Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
[commercial break]
Mocht je ook zo hard willen gaan, Peter van rc-speedworld weet wat je ervoor moet bestellen!
[/commercial break]

:shock: :schrik:

Heb je het over de combinatie van :
#21 4192 + #33 3040 +#73 3141 & No.7645.3 ?

Mike,welke ESC heb jij er nu in liggen?

Laatst bewerkt:
:shock: :schrik:

Heb je het over de combinatie van :
#21 4192 + #33 3040 +#73 3141 & No.7645.3 ?

Mike,welke ESC heb jij er nu in liggen?

Die nummers kan wel, ik weet ze niet uit mijn hoofd.
Ik kan wel in het systeem kijken, maar heb daar nu even geen tijd voor.

Ik heb nog de ESC van mijn soaringstar liggen, 25A en die zet ik erin :yes:
Gisteren alle draden netjes gesoldeerd en voorzien van krimpkous, ziet er spik en span uit.

Bij een groundcollision wordt het in mijn geval trouwens iets lastiger om te kunnen stomen :rolling:

Hoe is het jou gisteren vergaan man, naar tevredenheid en succesvol mag ik hopen?

leuk filmpie , vooral op het einde ,wanneer die raket word gelanceerd :cool:, maar je kunt er verder ook heel rustig mee vliegen ;) , deze week flink sleutelen,en ook de funliner zien af te krijgen . heeft iemand nog een ontvangertje liggen voor de futaba 6 ex ? bart bijvoorbeeld ;)

Hoe is het jou gisteren vergaan man, naar tevredenheid en succesvol mag ik hopen?

PiperJ3Bart.jpg

Echt top!
Ik ga straks even ruimte maken in de tuin :p en zal dan een paar pics plaatsen.
Gister om 10.00 uur bij Jan in het mooie Friese Oranjewoud aangekomen en ging met veel moeite om 15.30 uur weer richting het "Saense" (wokken in Heemskerk ivm Max zijn verjaardag)

Jan heeft mij heel erg veel uitgelegd en samen met mij de Piper voorzien van de nieuwe ontvanger,wat tot gevolg heeft gehad dat dus ook de zender aan mij uitgelegd is en alle mixfuncties en afstelmogelijkheden getoond werden en ik ze dus zelf mocht instellen om de settings okay te krijgen.

Motor gestart en alle functies gechecked.
Alles is 100% in orde en ik ben erg blij met deze Bigscale!

Ik vertelde Jan over onze EZ* aktiviteiten en hij bevestigde mij/ons als ervaren RC-vlieginstructeur dat dit een zeer goede keuze is om mee te beginnen en er mee te leren vliegen.:thumbsup:

Voorlopig blijft de Piper dus nog even in de "hangar". ;)

Van Jan heb ik ook de Real Flight simulator (Great Planes)overgenomen en ben nu druk bezig een aantal updates te installeren,met als belangrijkste toevoeging de Easy Star.:D

gpmz4405-bkgrnd-2.gif

Sorry,

ik had er dus twee,maar gistermiddag is er 1 ingebouwd in een "vliegtuigje" :p en de ander zit straks ingebouwd in de EZ* ;)
tja, zo'n ontvanger kost weer 100 E :( , djeez bart is dat vliegtuigje niet wat overdreven :roll:, zet eerst de ez maar is in de lucht , jij bent ook van het uiterste :lol:, wat vind je vrouw er van :confused:, kan je al op zoek naar een klein huurflatje :lol:;)

tja, zo'n ontvanger kost weer 100 E :( , djeez bart is dat vliegtuigje niet wat overdreven :roll:, zet eerst de ez maar is in de lucht , jij bent ook van het uiterste :lol:, wat vind je vrouw er van :confused:, kan je al op zoek naar een klein huurflatje :lol:;)

:p
Nee hoor,ik hoef niet te verhuizen.;)
(De aanschaf is netjes in overleg gegaan met Jacqueline)
(ik heb er dus wel 2 auto's voor "geofferd" :rolling:)

De Piper was een erg mooie aanbieding en heeft prima trainer eigenschappen.
De vorige eigenaar is rc-vlieginstructeur en samen met hem ga ik lessen,met als doel mijn brevet te halen.;)

Ik vertelde Jan over onze EZ* aktiviteiten en hij bevestigde mij/ons als ervaren RC-vlieginstructeur dat dit een zeer goede keuze is om mee te beginnen en er mee te leren vliegen.:thumbsup:

Voorlopig blijft de Piper dus nog even in de "hangar". ;)

@Junkie:

...read my text! ;)

Laatst bewerkt:
Mooie kist Bart!

Sleur, wil je als je toch gaat hobbyen, voor mij twee van die emblemen maken voor op de romp van mijn EZ* ?
Misschien ook een idee om hem als naai-embleem voor op een t-shirt te maken :rolling:

(Phil ? ;) )

maar je kunt er verder ook heel rustig mee vliegen ;)
Yeah right... :? Dat jankende geluid noem ik niet rustig vliegen. Ook niet bij half gas. :p ;)

.....

Van Jan heb ik ook de Real Flight simulator (Great Planes)overgenomen en ben nu druk bezig een aantal updates te installeren,met als belangrijkste toevoeging de Easy Star.:D
Tsja, moet je wel eerst elke keer komen vliegen met je EZ. Kwak dat ding nou gewoon de lucht in. We vliegen allemaal pas een paar weken en je ziet al wat voor resultaten we boeken (wel dat we bijna elke avond hebben gevlogen 8O). ;)

Zo'n sim is leuk maar in het echt gaat het er wel anders aan toe. Dat merk je vanzelf wel. Achter een beeldschermpje is erg ontspannend, in real-life zorgt alles voor een extra stoot adrenaline. Da's een veel beter gevoel. :D

tja, zo'n ontvanger kost weer 100 E :(
Had je toch een Spektrum moeten nemen, nieuw ontvangertje voor $69,95. :p

ik heb er dus wel 2 auto's voor "geofferd" :rolling:
Jaja, de TamTech en de Savage 3.5... :? :lol: ;)

Sleur, wil je als je toch gaat hobbyen, voor mij twee van die emblemen maken voor op de romp van mijn EZ* ?
Misschien ook een idee om hem als naai-embleem voor op een t-shirt te maken :rolling:

(Phil ? ;) )
Ik zal wel een stapel A4 stickervellen vol printen. :thumbsup: Ik heb nu transparante vellen maar zal ook wel een pak witte vellen bestellen. Is wat makkelijker bij donkere ondergronden. :D

Van zo'n borduurlogo vind ik wel wat, maar dan op een baseball cap of zo. En misschien niet HoogTij maar Offroaders. :yes:

Willen jullie nou ff ophouden over dat vlieggebeuren!!!:mad:
Ik zit op hete kolen hier!

Zag er wel weer goed uit hoor op dat filmpje:thumbsup:

Haha, bouwen en vliegen Sully :D

Vanavond nog iemand vliegen?

Ik denk dat ik vanavond de maiden ga beleven van mijn gepimpte EZ*
Gisteren de hele middag in de tuin gebivakkeerd om hem in orde te krijgen, wil nu wel even resultaat zien eigenlijk!

@Sleurhutje
Ik maak er vanavond wel offroaders van, dan kunnen we daar wat mee.
Ik wil ook wel wat transparante adhesives alsjeblieft!

Willen jullie nou ff ophouden over dat vlieggebeuren!!!:mad:
Ik zit op hete kolen hier!

Zag er wel weer goed uit hoor op dat filmpje:thumbsup:
Kom op, halen zo'n ding. ;) Claim anders die van Marcel want die durft er toch niet mee te vliegen. :p Het bouwen vond-ie leuker. ;) Je hebt nog de hele week om te oefenen voor de BBQ. :D

Nee, de hele week niet. Alle waterschade weghalen (lees wederom hetzelfde als een paar maanden terug verbouwen :evil:).

Haha, bouwen en vliegen Sully :D

tja als het druk word vanavond ,voel ik me ook wel geroepen ,nog wel ff 4 lipo's laden ,en dan weer de lucht in janken als een getunde 2-tact :cool:, btw met mijn opgefokte ez kan ik gewoon verticaal vliegen en tegelijk om mijn as draaien zonder rolroeren ,kijk das pas beheersing ;) , silly/siggy ,komen jullie vanavond ook ff kijken :confused: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back