Waaruit maak jij op dat Sleur hem wil aandrijven door een nietszeggende miep, miep motor?
sleur kennende zal hij electro worden , maar ach ,ik lulde maar wat , en bekeek hem op mijn mobiel , ben te moe om nog na te denken , bietje te hard gewerkt deze week .
maar ik zou er ook een dikke 2tact brommer opzetten , wel zo lekker
4tact is mij echt niet heilig hoor , als er ooit een groot veld komt ,ga ik ook groter vliegen met dikke 2tact brommers , 4tact is dan niet te betalen .
betreft INDOOR , dat word van 20;00 tot 22;00u , en ik heb de hal geboekt (de tref dat is )

, we kunnen gerust een halfuur eerder komen , de halbeheerder aldaar is vrij makkelijk , dus als we er zijn ,hup ,gelijk vliegen ( indien er geen andere sporters voor ons zijn )
komt mij ook goed uit , want maris komt pas om 17;15 thuis , was ik heels vergeten .
morgen maar ff zien of ik ga fladderen , ben echt totaal gaar , en wil ff niets moeten en of doen .
wellicht zondag , we zien het allemaal wel .
phils ; doe niet zo raar , net of het heel naar is dat er een paar brandstofkisten vliegen , ik hoor niet bij die gasten die 10 minuten het gas open draaien in de pits om af te stellen ( vind ik ook irritant ) , maar mijn 4tact blokken lopen altijd goed , dus starten en vliegen .
we kunnen natuurlijk ook pleiten voor vrijdag alleen 4strokers , lekker stil