Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft er nog iemand zin om te fladderen /rijden op ht rond 13;00 U ?

ff een paar accu's leegvliegen ,en daarna nog naar een partijtje

neem dochterlief dan mee

De scalpel ja, die staat hier ergens achter me :D

Even opzoeken maar dat zal vanavond of volgende week wel ff worden.

Ben aan het schuren en schilderen dus kan ff niet weg :p

Dan ga ik toch nog de Piper zien vliegen :D Leek mij ook wel een mooi kissie alleen een pokke-eind ver weg :rolleyes: en ik heb besloten dat ik elektro blijf vliegen, met zo'n dikkere brushless erin is het toch wel leuk stunten. Nu maar hopen dat de regelaar heel blijft.

Lijkt mij ook wel mooi, en lekker helder zichtbaar alles aan de binnenkant met dat grote raam. En ach, die afstand ....
Ik ben wel wat gewend :p

@ snowman

Gefeli met de gezinsuitbreiding.:D

Kan ik nog meedoen met die inkoopactie van accu's voor de scalpel?

We moeten anders maar even wat concreets aan bestelling neer gaan leggen bij Peter .....?

Kopieer deze lijst en zet er je eigen naam onderaan bij, met het aantal cellen die je wilt bestellen , zoiets ?
Dan blijft het voor peter overzichtelijk :yes:

1.BYM 8 cellen
2.
3.
4.
5.

Ik ben alleen bang dat ik niet met de funfly kan meedoen, het kan namelijk even duren voordat ik de regelaar binnen krijg :( HongKong :olympic:
Mocht dat zo zijn, dan kun je mijn Genius 70 wel lenen. Ik verwacht niet dat ik tussen nu en twee weken genoeg ervaring heb met de grote Monsun. :nooo: Moet ik alleen even een verloopkabeltje solderen van G3,5 naar Deans, maar da's geen probleem. :thumbsup:

Kan ik nog meedoen met die inkoopactie van accu's voor de scalpel?
Misschien slim als we gedurende een week of 4 een lijstje ophangen waar een ieder zich (met afname verplichting) op in kan tekenen. Die afnameverplichting is een beetje om te voorkomen dat er na 4 weken afhakers zijn en de winkel met een berg cellen opgescheept zit. :? ;)

En voor wat betreft de tuning van de Scalpel geldt dat je al deze onderdelen mag gebruiken. Met uitzondering van de High-Speed 370-motor (#RA2104) en het verlengde 6-cellen chassis (#RA2201). Misschien voor de Sclapel-onderdelen ook handig om alles op te zamelen zodat Peter ze op bijvoorbeeld maandagmiddag kan bestellen. Scheelt toch weer verzendkosten (denk ik). ;)

Aanbevolen tuningparts:
Aluminium A-arms 4° #RA2082 (wat beter wegligging op het rechte stuk)
Aluminium steering knuckles #RA2085 (minder speling op de voor-assen)
Fibreglass T-bar #RA2095 (is wat slapper dan de carbon T-bar)
Aluminium Diff-side Right #RA2102 (makkelijker de slip van je diff afstellen)

ff een paar accu's leegvliegen ,en daarna nog naar een partijtje

neem dochterlief dan mee

Heb wel even zin om vanmiddag te gaan vliegen.
Het is de hoogste tijd om de voyager zijn maiden te gaan geven :lol:
maar moet zometeen eerst even mijn bus ophalen bij mijn broertje.
Was gisteravond weer erg gezellig met de bbq en de beertender op volle toeren :lol: ;)

@ snowman

Ook namens mij natuurlijk alle gelukwensen ;)

iedereen moet maar schilderen , laat dat nou maar aan mij over ;)

bym ; als je je zelf je huis schildert , kan ik je wel sigma verf ed leveren voor inkoop :p

dat geld natuurlijk voor jullie allemaal

ik ben rond 12;30 op ht ,ik mot gewoon ff vliegen :p

@ Siggery: Ben je vanavond thuis, ik heb nog wat van je liggen ;) Eindelijk droog weer gehad om de boel in te pakken :zon:

@ Sleur: dank je wel voor het aanbod maar toch sla ik het af :yes: Ik kom wel alleen voor de gezelligheid naar de Funfly (en we hebben de EZ nog :thumbsup:)

Oh, doe eens aardig op deze wat bewolkte zondagochtend. ;)

Een Scalpel is leuk, dat is vorig jaar al gebleken. Los van het hoge knuffelgehalte gingen mijn eerste rondjes net zo snel als met de opgevoerde TamTech.
Typt hij met een grote glimlach:D het zijn wel rete gafe karretjes (twijfel,twijfel en twijfelt rustig verder)Zal niet meer lelijk doen:(

@Johan en Karin:

90.gif

met de geboorte van je zoon Rick! :thumbsup: :proost: :grin:

@ Sleur: dank je wel voor het aanbod maar toch sla ik het af :yes: Ik kom wel alleen voor de gezelligheid naar de Funfly (en we hebben de EZ nog :thumbsup:)
Denk er nog even over na. ;) Ik heb 2 jaar garantie op de Genius 70, hij kan tot 6S LiPo aan en 70A continu/120A piek (max. 5 sec.). Mocht je je Tomato de grond in boren dan zal de regelaar weinig overkomen (en ik bied het aan dus ook mijn risico ;)).

Helaas heb ik ook geen EZ momenteel, ik wact nog op mijn EDF-unit waar de 4004Kv in gaat. 8O Maar misschien wel de Depron Kermis F-117. ;)

Typt hij met een grote glimlach:D het zijn wel rete gafe karretjes (twijfel,twijfel en twijfelt rustig verder)Zal niet meer lelijk doen:(
Vooral het knuffelgehalt van de 1:18's is erg hoog. Maar ook het rijden is een beleving op zich. Doordat de autootjes zo klein zijn en heel direct sturen (Pan Cars hebben dat nu eenmaal) lijkt het allemaal waanzinnig snel te gaan maar als je dan op de teller kijkt blijk je maar gemiddeld met 28km/u over de baan gegaan te zijn. :lol: ;)

Denk er nog even over na. ;) Ik heb 2 jaar garantie op de Genius 70, hij kan tot 6S LiPo aan en 70A continu/120A piek (max. 5 sec.). Mocht je je Tomato de grond in boren dan zal de regelaar weinig overkomen (en ik bied het aan dus ook mijn risico ;)).

Helaas heb ik ook geen EZ momenteel, ik wact nog op mijn EDF-unit waar de 4004Kv in gaat. 8O Maar misschien wel de Depron Kermis F-117. ;)

Vooral het knuffelgehalt van de 1:18's is erg hoog. Maar ook het rijden is een beleving op zich. Doordat de autootjes zo klein zijn en heel direct sturen (Pan Cars hebben dat nu eenmaal) lijkt het allemaal waanzinnig snel te gaan maar als je dan op de teller kijkt blijk je maar gemiddeld met 28km/u over de baan gegaan te zijn. :lol: ;)
Heb al een aantal filmpjes bekeken echt leuk

siggy ; zie je straks op ht ;)

snoeksel ; met de scalpel kan je meedoen a/d wintercomp , dus :D
Dat is het hem nou juist mijn vrouwtje wil hem als cadeau geven voor mijn verjaardag ,maar aangezien ik eind November jarig ben is de competitie al zowat voorbij:(

@ Junkie,

Ik heb mijn broer zojuist uit zijn nest gebeld,lag nog te maffen.
Dan nog even langs de zaak om mijn vliegtuig op te halen,dus zal rond 13.15 a 13.30 worden.

@ phil

Ik zie je vanavond ;)

Zoooo, de Scalpel is helemaal winterklaar. :yes: :thumbsup: :D Als Gladoor maandagavond daadwerkelijk open is, maar eens een paar rondjes testrijden en wat afstellen.

*gaat te zuipen bij de wielerronde* ;) :celebrate:

Zoooo, de Scalpel is helemaal winterklaar. :yes: :thumbsup: :D Als Gladoor maandagavond daadwerkelijk open is, maar eens een paar rondjes testrijden en wat afstellen.

*gaat te zuipen bij de wielerronde* ;) :celebrate:

De mijne zit ook in elkaar, alleen nog even een regelaar en een lidmaatschap bij peter scoren en een knappe 2,4 zender kopen dan kom ik ook rondjes maken ;)

we moeten anders maar even wat concreets aan bestelling neer gaan leggen bij Peter .....?

Kopieer deze lijst en zet er je eigen naam onderaan bij, met het aantal cellen die je wilt bestellen , zoiets ?
Dan blijft het voor peter overzichtelijk :yes:
.

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
3.
4.
5.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back