Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje mina

Ha die Hoogtij (tja wat zijn het nou) heren.
Willen jullie niet zo veel berichten posten, ik kijk 1 dag niet en moet 5 pagina's lezen.
Zeker niets te doen??.
Wel om te beginnen met de vraag van Burp, ja ik heb een nieuwe 1:1 gekocht, en nee ik heb hem nog niet (wordt waarschijnlijk aankomende week).

En verder vind ik dat er nu wel genoeg van die worsten c.q. bananen zijn , dus nu weer over op de echte merken.

Het weer zit niet mee, ik heb net de verlichting in huis aan moeten doen want ik kan geen hand meer voor ogen zien.

Dan nog even 2 uitspraken die ik van de week hoorde:
Politie, veiliger kunnen we het niet maken, wel minder leuk.

En de Politie is net als condooms, het is voor de veiligheid, maar iedereen heeft er een hekel aan.

Zo dat was het weer ff ik zal proberen een foto te plaatsen van mijn nieuwe toet toet.
Groeten Edwin.

Laatst bewerkt:
Ja wel 2300 liter koffie als ik de achterbank plat gooi, zou dat genoeg zijn??

En 4 wat?? die gooi ik wel op de trekhaak.

Hey fritsie ,die van mij bijt ook :rolling:

buien rader is idd niet best

Floortjefotos217.jpg

Floortjefotos218.jpg

De coureur zit alvast achter het stuur :lol:

Als het zo blijft regenen blijf ik lekker achter de geraniums zitten,het kan te gek ook :puppydogeyes:
De koffiepot nog maar ff aanzetten en hopen dat het vanmiddag iets opklaart :zon:

WAT een slecht weer !!!!!!!!!.

Als het zo blijft regenen blijf ik lekker achter de geraniums zitten,het kan te gek ook :puppydogeyes:
De koffiepot nog maar ff aanzetten en hopen dat het vanmiddag iets opklaart :zon:

@ Het is triest maar waar Marcelsiggery,heb ik een keer tijd om te komen op zondag dan is

het een ZOOITJE pleurus weer,Dan ga ik maar weer verder met op bouwen van mijn FG-

MonsterBeetle-Pro, WAT een pracht met al dat ALLUM.gr.Dr.Dre.

@ Het is triest maar waar Marcelsiggery,heb ik een keer tijd om te komen op zondag dan is

het een ZOOITJE pleurus weer,Dan ga ik maar weer verder met op bouwen van mijn FG-

MonsterBeetle-Pro, WAT een pracht met al dat ALLUM.gr.Dr.Dre.
Wil je dan voortaan niet meer plannen maken om te komen. Blijft het tenminste droog. En zo'n glimmer-FG siert jou wel, je rijdt er toch nooit mee. ;) :rolling: :hammer:

*het blijft makkelijk scoren tegen FG-rijders :lol:*

Ik kan je geen ongelijk geven Snowman ;)
Het is op het moment echt geen weer om naar buiten te gaan :(
Ik heb hier nog genoeg andere dingen waar ik de Zondag mee doorkom :lol:
We horen de verhalen zometeen wel en ben zeer benieuwd naar de
foto's van deze middag :lol:

Godzakke, als je al zoveel tijd hebt om wat in elkaar te fotoshoppen dan had je ook wel even je Sav kunnen maken :D

reed er langs stond toch wel een autootje of 4 a 5 vlgens mij werd er gereden maar weet het niet zeker in ballorig(kids speelplaats) in zaandam was het gehoorig wat een drukte
:zon::onweer::zon:

Jongens, ik kom net van Hoogtij af. Verhalen horen jullie straks wel :p (ff geen tijd) maar het weer was prima, hooguit een paar spetters maar grotendeels droog ;) Dus een les voor de volgende keer: GEWOON NAAR HOOGTIJ KOMEN (stelletje watjes :rolling: ;))

Ondanks het weer bericht hebben we het toch aardig droog gehouden hoor.

Ook waren er 3 baja rijders uit almere , een welkome aanvulling voor de hoogtij ploeg lijkt mij :thumbsup:, alleen nog ff een account aanmaken voor dit forum ;).

Eerdaags ook maar eens een kijkje gaan nemen in almere :D

De baja ss heeft een half tankje er op zitten en loopt verder lekker,jammer dat er een boutje los was getrild van de clutchbell carrier ( geen locktide gebruikt , was tenslotte van plan om die meteen te vervangen voor een alu voor dat ik ging rijden met de baja maar ja geen geduld;)) die mijn rem dicht drukte , dus hield even op.

Hoe bedoel je rot weer :confused:

Was heerlijk ,geen wind,heerlijke baan doordat de baan vochtig was.
wel een spetje water ,maar dit was beter als die wind van vorige keer.
Dus voortaan voor de twijfelaars ,een beetje regen = gaan :cool:

Verder wat nieuwe gezichten met technisch inzicht betreft de baja's
En die er al aardig wat aan veranderd hebben om ze nog beter en sterker te krijgen :D

Ze reden gewoon al 5 maanden met stalen tandwielen,en het grote tandwiel was gewoon nog nieuw 8O ( wat ik al dacht) ,en rijden ook elke zondag
Wat mij betreft welkom ;)

Was weer gezellig ,en de koffie weer lekker
heb alleen een voordraag arm verspeeld ( jumpen );)

fritsie had last van een beetje angst tussen het baja geweld op de baan ,hij was immers nog aan het inrijden ;)

En bleef de baja van bart wel erg nieuw :D
En had phil last van een gebroken stuur stang :(

volgt straks nog een filmpie

Floortjefotos236.jpg

Floortjefotos237.jpg

Floortjefotos238.jpg

Floortjefotos235.jpg

Floortjefotos232.jpg

OEPS ,DRAAG ARMPJE GEBROKEN :razz:

Floortjefotos224.jpg

OEPS ,BORG ASJE LOSGEKOMEN :p

Floortjefotos231.jpg

DIE VAN BART BLEEF MAAR NIEUW 8O

Floortjefotos229.jpg

Floortjefotos227.jpg

Floortjefotos226.jpg

Floortjefotos225.jpg

Floortjefotos221.jpg

FRITSIE

Floortjefotos220.jpg

Floortjefotos228.jpg

Jongens, nog even iets anders. De Hoogtij kledinglijn is ook weer toe aan een nieuwe ronde ;) Is er animo voor windjacks of iets dergelijks. Ik hoor het wel :thumbsup: (wel 1 kledingstuk per keer)
@ Peter: misschien voorzien van een mooi logo van een wereldzaak? (deels sponsoring ;))

Laatst bewerkt:
FG-MonsterBeetle Pro,wat een pracht!!!!!!!

Wil je dan voortaan niet meer plannen maken om te komen. Blijft het tenminste droog. En zo'n glimmer-FG siert jou wel, je rijdt er toch nooit mee. ;) :rolling: :hammer:

*het blijft makkelijk scoren tegen FG-rijders :lol:*

@ Ik mag jou wel,SLEURHUTJE ouwe pik,gr.Dr.Dre.

Hier nog ff het filmpie ( niets bijzonders hoor,gewoon mijn baja met nog 1 rondraggend);)

Jeetje wat is dit toch allemaal verslavend :D
Heerlijk zo'n BAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :yes:

Vandaag de heli weer gemaakt. Kwam er achter dat ik nog drie onderdelen moet vervangen, weinig werk, alleen balen dat een servo zijn tanden kwijt is, die moet ik ook vervangen dus. Deze week even langs Martijn in almere ik zag dat de Baja's van die andere mannen daar ook vandaan kwamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back