Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stapte vanmorgen in de auto en kon nog even nagenieten van de heerlijke BBQ. De hele auto ruikt nog naar BBQ. :? Weer eens wat anders dan benzinedampen van de Baja. :rolling:

Zo,ik ben ook weer onder de levenden :eek:

Kolere,zo'n avondje voetbal is bijna dodelijk als je tegen de veertig loopt8O
Vroeger had ik toch aanmerkelijk minder last van een die paar biertjes.

Vanmorgen mijn Pc even opnieuw moeten installeren,Vista was echt helemaal de weg kwijt :confused:

Als het droog blijft en een beetje windstil komen Sil en Moi vanavond uiteraard naar HT ;)

Zo,ik ben ook weer onder de levenden :eek:

Kolere,zo'n avondje voetbal is bijna dodelijk als je tegen de veertig loopt8O
Vroeger had ik toch aanmerkelijk minder last van een die paar biertjes.

Vanmorgen mijn Pc even opnieuw moeten installeren,Vista was echt helemaal de weg kwijt :confused:

Als het droog blijft en een beetje windstil komen Sil en Moi vanavond uiteraard naar HT ;)

Heb je compie ook gezopen vrijdag? ;)

F*cking wind begint weer aan te trekken,dan vanavond maar even afwachten :lol:

Ik kan mezelf niet nog een paar van die keiharde neuslandingen permiteren,de neus bestaat nu al voor 80% uit UHU -POR :lol:

F*cking wind begint weer aan te trekken,dan vanavond maar even afwachten :lol:

Ik kan mezelf niet nog een paar van die keiharde neuslandingen permiteren,de neus bestaat nu al voor 80% uit UHU -POR :lol:
Ach, gisteren stond er ook aardig wat wind. ;) Daarom was je er zeker niet. :p

Wordt het niet eens tijd voor wat sterker aluminium op je EZ, vol alu neus zou jouw EZ niet misstaan. 8O :lol: ;)

Het is op dit moment zo goed als windstil,ideaal voor een beginner ;)

Even de lipo voltrappen en dan op naar HT,ben er rond 16.15 uur :)
niet zo haastig vriend , lekker vanavond ,en is veel gezelliger ,en wat ondersteuning van de ervaren vliegers ,windkracht 4 lijkt heftig maar als je vliegt stelt het niets meer voor ;) , ben er rond 19;30 , en neem voor phil de lader mee ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back