Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog wel een laadkabeltje (2x banaansteker -> Tamiya-steker). De Ravage wilde gisteravond weer niet starten, ondanks een nieuwe eenrichtingslager. En het asje staat nog steeds in backorder dus dat wordt maar een nieuwe motor bestellen/aanschaffen (Axial .28 Green denk ik).

Ik denk dat je namens iedereen spreekt en dat iedereen er zin in heeft. En is het wel verstandig om met zoveel alcohol nog in het lijf te vliegen (Marcel dan hè 8O :morning:)?

Ik neem geen aggregaat mee, laden moet maar in de auto. ;) Even de Bajaarde en de EZ opladen en inladen. BBQ en accessoires me, langs de Makro voor wat kadaverspul. Ik neem ook een berg plastic bordjes en vorkjes mee, nog over van de vorige keer. Ik ben er zo rond 14:00/14:30 uur. :bye:

het lijkt er op,( omdat je naar de makro gaat) vlees voor meerdere mee neemt?

Ik was in de verontstelling dat ieder zijn vleesie zou meenemen?

Nu maakt het mij niks uit, maar straks kan ik, net zo als de vorige keer, mijn vlees weer mee retour nemen.

ik betaal jouw net zo makkelijk :wink:

Zo alles opgeladen en klaar voor de start.
zo te zien zullen er vandaag een hoop maidens te zien zijn incl. mezelf.
wordt er nog aan een paar camera`s gedacht (stomme vraag eigenlijk)
Er moet weer het een en ander gehandeld worden, want ik heb nog niet alles.

junkie: had jij dat balancer kabeltje voor me????

burp: misschien 2 servootjes ?????????

phill: ik mis nog een jasje??????????

en zo kan ie wel weer ff !!!!!!!! zie jullie op ht.

en natuurlijk sterkte kobus, jammer dat je er niet bij kan zijn, maar dat gaat voor!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
het lijkt er op,( omdat je naar de makro gaat) vlees voor meerdere mee neemt?

Ik was in de verontstelling dat ieder zijn vleesie zou meenemen?

Nu maakt het mij niks uit, maar straks kan ik, net zo als de vorige keer, mijn vlees weer mee retour nemen.

ik betaal jouw net zo makkelijk :wink:
Nee, ik rij alleen langs de Makro omdat ik ook voor thuis en kantoor nog diverse spullen moet halen. Voor HT neem ik enkel een BBQ-pakketje en wat frisdrank mee en meer niet. Dus in principe alleen voor mijzelf, zoals afgesproken. ;) Maar er is gegarandeerd genoeg als we alles bij elkaar doen.

ben er zelf denk ik pas om een uur of vijf :thumbsup:

neem ik m,n vintage model even mee , ja een FG:D
Tsja, da's wel mooi om rond die thijd te komen. Half uurtje ouwenelen, kwartiertje rijden (en dan uitgerden zijn door technische problemen) en dan BBQ. 8O :rolling: ;)

Zo, alles ligt achterin de auto. Het meeste is nog niet opgeladen. :evil: De Bajaarde heeft nog wat (lees wederom) carb-problemen dus we zien wel hoe ver die komt (lijkt wel een FG :?). BBQ, houtskool een aanmaakspul (nitro, benzine, oorspronkelijke blokjes). Reserve-ontvanger voor Snoeksel in het geval zijn ontvanger wederom dienst weigert. Tot zo.... :cool:

En is het wel verstandig om met zoveel alcohol nog in het lijf te vliegen (Marcel dan hè 8O :morning:)?

crack2.jpg

Tsja, da's wel mooi om rond die thijd te komen. Half uurtje ouwenelen, kwartiertje rijden (en dan uitgerden zijn door technische problemen) en dan BBQ. :shock: :rolling: :wink:

zo loopt het meestal wel af , alleen staat er dan geen bbq:rolling:

als ik al 1 half uur kan rijden zonder problemen spring ik al een gat in de lucht:D;) , hoop dat ik onderhand alle problemen wel heb verholpen.

Misschien dat ik vanavond nog even langskom, vanmiddag wordt niks want ik heb het gevoel dat één van die kettingzagen van Bart in m`n hoofd aan het rondmaaien is :hammer: en voel me behoorlijk beroerd.

Misschien dat ik vanavond nog even langskom, vanmiddag wordt niks want ik heb het gevoel dat één van die kettingzagen van Bart in m`n hoofd aan het rondmaaien is :hammer: en voel me behoorlijk beroerd.

Idem :twisted:

De drank is nog uit mijn hoofd,sta nog wat wankel op de benen ;)
De EZ zit weer in elkaar ge-uhu't dus die is er wel weer klaar voor.
Ga nu ff mijn nest in want slapen op een bank is niet erg goed
voor de rug :nooo:

@ Kobus

Sterkte daar ;)

@ V power

Kom die lader anders maar even ophalen.

Sterkte Kobus.

Mijn hoofd is ook nog niet helemaal helder, kortom, niets dat er anders niet is :rolling:

Biertje is lekker maar de dag erna is het meestal een beetje afzien.

Ik heb wat lekkere dingen gehaald bij de slager, voor de liefhebber (max 3) heb ik iets meegenomen wat je later zal bestempelen als de lekkerste hamburger die je ooit hebt gegeten (incl broodje) :D

Verder wat worst en heerlijke rosbiefbrochetjes :D

LiPo's geladen, Baja ligt nu aan de tiet. De LiPo's (2200mAh) waren lekker gebruikt, in de ene ging 2050 en de andere 2165. Lader neem ik mee evenals verschillende balancer connectoren zodat andere ook gebruik kunnen maken van mijn lader.

Eerst even dochter ophalen en afleveren bij judo (gaat op voor haar gele band) Daarna als een speer naar huis, spullen inladen en naar HT. Koelkastje iemand?

Jamer dat ik nog naar een ander zuip- en vreetfestijn moet. :proost:

Het was wel weer oergezellig met veel vliegwerk (ik, BYM, Junkie, Kevertje, Burp, Philliams), de nodige onvoorziene crashes, Savages, Baja's, een *kuch* FG ;) en... de BBQ. :yes: Helaas deed mijn Baja al na 20 meter raar, de koppeling wilde niet aangrijpen, de boutjes wilden niet meer los zodat ik de koppeling niet kon bijstellen en het gas bleefverolgens hangen zonder ook maar echt door het zand te hebben gereden. De eerste nominatie voor Marktplaats is binnen. :evil:

080614-bbq1.jpg

080614-bbq2.jpg

080614-bbq3.jpg

Maar goed dat ik ik weer veel reservespullen voor al dat vliegwerk heb: BYM een nieuw staartvleugeltje, philliams een stokkie voor zijn vleugels en junkie een normaler propellortje (4,7x4,7). Zelf nog even de softstart van de brushless regelaar af zien te krijgen, maar de Permax motortjes gaan denk ik het archief in (lees bak met reserve-zooi).

Zo buikie weer volgegeten hoop lol , lekker ouwehoeren nog een paar vliegtuig crashes meegemaakt kortom was weer HT Time.
Toppie jongens weer veel gelachen en nog lekker gereden ook , en alles heel gebleven op een rubbertje van de uitlaat na
@Bart de aardappelsalade was top
@Bym Lekkere worstjes Sleurtje ook

Laatst bewerkt:
ziet er wel gezellig uit hoor . hebben jullie zelfs jassen van de club ?
Yep, polo shirts, jassen, body warmers... Wij hebben het als club die geen club is echt wel voor elkaar. :thumbsup:

Zo buikie weer volgegeten hoop lol , lekker ouwehoeren nog een paar vliegtuig crashes meegemaakt kortom was weer HT Time.
Toppie jongens weer veel gelachen en nog lekker gereden ook , en alles heel gebleven op een rubbertje van de uitlaat na
@Bart de aardappelsalade was top
@Bym Lekkere worstjes Sleurtje ook
Hoho, de eer van de worsten komt niet mij toe. Ik had alleen wat eigen shaslicks mee. Of bedoel je mijn kookkunsten. 8O :lol: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back