:

Okay, handig als we dan georganiseerd heen gaan. Morgenavond (dinsdagavond)? Op de club valt toch niet veel te beleven door alle verkantiegangsters. Mini Nacht en de Disc kan ik meenemen voor nachtvliegeren. :yes: Wie gaat er nog meer? Meerijden is eventueel geen probleem. :nooo:

Ja ik ga MEE ! en heb ook vervoer beschikbaar.

misschien nog iemand voor video te maken ?

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie...9,5.535736&spn=0.007582,0.016265&z=16&iwloc=A
Dasselaarweg 1, 3896 LT Zeewolde‎

GC2731X

Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel naar Zeewolde maar hoelaat zijn we dan weer terug? Ik heb namelijk geen varkansie mee :( :cool:
Als het donker is. Pakken we gelijk een paar caches mee. ;) Als we om 20:30u daar zijn kan Vinni rustig eten en wat verteren. Rond 21:30 wordt het schemerig, mooi een paar rondjes droogvliegen om te oriënteren en dan vliegen in het donker. :yes: Zo rond 23:00 aftaaien, ben je eerder thuis dan dat je naar de club zou gaan. :teacher:

Als het donker is. Pakken we gelijk een paar caches mee. ;) Als we om 20:30u daar zijn kan Vinni rustig eten en wat verteren. Rond 21:30 wordt het schemerig, mooi een paar rondjes droogvliegen om te oriënteren en dan vliegen in het donker. :yes: Zo rond 23:00 aftaaien, ben je eerder thuis dan dat je naar de club zou gaan. :teacher:

Toppie, count me in :yes:

Is dat niet de modelvliegclub Gooi en Eemland?

nee hoor zijn gewoon mensen van de camping die ook graag vliegen

@iedereeen die wil komen
helemaal leuk en je bent van harte uitgenodigd
mn kampeerplaats is nummer 495
wie mn telefoon nummer niet heeft effe een pb tje
wat wel erg opvalt is dat het hier telkens windt stil is
maar t zal gezellie worden
ik zorg voor drank fris/bier enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back