Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje

waar soldeer je draden op de motor?
op de puntjes of aan de zijkant?

Even een vraagje

waar soldeer je draden op de motor?
op de puntjes of aan de zijkant?
Haaks op de soldeerlipjes zodat de draad langs de motorplaat loopt. Anders komt de draad (en soldeerverbinding) mogelijk tegen de alu drager/ophanging aan.

In de oorspronkelijke layout leggen ze de draden van de motor onder de power-pod en schokbreker door. Uit ervaring weet ik dat je daardoor onregelmatige invering kan krijgen en het karretje soms onverspelbaar wegspring bij een kuiltje of bobbeltje. Mijn draden vanaf de motor lopen helemaal bovenlangs.

Haaks op de soldeerlipjes zodat de draad langs de motorplaat loopt. Anders komt de draad (en soldeerverbinding) mogelijk tegen de alu drager/ophanging aan.

In de oorspronkelijke layout leggen ze de draden van de motor onder de power-pod en schokbreker door. Uit ervaring weet ik dat je daardoor onregelmatige invering kan krijgen en het karretje soms onverspelbaar wegspring bij een kuiltje of bobbeltje. Mijn draden vanaf de motor lopen helemaal bovenlangs.

Thanks ;)

Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens

zo was zeker druk in de modelbouwinkel in heemskerk , en ook heel gezellig .

Lekker even gedriedeed met m,n t-rex , die muren moeten maar is weg daar vind ik , staan behoorlijk in de weg .
Tito heeft ook een kleine crash gemaakt waarbij we erachter kwamen dat zijn stervens dure ( not ) tower pro servo open gebarsten was . Nu is het zoeken naar een gy 240 compatible servo , die het liefst ook nog betaalbaar is .

Schade van deze avond :

setje rotorbladen € 15.50
setje carbon tail fins : € 8,- euro ofzo
1 achterasje : € 1.65
Een avond plezier en 4 accu,s leeg gevlogen : :ponbetaalbaar:p

totale crashkosten : € 25.15

Laatst bewerkt door een moderator:
De Carisma GT14 Pro was er helaas nog niet. :cry: Toen ik het vroeg, werd ik al voor Burp uitgemaakt. 8O Heb je iets raars een keer tegen Peter gezegd? :? ;)

Als iemand je voor burp uitmaakt moet je dat opvatten als een compliment denk ik ;)

Nee, ik weet van niets. Wel aan Peter een vraag gesteld maar niks besteld (nog) Moet even tijd vinden o langs te gaan, dan kan hij zijn kassa weer laten rinkelen :) (komt goed schatje)

Probleem met mij (en ik geloof vele andere) is dat ik graag iets meteen wil hebben en niet moet wachten op een bestelling, hoe onoverkomelijk dat soms ook is :mrgreen:

Als iemand je voor burp uitmaakt moet je dat opvatten als een compliment denk ik ;)

Nee, ik weet van niets. Wel aan Peter een vraag gesteld maar niks besteld (nog) Moet even tijd vinden o langs te gaan, dan kan hij zijn kassa weer laten rinkelen :) (komt goed schatje)

Probleem met mij (en ik geloof vele andere) is dat ik graag iets meteen wil hebben en niet moet wachten op een bestelling, hoe onoverkomelijk dat soms ook is :mrgreen:

Is idd niet te doen om alles op voorraad te hebben, al wordt er wel naar toegewerkt, maar meer vertel ik nog niet :p

KLIK maar weer ;)

En KLAK dan maar :)

KLIK maar weer ;)

En KLAK dan maar :)

KLOK dan ook maar:confused: ;)

hans.jpg

Ook goeiesmorgens deze morgen. :sleepy: :morning:

Is idd niet te doen om alles op voorraad te hebben, al wordt er wel naar toegewerkt, maar meer vertel ik nog niet :p
Van een bepaald merk met oranje letters zeker? 8O ;)

Hoe kan Hans Klok nu sneller dan magisch zijn terwijl alles blauw en niet roze is? Mooie slogan voor op de auto: Faster Than Hans Klok. Dan ben je echt wel superbloedjesnel. :hammer:

ook G-moggel

word goed weer deze week ,met in het weekeinde gewoon zomers weer :D

sleur ; is dat iets met multi & plex :lol:

X-ray ff nagelopen ,en rijd weer als een zonnetje :zon:

nu nog tijd vrij maken om eens langs speedworld te gaan :)

verder niets om mede te delen :lol:

ook G-moggel

word goed weer deze week ,met in het weekeinde gewoon zomers weer :D

sleur ; is dat iets met multi & plex :lol:

X-ray ff nagelopen ,en rijd weer als een zonnetje :zon:

nu nog tijd vrij maken om eens langs speedworld te gaan :)

verder niets om mede te delen :lol:
Yep, en zaterdag is de Fun-Fly bij de ACH, aansluitend een BBQ en dan nog wat nachtvliegwerk. Uiteraard alleen voor leden. ;) :p

En nee, dat is geen Multiplex. Heeft meer van doen met autootjes. :?

Gewoon gaan, ga je woensdag maar eens thuis blijven in plaats van vliegen. ;)

Yep, en zaterdag is de Fun-Fly bij de ACH, aansluitend een BBQ en dan nog wat nachtvliegwerk. Uiteraard alleen voor leden. ;) :p

Zo jammer dit he:rolleyes:
Dat is weer het voordeel met hoogtij,daar kan je zo aanschuiven:rolling:

Alhoewel ,nu Bart is overgestapt naar het vlieg gebeuren,kunnen we natuurlijk wel fluiten naar de BBq en de duitse biertafel :)

Zo jammer dit he:rolleyes:
Dat is weer het voordeel met hoogtij,daar kan je zo aanschuiven:rolling:

We kunnen jullie ook meenemen als aanhang :rolleyes: :nooo:
Gewoon maar ff lid worden mensen, hebben jullie ook weer een gezellige hobby ;) :rolling:
---phil wacht verder af tot de wintercompetitie gaat beginnen...... gewoon errug gezellie---

---phil wacht verder af tot de wintercompetitie gaat beginnen...... gewoon errug gezellie---
Ik vond de training van jou gisteren een beetje tegenvallen. Ik heb twee keer mijn eigen Scalpel rechtop moeten zetten. Hopelijk doe je het straks beter tijdens de competitie. :p

*gaat hier en daar wat koffie drinken bij klanten vanwege wat team-belangen*

Het invulformulier zit al twee weken in mijn tas, de algemene voorwaarden liggen al 3 weken thuis op de piano, en vandaag heb ik pas (pas)foto's laten maken :p

Dus ik ben lid in wording bij de ACH, bij de MACH ben ik sinds een paar weken ook lid geworden :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back