Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ,. vandaag vrij genomen om van alles te doen , langs klussen geweest , maar kom nog steeds tijd tekort :help:
godsamme zeg , morgen nog wat inkopen doen voor het sint gedoe :help:

het lijkt me best is lekker om een maandje doorbetaald in de ziektewet te zitten , ff onthaasten en alles doen wat je nog moet doen , HEERLIJK lijkt me dat !

hopen dat ik straks de summit nog afkrijg , en nog het eea op te laden voor morgen

nu ff a/d pils en ff niets doen :p

ps; druk hier ..

Net even de wedstrijd-Nexus voorzien van een 6 amp regelaar. Gisteren nog het één en ander gemodificeerd en lichter gemaakt. Vliegklaar gewicht is nu 116,2 gram. :p

De reserve-Nexus is nu een bommetje geworden met zijn zwaardere ontvanger en 10 amp regelaar, vliegklaar gewicht is 128,4 gram :cry:

Laatst bewerkt:
Net even de wedstrijd-Nexus voorzien van een 6 amp regelaar. Gisteren nog het één en ander gemodificeerd en lichter gemaakt. Vliegklaar gewicht is nu 116,2 gram. :p

De reserve-Nexus is nu een bommetje geworden met zijn zwaardere ontvanger en 10 amp regelaar, vliegklaar gewicht is 126,7 gram :cry:

netjes phils !

kun je die zeeeer zware van 128,4 gram voor het raggen gebruiken ;)

zo , mijn elektrokist de summit is ook klaar , ben benieuwd , morgen even mee vliegen , waar weet ik nog niet , want die kan niet stijgen en landen op het ruwe /gare/ versleten /besneeuwde/ hobbelige/ drassige / afgekeurde veld 8-O ;)

het schijnt ook te gaan sneeuwen in de middag , dus als we willen fladderen op het veld moeten we rond 12;30 gaan

AANGEPAST !

Laatst bewerkt:
Avond :D

Vandaag weer druk bezig geweest met het zoeken naar een nieuwe job.
Bij diverse contacten uit de grafische wereld langs geweest.
Even je neus laten zien en een babbeltje maken kan nooit kwaad denk ik dan :thumbsup:

Kortom, best drukkertje druk ;)

*eten gaat..................

Even je neus laten zien en een babbeltje maken kan nooit kwaad denk ik dan :thumbsup:

Ik duim voor je Siggy en merk ook dat de economie weer groeit, dus het zal niet lang duren

Vandaag eindelijk mijn iphone maar eens voorzien van een JB. Nu tijd om eens lekker de nodige tools en programma's te downloaden. Ben weer lekker druk dit weekend dus :)

goed bezig !

ikke ook , vandaag voor 21.000 E offertes de deur uit gestuurd 8-O :p , heerlijk , deze klussen zijn voortgekomen uit het buitenschilderwerk bij lynx !
zo zie je maar , als je goed werk levert blijft het balletje wel rollen ;)

zoheej ,lekker sneeuwbuitje , morgen maar een paar ski's onder de madness binden :Fade-color

Gaan er nog meer sneeuw vliegen op het veld morgen ?

heb jij nog een vliegtuig dan :confused: :)

gezellig !

ik wil eerst ff de stad in , daarna door naar het veld .
uurtje of 12;30 afspreken? siggy komt ook wel , ragger vast ook wel , corby vast ook wel , en nog wel een verdwaald clublid .

of er nou 3 komen of 10 , is net zo gezellig !

heb nu niets meer te knutselen , dan maar wat frutselen , en wachten op het nieuwe project , wellicht staat de imagine 50 me perfect , we zullen het wel zien ,een perfect kistje misschien :D

klik op de blauwe letters , en zie dat lekkers ... <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back