Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dus mijn favoriete SE kan niet vliegen ? , dat zou jammer zijn , ik wil ook de rode protech vliegen , hmmmzz.

file ? geen last van , ik ben de hele week op mijn motor naar het werk gegaan , heerlijk dat is , en erg snel thuis ;)

Doe je goed gabber ;-) ...SE is ook een powerbakkie,dus zal waarschijnlijk net gaan :-) ...Gras staat denk zo'n 8cm hoog en het veld is echt een moeras ;-)...Sopsopsopsopsop........

Nog meer drabbers op de club vanavond?
Ja, doe mij maar. :yes: ;) Zo eerst even een liter Aceton, poetskatoen en een rol alufolie scoren, vanavond het bouwhok licht ontvlambaar maken. Buiten roken is een absolute must. :rolling:

Als je met de Calmato wilt gaan vliegen kun je de boel wel weer uitladen Kris,het gras staat zo hoog dat hij niet eens los gaat komen ;-)
HoogTij setupje erin. :yes: ;)

Heeft een verse lader aangeschaft en kan nu al mijn batterijen laden,inc die van de voerboot.
Doe je mijn oude Ultramat 14 weg? Wat moet je ervoor hebben? Mijn broertje zoekt een ladertje voor de NiMH's van zijn Traxxas Slash 4x4 autootje. :? :D

@Junkie Met de Madness 3D geen probleem natuurlijk,power genoeg om los te komen.Maar met een Calmato,elektro of nitro gaat het echt niet lukken om los te komen ;-) Dus jij kunt Zaterdag gewoon lekker vliegen hoor lekkere vent ;-).....Sleur staat in de file lees ik net :-) ....Er vallen 5 druppies regen en heel Nederland staat vast :-)
De Baksteen kwam ook nog los van het veld, alleen moet je wel rekening houden met de groeirichting van het gras (ja, dat is er 8O). Gras groeit naar het licht en als je in diezelfde richting start, rij je over de sprietjes heen in plaats van tegen de richting in (iets met een kat tegen de haren strijken etc.).

En die file is echt knt. Nou ja, het was redelijk droog en heb na het stukje bij Bad-ho-even-dorp lekker 20 minuten staan vliegtuigspotten onder de aanvliegroute. Was één vlieegr van EasyJet die een overshoot maakte, stond bijna aan de grond en trok toen met veel machtsvertoon op voor een doorstart. 10 minuten later kwam dezelfde voorbij en toen wel goed. :D

Vanmiddag bestelling HC Germany binnen gekregen....Dinsdagavond laat besteld,en vandaag geleverd....TOP !!! Ik zeg:uitbreiden dat warehouse :-)

Ziet er goed uit Nickos.. maar wel een beetje tam gevlogen hoor...

Dit was met mijn easystar icm een nieuwe picsio HD cam 1080p:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, doe mij maar. :yes: ;) Zo eerst even een liter Aceton, poetskatoen en een rol alufolie scoren, vanavond het bouwhok licht ontvlambaar maken. Buiten roken is een absolute must. :rolling:

HoogTij setupje erin. :yes: ;)

Doe je mijn oude Ultramat 14 weg? Wat moet je ervoor hebben? Mijn broertje zoekt een ladertje voor de NiMH's van zijn Traxxas Slash 4x4 autootje. :? :D

De Baksteen kwam ook nog los van het veld, alleen moet je wel rekening houden met de groeirichting van het gras (ja, dat is er 8O). Gras groeit naar het licht en als je in diezelfde richting start, rij je over de sprietjes heen in plaats van tegen de richting in (iets met een kat tegen de haren strijken etc.).

En die file is echt knt. Nou ja, het was redelijk droog en heb na het stukje bij Bad-ho-even-dorp lekker 20 minuten staan vliegtuigspotten onder de aanvliegroute. Was één vlieegr van EasyJet die een overshoot maakte, stond bijna aan de grond en trok toen met veel machtsvertoon op voor een doorstart. 10 minuten later kwam dezelfde voorbij en toen wel goed. :D

Mmmm,overshoots zijn geweldig om te zien maar om het mee te maken is het minder gaaf kan ik je vertellen :-( ....1x op Tenerife en 1x op Mallorca meegemaakt,je hart zit echt in je strot kan ik je vertellen....(icm met een harde crosswind dat was )

Mmmm,overshoots zijn geweldig om te zien maar om het mee te maken is het minder gaaf kan ik je vertellen :-( ....1x op Tenerife en 1x op Mallorca meegemaakt,je hart zit echt in je strot kan ik je vertellen....(icm met een harde crosswind dat was )

Tenerife is echt ruk, daar heb ik een luchtzak meegemaakt boven de golfbaan 8O Zo'n MD-11 trekt daarna best lekker door met best wel veel geweld. Mensen gillen in het vliegtuig en ik dacht, dit is 't bye, bye.

woei.. vanavond komt er iemand een bootje halen.. heb ik alleen de zeilboot nog over...

Iemand hier geinteresseerd in dit bootje:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Kosten: Een gesneden F1 Hydrofoam boot van de freesmachine.. :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back