marcelsiggery
Forum veteraan
Mogguh allen...Wederom een lekker dagje om te gaan vliegen,daar wordt pappa vrolijk van
........@Vinni.....5,5x4,5 APC propje gebruiken ;-) .....Liporacer niet gevlogen ???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, iMovie werkt op zich goed. Maar heb nu ReelDirector, zitten wat meer mogelijkheden in met scrubben en knippen/plakken, teksten plaatsen, overgangen etc. 8)Moggel allen, mooi filmpje sleur, met je Iphone gemaakt? en bewerkt met Imovie?
Bevalt het?
Mogguh allen...Wederom een lekker dagje om te gaan vliegen,daar wordt pappa vrolijk van........@Vinni.....5,5x4,5 APC propje gebruiken ;-) .....Liporacer niet gevlogen ???
Daarom geloof ik ook niet meer in Sinterklaas. Heeft me al diverse keren in de steek gelaten. :evil: :? Ik regel het nu gewoon zelf. :rolling:
*straks even gaat shoppen om de hoek* 8O![]()
Heb ik weer ,ben ik vrij mooi weer moet ik naar de rechtbank.
Gewoon bij verstek laten veroordelen. Alleen opletten als je naar het buitenland gaat, moet je even aftikken bij de Douane. :?Heb ik weer ,ben ik vrij mooi weer moet ik naar de rechtbank.
donderdag 21 oktober, stukken komen nog.
@junkie, denk dat je dan brief moet sturen naar bestuur met voorstel...
(alleen 4takt?)
Juist wel voltallig bestuur is aanwezig ideaal om zoiets aan te kaarten maar of er iets mee gedaan wordt is een tweede.Meen mij te herinneren dat er ooit al vragen gesteld zijn omtrent de brandstof vliegtijden en deze zijn in grote omvang gehonoreerd (verruiming van maar liefst 2 uur ja je leest het goed 2 uur per week)
Wel zo netjes om het eerst aan te melden bij het bestuur![]()
Heb ik weer ,ben ik vrij mooi weer moet ik naar de rechtbank.
Check, maar de collega's waardeerden het niet zo...Ik dacht dat jj meer van roze hield![]()
Wie gaat er vandaag nog vliegen?