Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals het er nu uitziet ga ik straks nog wel ff naar Hoogtij, nog meer mensen?![]()
Baja en WingDragon![]()
![]()
Ik denk van wel
Ik ben zo weg
@ Junkie: Watje! :wink:
Tot woensdag nog wind kracht 4 à 5. Da's toch wel teveel van het goede om leuk te kunnen vliegen. Vechten tegen de wind gaat ook vervelen en als eenmaal de wind onder de vleugels slaat, ben jekansloos verloren. :evil: Maar... Na woensdag draait de wind en neemt in rap tempo af. Voor vrijdag geven ze Ostenwind kracht 2 met een beetje zon op. Da's het betere vliegweer.Het weer is idd niet echt dat je zegt ja ga ff lekker rijden/vliegen
maar schijnt morgen beter weer te worden dat zal je altijd zien
Wat junkie zegt: 1x Wing Dragon minder...Baja en WingDragon![]()
![]()
iemand enig idee wat ik fout zou hebben gedaan ?
8 aa 2650 ma cellen aan elkaar gesoldeerd ,daarna ontladen 10 A ,en vervolgens opgeladen ( 2,6 A ) maar hij slaat af als hij ongeveer 600ma heeft geladenna afkoeling ,gooit hij er wel weer 250 ma bij ,maar dat zijn nog geen 2650 ma ?
Sterkte Boes!yo het is even stil hier aan mijn zijde
dat komt omdat ik met mijn linker onderarm in het gips zit
had even een klein builtje op mijn pols [binenkant ]weg laten halle maar niet op 3 weken gips gerekend
dus ik zie u allen weer op ht![]()
iemand enig idee wat ik fout zou hebben gedaan ?
8 aa 2650 ma cellen aan elkaar gesoldeerd ,daarna ontladen 10 A ,en vervolgens opgeladen ( 2,6 A ) maar hij slaat af als hij ongeveer 600ma heeft geladenna afkoeling ,gooit hij er wel weer 250 ma bij ,maar dat zijn nog geen 2650 ma ?
✁Voor vrijdag geven ze Ostenwind kracht ✃
Ten eerste is het niet verstandig om nieuwe cellen gelijk vol vermogen (of meer) te laden. Laadt ze met zo'n 600-750mA en zet de delta-peak op 3mV/cel (dus 24mV in totaal). Misschien dat ze juist te heet worden en daardoor rot opladen. Misschien zijn ze te heet geworden bij het solderen. Verder hangt het van het type cel af, niet alle oplaadbare batterijen zijn geschikt voor snelladen én ontladen met hoge stromen.iemand enig idee wat ik fout zou hebben gedaan ?