Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom op zondag en donderdag geen sex? Ben je er vies van ofzo?:D
Nee hoor,maar anders kom ik niet aan de rc hobby toe
@ Sleur als je het net zo vaak doet als dat je typt,dan heb je een hele rauwe knop.Heb jij trouwens dat mooie groene motortje bij Peter uit de vitrine gehhaald(is ie weer rijklaar)
Leeftijd: 22@ FWNK met een boekje erbij is geen seks hoor :rolling: ;)

Laatst bewerkt:
@ Sleur als je het net zo vaak doet als dat je typt,dan heb je een hele rauwe knop.Heb jij trouwens dat mooie groene motortje bij Peter uit de vitrine gehhaald(is ie weer rijklaar)
Leeftijd: 35: Nee, bejaardensex is fijn:rolleyes:;-)

ik wist niet dat sleur überhaupt seks had :confused::rolleyes:;)
ik denk dat ik vanavond wel een kansje maak ,daar ik de hele week 's avonds weg was :D

met de scalpel : ik zie wel ,anders is de bitterballen comp voor mij gewoon de training avond ,en zal ik op plaatsje 10 of 12 eindigen ;)

ik denk dat ik vanavond wel een kansje maak ,daar ik de hele week 's avonds weg was :D

met de scalpel : ik zie wel ,anders is de bitterballen comp voor mij gewoon de training avond ,en zal ik op plaatsje 10 of 12 eindigen ;)
Ga je van het weekend nog naar HT.Ik kan alleen zondag,zaterdag morgen werken in de middag kinder verjaardag dus sávonds in de gloria.:cool:

Ga je van het weekend nog naar HT.Ik kan alleen zondag,zaterdag morgen werken in de middag kinder verjaardag dus sávonds in de gloria.:cool:

zondag avond zal het wel worden .

als we er nog op kunnen , volgens mijn vrouwtje is ht afgesloten en staan er allemaal borden ,en hekken :confused:
maar ze zal het wel mis hebben , we zullen het wel zien 8-O

als we er nog op kunnen , volgens mijn vrouwtje is ht afgesloten en staan er allemaal borden ,en hekken :confused:
Denk zondagmiddag even als Dr.Dre en evt Siggery ook komen FWNK kan ook zondag word het al weer een aardig ploegje :D

Er zijn meer dingen dan alleen seks waar ik vreselijk goed in ben. 8O ;) En nee, dat motortje heb ik niet. Is al een paar weken verdwenen uit de vitrine. Zou zonde zijn om hem mee te nemen want ik heb geen flauw idee wanneer ik hem in zou moeten bouwen en nog schaarser is de tijd om de motor in te lopen en ermee te knallen. :(

En boekjesseks (fapperdefap) is zo jaren '80. Tegenwoordig hebben we de internets wat voor 90% bestaat uit pr0n, 7% flauwekul over modelbouw en 3% overige informatie die je meestal niet zoekt. :mrgreen:

Leeftijd: 35: Nee, bejaardensex is fijn:rolleyes:;-)
Op een oude fiets kun je het toch ook leren? :hammer: Alleen zorgen dat het geen fiets met lekke banden is. :p

Ik heb het tenminste twee keer gedaan. Je hebt zelf gezegd dat mijn kinderen toch wel op mij leken. Dus ik kan het redelijk bewijzen dat ik toch een paar keer seks heb gehad. :rolling:

Ja, dat zou het vrouwtje natuurlijk het liefst zien. Maar ik geloof er weinig van. Hoewel, ik ben al zo lang niet geweest, als je het mij vraagt staat er nu een complete woonwijk. :? ;)

HT Afgesloten?

Nah, kom er net weg en was niet de enige... quads, 2 vliegerdudes en een gestrande gozer (Zat in zijn polo met zijn carter in het zand... nog effe geholpen... arme gozer.

Maxx rijd goed :)

@ Komt helemaal goed snoeksel:thumbsup:,gaan we ff over sex praten met fwnk lijkt me geil :yes:,endan marcelsiggery:zon: erbij (dan komt het allemaal goed:banana:),gr.Dr.Dre.;)
Prrrr.... deal!

Heb zaterdag wel personeelsorgie dus het kan zijn dat ik enige verschijnselen van brakheid vertoon

HT Afgesloten?

Nah, kom er net weg en was niet de enige... quads, 2 vliegerdudes en een gestrande gozer (Zat in zijn polo met zijn carter in het zand... nog effe geholpen... arme gozer.

Maxx rijd goed :)

Prrrr.... deal!

Heb zaterdag wel personeelsorgie dus het kan zijn dat ik enige verschijnselen van brakheid vertoon

huh , wie waren de vliegerdude's ? , heb ik wat gemist 8O

HappyFriday.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back