Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er strak uit. :thumbsup: Je hebt er toch wel een aantal in serie gezet om de stroom te beperken hè? :? Je weet wel, 20mA per LED met een spanningsval van 1,2V per LED. Bij 5V dus 4 in serie is 4,8V maar nog steeds die 20mA. LEDs zijn nu eenmaal stroomgestuurd dus je verstookt minder energie in je weerstandje.

Nope, staan allen paralel, en ik meet 49mAh verbruik totaal ....
(Op die knipperled na dan, dat is een gewone witte led in serie met een knipper led ;) )
Dit is inclusief de volt-limiter die 12V omzet naar 5V, dus op zich valt het wel mee toch?

Kan niet meer terug ook, zitten al ingelijmd ....

Had ik eerder moeten weten, maar goed ik kan ze remote aan en uit zetten dus ze staan niet de hele tijd aan (denk ik)

Gaaf Bym,wanneer gaan we 's nachts vliegen ?
Ik ben van de partij hoor :pim:

Jajajaja, nou eerst maar eens in de schemering vliegen, zal al retegaaf zijn denk ik zomaar :)

Toppie Wil ik ooookkkk :banana:

Gaaf he, zometeen iedereen aan de LEDjes :p

en ik op de heli :p

Ik begrijp :)

Laatst bewerkt:
@ Gladoor: waar kon je ons baantje zien? Ik ben het progje vergeten.

---EDIT---

Heb hem al gevonden :yes:
HT.jpg

Laatst bewerkt:
Morgen nog iemand naar het clubhuis van de ACH toe?
Mijn zwager gaat heen ik wip ff met hem mee, misschien tot morgen avond :thumbsup:

jawel , lekker vrij , dus even al de modelbouw winkels af in noord holland , je moet toch wat met je vakantie :rolleyes:;), ene, werkse allemaal :bye:

Na ongeveer de plaats van landing bepaald te hebben ben ik over de dijk richting de witte brug gereden en daar lag hij dan in het graaaasssss
op ongeveer 15 meter van de opgang van de witte brug :rolling: :thumbsup:

(is ongeveer 300 meter van de plaats waar wij altijd staan ) :shock:

Nog een keer naberekend met googlemaps, de afstand was 548 meter 8O

Gaan er nog mensen vanavond HT onveilig maken, ik wel als het een beetje weer is ;)

daar heb ik wel zin an ,maar als je hieronder kijkt ben ik serieus a/d knutsel :cool:
het is een iets ander blok geworden ,2,5 cc met 7x6 apc prop die ik gewoon voorin de neus ga bouwen , het blok kan ik later ook in serieusere vliegers plaatsen :wink:
En echt duur zijn die kleine vlieg blokjes niet ,en de brandstof heb je voor 15 E voor 5 liter.

ps ; ik krijg vanavond ook eters :???:

IMG_1364.jpg

IMG_1366.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back