Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Poll: Is Gladoor goed bezig?

[*]Ja, hij is heeeel goed bezig (zoals altijd)

[*]Nee, hij gooit zijn eigen ruiten in ;)
results.cgi
Hij is leuk:o

img1115729126_3908.jpg

Zucht...deze is af en de klant was zeer tevreden met het resultaat,
dus ik heb vanmiddag ook maar een paar "stukjes piepschuim" gehaald bij Gladoor :p

021419201.jpg

Morgen de boel even laden + :rtfm: en zondag maar eens wat fladderpogingen ondernemen :roll:

:D :wink:

Ik waag het trouwens op morgen :wink: Ik heb andere plannen vanavond :p

andere dingen zijn niet leuk ,vliegen wel :cool:
ik ga vanavond naar ht ,siggery ook ,kevertje ook ,en wellicht nog meer :D
heb 4 accu's leeg te vliegen ,word weer hard werken ;)
wind is matig dus prima
zie maar

ben er rond 20 uur of eerder :p

andere dingen zijn niet leuk ,vliegen wel :cool:
ik ga vanavond naar ht ,siggery ook ,kevertje ook ,en wellicht nog meer :D
heb 4 accu's leeg te vliegen ,word weer hard werken ;)
wind is matig dus prima
zie maar

ben er rond 20 uur of eerder :p

Jullie hebben mij overgehaald ;) Als jullie komen dan kom ik ook, ik ben er rond 20.00 uur of eerder :p

Posted via Mobile Device

Nog even de zender opladen,heeft de hele nacht aangestaan,ging vanochtend om 6;30 piepen,prima wekker.
Deze post per mobiel geplaatst ,ff checken.....

nu wel gelukt

MS200T.gif

@Marcelsiggery:
Ik heb nu pas tijd gehad om hier mee aan de slag te kunnen.:oops:

Voorstel: morgen om 10.00 uur? ;)

Ik kom net thuis,was weer erg druk vandaag :(
Helaas weer geen HT vanavond :(
Kan net zo goed voor mezelf gaan beginnen geloof ik.

Ik heb zojuist je voicemail ingesproken,maar
morgenochtend om 10.00 uur is goed Bart,je bent een topper ;)

Stuur jou nog even een PB !!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Ik kom net thuis,was weer erg druk vandaag :(
Helaas weer geen HT vanavond :(
Kan net zo goed voor mezelf gaan beginnen geloof ik.

Ik heb zojuist je voicemail ingesproken,maar
morgenochtend om 10.00 uur is goed Bart,je bent een topper ;)

Stuur jou nog even een PB !!!!!!!!!

Ik had op je gerekend marcel ;)

Nog niks binnen uit de U Naait Me Steeds misschien morgen en anders Zondag morgen vroeg maar aan de waterkant lekker karperen:zon:

Was kort vliegen dit keer ,een onhandige looping te laag bij de grond resulteerde in een defecte motor ,tenminste half defect ,alsof er 1 koolborstel is losgeraakt door de klap :eek: maar verder is hij nog heel .
gelukkig had bart zijn ez kit bij zich,waar ik het motortje uit kon plukken :thumbsup:
en verder weer een nieuw 4.6 blokje rijker voor de sav nogmaals :thumbsup: voor bart.
phil had prop problemen ,heeft nog steeds last van het bymvirus :lol:

Er was ook nog een baja bikkel heftig de rust aan het verstoren met zijn crock :rolleyes:.
maar hij heeft gelijk dat we ook weer eens met de baja rondjes gaan scheuren :yes:in je 1 tje is er weinig aan. de volgende keer gaat de baja weer mee, dan heb ik 2 rc mogelijkheden ,voor als 1 van de 2 stuk gaat :D

maar nu eerst de ez /sav in orde maken

Was kort vliegen dit keer ,een onhandige looping te laag bij de grond resulteerde in een defecte motor ,tenminste half defect ,alsof er 1 koolborstel is losgeraakt door de klap :eek: maar verder is hij nog heel .
gelukkig had bart zijn ez kit bij zich,waar ik het motortje uit kon plukken :thumbsup:
en verder weer een nieuw 4.6 blokje rijker voor de sav nogmaals :thumbsup: voor bart.
phil had prop problemen ,heeft nog steeds last van het bymvirus :lol:

Er was ook nog een baja bikkel heftig de rust aan het verstoren met zijn crock :rolleyes:.
maar hij heeft gelijk dat we ook weer eens met de baja rondjes gaan scheuren :yes:in je 1 tje is er weinig aan. de volgende keer gaat de baja weer mee, dan heb ik 2 rc mogelijkheden ,voor als 1 van de 2 stuk gaat :D

maar nu eerst de ez /sav in orde maken

Ja was weer gezellig vanavond :( er waren wel 5 man op Hoogtij vanavond waarvan er maar 1 met Baja.
Idd, we moeten meer met de Baja gaan rijden... alleen rijden is ook niet alles. Volgende keer gaat de Baja dus gewoon mee, hopenlijk met nieuwe servo :yes:
Verder vloog mijn WD weer prima tot het propje er vanaf vloog :mad: dus verder vliegen ho maar :( Nog wel ca. 20 minuten lopen zoeken naar de prop (ja erg kostbaar :? zeker als je nog wilt vliegen) maar niks meer gevonden, dat betekende dus einde oefening. De leenpropjes van Junkie waren ook niet succesvol :nooo: Ik heb toch maar besloten om binnenkort maar te gaan kijken voor een EZ :cool:

P.S. net op de simulator had ik mijn propje zo teruggevonden :rolling: :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back