Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig kobus is er nog :D

Was weer gezellig bij speedworld, snoeksel en ik.
Junkie kwam ook nog langs, we moesten natuurlijk allemaal mee naar buiten om de krantenpis te bekijken (de uitslover :cool:)

:rolleyes:, iedereen wou graag naar buiten om ff te kijken ;)
wat isie mooi he .

met een grote omweg naar huis gekacheld , ik heb er een hobbie bij :D

was weer gezellie bij speedworld , eerst nog ff langs bym gereden om de festo op te pikken voor het personeel dat me morgen helpt op de klus .
natuurlijk weer veel geluld over auto's :wink:

logo-ookgoeiemorgen.jpg

ook goed gemoggeld ;)

vandaag niet zulk fraai weer :mad:

tot hoelaat is de ach open ?

sleur ; kan de graupner speed 480 7,2 V race de funliner iets sneller maken ?
die 500/ 600 serie motoren zijn veel te groot :-?

tot hoelaat is de ach open ?

sleur ; kan de graupner speed 480 7,2 V race de funliner iets sneller maken ?
die 500/ 600 serie motoren zijn veel te groot :-?
De ACH is tot morgenochtend open. ;) De kantine gaat om 19:30 uur open. :celebrate:

En Speed 480 Race motortjes zijn wat sneller. Maar als je echt sneller wilt, moet je de spoed van de prop veranderen. Dus het getal achter de x hoger. Een 6x4,7 is sneller dan een 6x3. Is meer luchtverplaatsing per omwenteling.

ik kom vanavond ff met neeflief langs .
even de inschrijf toestanden te regelen , zodat ik legaal ( onder toezicht ) mag vliegen .
gelijk een afspraak maken voor het piepschuim brevet

ben er rond 19;30

sleur ; het gaat me om net ff dat beetje power meer , hij hoeft niet als een speer te gaan , gewoon zoals hij nieuw was ;)

laters

sleur ; het gaat me om net ff dat beetje power meer , hij hoeft niet als een speer te gaan , gewoon zoals hij nieuw was ;)
Tsja, kies dan voor brushless. Twee mooie 2200Kv 28mm/70 grams erin met 7x4 propjes. Dan heb je akelig veel vermogen en lekkere snelheid als het nodig is.

Tot vanavond. Even de andere Disc plakken en wat verlanglijstjes noteren. ;)

Tsja, kies dan voor brushless. Twee mooie 2200Kv 28mm/70 grams erin met 7x4 propjes. Dan heb je akelig veel vermogen en lekkere snelheid als het nodig is.

Tot vanavond. Even de andere Disc plakken en wat verlanglijstjes noteren. ;)

moet ik dan 2 regelaars monteren ? of 1 dikke vette :cool:

hebben het er straks wel over .

hoe laat is de knutsel afdeling open , of is alles pas om 19;30 open ?

tot straks, voor het eerst in de regen met de grandis :)

moet ik dan 2 regelaars monteren ? of 1 dikke vette :cool:

hebben het er straks wel over .

hoe laat is de knutsel afdeling open , of is alles pas om 19;30 open ?

tot straks, voor het eerst in de regen met de grandis :)

ongeveer 19.00 uur :D tot straks ;)

p.s. ik heb hier nog een 100A regelaar liggen, die mag je voor 25 euro hebben (splinternieuw)

Fritsie heb jij dat schokbrekertje al gemonteerd,ik kom er even niet uit.
P.S dat dingetje is alweer afgebroken :mad:
Ben er al uit,jij hebt de rest van de onderdelen die ik nodig heb

Laatst bewerkt:
ja ja ,junkie is nu lid v/d ach ,en mag per direct de funliner loslaten :p, nu nog wel onder toezicht van brevethouders, maar ik zal spoedig een examen afleggen zodra de kans daar is ;)

ik moet toch eerlijk zeggen dat het een gezellige boel is op de ach , met alle gemakken van dien ,je hoeft maar te roepen en er staat pils , bitterballen ,patat enz ,en alles tegen een aalmoes :D

was met mijn neef ,sleur ,bym , phil, en overige club leden erg gezellig , en voor herhaling vatbaar

voor straks ,welterusten :bye:

ja ja ,junkie is nu lid v/d ach ,en mag per direct de funliner loslaten :p, nu nog wel onder toezicht van brevethouders, maar ik zal spoedig een examen afleggen zodra de kans daar is ;)

ik moet toch eerlijk zeggen dat het een gezellige boel is op de ach , met alle gemakken van dien ,je hoeft maar te roepen en er staat pils , bitterballen ,patat enz ,en alles tegen een aalmoes :D

was met mijn neef ,sleur ,bym , phil, en overige club leden erg gezellig , en voor herhaling vatbaar

voor straks ,welterusten :bye:

Ja ik vind het zeker de moeite waard :yes:
En idd alles kost een habbekrats daar maar dat is ook een beetje de globale insteek ;)

Hehe, de hobby is al duur genoeg. :? ;)

Lekker geknutseluld, mijn tweede disc is nu Radio Ready, wat zitten YouTuben en verder weinig nuttigs gedaan. :thumbsup: ;)

Hehe, de hobby is al duur genoeg. :? ;)

Lekker geknutseluld, mijn tweede disc is nu Radio Ready, wat zitten YouTuben en verder weinig nuttigs gedaan. :thumbsup: ;)

ja,ja , ik was zeker 5 E euro kwijt , op de hele avond ;)

jammer dat je niet mag roken ,vooral als je aan de bar zit :proost:.
maar dat komt wel weer , ik hoor dat de horeca flink protesteert, en het 1 en ander misschien word terug gedraaid ,wat betreft clubhuizen ,en bruine cafe's
.
maar ff buiten staan is ook niet zo erg .

in de grandis geld wel een rook verbod ,dit probeer ik wel vol te houden ;)

jammer dat je niet mag roken ,vooral als je aan de bar zit :proost:.
maar dat komt wel weer , ik hoor dat de horeca flink protesteert, en het 1 en ander misschien word terug gedraaid ,wat betreft clubhuizen ,en bruine cafe's
.
maar ff buiten staan is ook niet zo erg .

in de grandis geld wel een rook verbod ,dit probeer ik wel vol te houden ;)
Nee, dat gaat niet teruggedraaid worden. En verder is het zo dat in Zweden en Denemarken is gebleken dat de omzet voor kroegen is toegenomen na een aantal maanden. De mensen hebben immers niets om handen in de kroeg en zoeken dus een alternatief: Doe maar een drankje... ;)

Ik ben er als niet-roker niet rouwig om. :p Als ik nu 's avonds thuiskom, ruik ik niet als een asbak. 8O :lol: ;)

*gaat vanmiddag een picklist maken voor bestellingen in Hong Kong*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back