Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de wind is aardig afgezwakt , dus word toch nog gezellig straks op ht. , ik ben er rond 19;00/ 19; 30
,dus burp,phil,fritsie ,junkie + kennis die wil kijken ,kevertje, wolf komt vast ff kijken , sleurhut ?? ,de nitro mannen ? nog iemand vergeten
tot straks
oke ik zie jullie wel om 19;21 u en 23 seconden :rolling:Ik ben er straks ook met Fritsie, we zijn er rond 19.21 uur en 23 seconden![]()
Nope, ik kan schaamteloos zeggen dat er thuis nog e.e.a. moet gebeuren en dat dat belangrijker is.sleurhut ??
merk en type heb ik niet kunnen achterhalen.
maar het is in ieder geval een brandstof heli met 7,5 cc os max
rotor dia 110 cm
lengte heb ik niet opgemeten
het lijkt op een oude robbe baron
het is wel een cp heli en voll alu.
en dat voor niksie!!!!!!!!!!
Dus eerst nog maar ff simmen als ik dat heb en dan maar proberen.![]()
dit is zeker wel vet !!! ook gyro erbij enzo ?
Kobus zijn baas heeft ook een heli... 8O
![]()
Hahaha, tsja, zo had ik er nog niet eens aan gedacht. :rolling: Kwam hem toevallig tegen op zoek naar Kevertjes oude heli.Stond die ook op de lijst van BAM materieel ?:lol:
Hahaha, tsja, zo had ik er nog niet eens aan gedacht. :rolling: Kwam hem toevallig tegen op zoek naar Kevertjes oude heli.![]()
Dan heb je wat gemist ,was nl een erg vliegrijk / crash / babbel ,enz ,avondjeNope, ik kan schaamteloos zeggen dat er thuis nog e.e.a. moet gebeuren en dat dat belangrijker is.![]()
![]()