Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen ga ik die vacuuummachine maken om zelf plastic onderdelen te maken . Hebben er straks meer mensen interresse om hun eigen kapjes te maken ? scheelt me een hoop geld in kapjes kopen en ik kan is een airbrush setje aanschaffen om vette kapjes te maken.

morgen ga ik die vacuuummachine maken om zelf plastic onderdelen te maken . Hebben er straks meer mensen interresse om hun eigen kapjes te maken ? scheelt me een hoop geld in kapjes kopen en ik kan is een airbrush setje aanschaffen om vette kapjes te maken.

Vet!

10 tekens te kort

Nee, doe dat maar niet jij kent ons niet, wij kennen jou niet,
Klopt.
en nu spreek ik voor mezelf, heb geen behoefte aan jouw betweterige gezeik,

Als je me niet kent en respect verwacht van mij hier in dit topic, omdat ik jou niet ken, dan geef je geen goed voorbeeld...
Maar goed, je bent op vakantie, hopelijk heb je beter weer daar dan dat wij momenteel hier hebben.....

Zeg gasten, nou had ik gisterenavond ff tijd, het was ook nog redelijk weer, dus ik denk, ik ga eens kijken op Hoogtij... was er niemand (meer).... om.. half negen ofzo....

Zeg gasten, nou had ik gisterenavond ff tijd, het was ook nog redelijk weer, dus ik denk, ik ga eens kijken op Hoogtij... was er niemand (meer).... om.. half negen ofzo....
Ja dat komt omdat iedereen op vakantie is en het weer was gisteren nou ook niet zo best.

en de s9257 behuizingen ?

ja jij denkt vakantie te hebben he , maar die vlieger gaat niet op . ;)

Jammer M7H. Eerder waren er wel een paar aanwezig. Het weer wordt beter dus de kans dat er deze week op een paar avonden wat mensen zijn is groot (ik wil wel weer even vliegen :mrgreen:)

Als je me niet kent en respect verwacht van mij hier in dit topic, omdat ik jou niet ken, dan geef je geen goed voorbeeld...
Maar goed, je bent op vakantie, hopelijk heb je beter weer daar dan dat wij momenteel hier hebben.....

Waarom zou ik respect verwachten van iemand die zich tot nu toe alleen maar negatief heeft uitgelaten over de ontwikkeling van het Hoogtij groepje. Maar blijkbaar ben ik de enige die zich stoort aan jouw betweterige uitlatingen dus ik houdt m`n snuit verder wel.

ik hou het wel ff in de gaten hier...
Niet dat jullie mij zo gek krijgen om aan de off-road te gaan, en al zeker niet aan het vliegen (kan ik toch niet)...
Ben een on-roader in hart en nieren, maar ach, sta wel open voor leuke discussies, dat is een gezonde sport... :p

En voor je het weet sta je met een gezellige groep lekker een biertje of frisje of koffie te drinken op Hoogtij en blijkt het dat we mekaar toch allemaal best wel aardig vinden :mrgreen:

En wie weet heb je dan ook best snel een offroad of een vliegdingetje :D

Niks drvan...
Heb smetvrees, dus off-road wordt het niet.
Hoogtevrees belet mij van het vliegen... ;)

Biertje gaat er wel in, niet teveel, want moet nog met de 1:1 rijden natuurlijk....

Wellicht als ik jullie mijn Serpent laat zien, dat jullie juist naar de MACH komen...
;)

Vergeet het maar, als ze het niet willen na het zien van de inhoud van deze dozen dan met een Serpent al helemaal niet ;) :rolling:

funboxsmall.jpg

Serpent is toch voer voor de ON-ROAD SAVAGE :rolling::rolling:
e5ec8879.jpg

alleen de on-road bantjes er nog even op en gaan
you can go fast,but i can go anywhere

you can go fast,but i can go anywhere
[/CENTER]

Denk je dan wel om Hans' z'n gras? :rolling:

@M7H
Zo uit mijn hoofd zeg ik ZX12, maar zeker weten doe ik het niet ......
Ton Meijer zegt altijd Surpent, en ik verbaster dat steevast naar Zeurpanty :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back