Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
werkse allemaal![]()
Kennelijk heerscht het want vannacht was ik al lekker vroeg thuis, gaan die twee apen ook nog eens klagend en brakend de nacht door.
Gisteren lag ik al om 22.30 uur in mijn nest en ons meissie heeft eindelijk weer eens de nacht doorgeslapenDaar wordt je weer een mens van
![]()
Kennelijk heerscht het want vannacht was ik al lekker vroeg thuis, gaan die twee apen ook nog eens klagend en brakend de nacht door.uppydogeyes: :Fade-color ook lekker (niet) geslapen dus.
Straks eens de GT14 helemaal uit elkaar halen, lagers ontvetten en opnieuw smeren, alles goed afstellen en motor, regelaar, ontvanger en servo monteren. Morgenmiddag lekker vrij dus dat wordt een middagje indoor onroad Heemskerk.![]()
Ik denk dat de foampjes dan wel heel snel weg zijn.Of outdoor MACH ....?
Daar ben ik morgen ook![]()
Ik denk dat de foampjes dan wel heel snel weg zijn.Het hangt er ook een beetje vanaf of ik de accupacks al in elkaar geklodderd heb. Peter wacht op soldeertabs, zonder wordt het lastig en ik heb ook geen LiPo in 2/3A stickpack size.
@Junkie: Jij hebt nog zo'n 2/3A formaat stickpackje (iets van 1800mAh), die in de TamTech zou moeten passen. Doe je die weg?![]()
Geeft niet jochie. Ik had het toch niet gered met de GT14 want de body moest ook nog gespoten worden. Maar momenteel is het een kitje, alle lagertjes gaan zo de ontvetter in. 8OKleine kink in de kabel, moet morgen arbeiten kom dus niet naar de MACH toe....
Nee.kom je vanavond wel naar speedworld met de gt4?
Posted via Mobile Device
gefeliciteerd sLeur .
ik was vorige week 12.5 Jaar In dienst.
Schijnt tegenwoordig geen jubileum meer te zijn.Dus helaas geen minilaptop of een ander extraatje voor marsie ;-(
Beetje jammer hoor;-)
Posted via Mobile Device
ik was vorige week 12.5 Jaar In dienst.
Schijnt tegenwoordig geen jubileum meer te zijn.Dus helaas geen minilaptop of een ander extraatje voor marsie ;-(
Beetje jammer hoor;-)
Zuinige beukers....:fuckyou2::fuckyou2: