Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh allen...Wederom een lekker dagje om te gaan vliegen,daar wordt pappa vrolijk van :-)........@Vinni.....5,5x4,5 APC propje gebruiken ;-) .....Liporacer niet gevlogen ???

Moggel allen, mooi filmpje sleur, met je Iphone gemaakt? en bewerkt met Imovie?
Bevalt het?
Prettige dag iedereen!
Vandaag mijn kodak zx1 cameraaatje binnen krijgt (hoopt)

Moggel allen, mooi filmpje sleur, met je Iphone gemaakt? en bewerkt met Imovie?
Bevalt het?
Ja, iMovie werkt op zich goed. Maar heb nu ReelDirector, zitten wat meer mogelijkheden in met scrubben en knippen/plakken, teksten plaatsen, overgangen etc. 8)

Overigens gaat dat wel retetraag hoor. Op de PC met Video Deluxe van Magix gaat het toch 10x vlotter en makkelijker. :p

Laatst bewerkt:
Mogguh allen...Wederom een lekker dagje om te gaan vliegen,daar wordt pappa vrolijk van :-)........@Vinni.....5,5x4,5 APC propje gebruiken ;-) .....Liporacer niet gevlogen ???

bedankt voor de maat v/d prop
en helaas niet kunnen vliegen met de liporacer boutje v/d vleugel zat vast
maar niet genoeg vast om tekunnen vliegen:(

donderdag 21 oktober, stukken komen nog.
@junkie, denk dat je dan brief moet sturen naar bestuur met voorstel...
(alleen 4takt?)

Juist wel voltallig bestuur is aanwezig ideaal om zoiets aan te kaarten maar of er iets mee gedaan wordt is een tweede.Meen mij te herinneren dat er ooit al vragen gesteld zijn omtrent de brandstof vliegtijden en deze zijn in grote omvang gehonoreerd (verruiming van maar liefst 2 uur ja je leest het goed 2 uur per week)

Wel zo netjes om het eerst aan te melden bij het bestuur :yes:

Vorige ledenvergadering heb ik dit bij het bestuur aangekaart. Zou worden onderzocht. Verwacht dus een uitgebreidt verslag met voor en nadelen. Anders RELLUUHH!!

Serieus, ik verwacht echt dat het bestuur dit heeft bekeken en niet afdoet met iets van omwonende/moeilijk etc. Op een vraag uit de vergadering moet serieus antwoord komen. Door ons zelf opgelegde regels kunnen dus ook door ons worden aangepast. Vrijdag brandstofvliegen is een wens van de leden, actief vliegende leden dat is. Geen geneuzel van mensen die nooit op het veld komen maar er wel een oordeel over geven.

Stem +1 dus voor vrijdag.

Best saai hier op kantoor.... :(

294mqmb.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back