Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, we zijn er toch al aan gewend dat je niet meer komt :? :rolleyes:;)

......

Plus krijg ik klachten v/h thuisfront ,die zondag ook wel eens iets leuks willen doen :oops: , kan ze geen ongelijk geven :mad:
Weet je precies waarom ik er niet ben. ;) Nu kan het nog omdat het weer minder is (geen reden om niet te gaan) en ik wacht op wat onderdelen (cups voor het diff) zodat ik minder dogbones nodig ga hebben.

Vanavond maar snel een sleurhutje maken, morgen moet ik nl tennissen, dan komt er dus ook niks van. Wel een beetje gebrek aan inspiratie op dit moment.
Reden te meer om er hard tegenaan te rijden. :mrgreen: Had ik ook met mijn paintjob. :black: Ik moet alleen even een kleinere pinion op de TamTech zetten nu een gewicht dat groter is dan de auto ook mee moet. Of misschien de Fusion even uit de Scalpel halen, timing weer terug zetten en dan knallen.

Vanavond geen tijd, vrouwlief is jarig dus verplicht opzitten, pootjes geven en veelvuldig de Beertender testen. :proost:

Ondanks het weer bericht hebben we het toch aardig droog gehouden hoor.

Ook waren er 3 baja rijders uit almere , een welkome aanvulling voor de hoogtij ploeg lijkt mij :thumbsup:, alleen nog ff een account aanmaken voor dit forum ;).

Eerdaags ook maar eens een kijkje gaan nemen in almere :D

Hey Hoogtij-ers,

Was top zondag, ondanks de spettertjes en een slecht lopende motor met RDLogics pijp :mad:, maar met hete koffie. Ik ben jaloers op jullie baantje, moeten we in Almere ook maar eens uitgraven :p

Ondervoorbehoud van afgifte vergunning: Zondag 30 maart meeting op Almere Poort. Wordt een baan uitgelegd, rijderstelling, frietkraam en een hoop lol zie foto's vorige meeting Almere de Poort
Hou de site van Martijn (rc-central) en de site van RC4All in de gaten..............hoe maar Baja's......hoe mooier het wordt...:thumbsup:

@Marcel; nog interesse in de RDpijp?

Laatst bewerkt door een moderator:
@BajaDude:

Als Marcel hem niet wil,kan je hem wel aan mij kwijt ;)
Mooi beschaafd geluidje maakt dat RD uitlaatje!

Er staan trouwens brute foto's op de link die je vermeld!

Ik ben (als de vergunning verleend wordt) de 30e aanwezig.(met Baja)

@Sleurhutje:

Gefeli met je echtgenote! :proost: :bday:
Namens mij een :
rozen.jpg

@BajaDude:

Als Marcel hem niet wil,kan je hem wel aan mij kwijt ;)
Mooi beschaafd geluidje maakt dat RD uitlaatje!

Die wil hem zeker wel ;) (beetje voor junkie's neus wegkapen) :D

@Ik ben (als de vergunning verleend wordt) de 30e aanwezig.(met Baja)

Ook rijdend? De Baja wordt dan wel vies hoor :rolling: ;)

@ Sleurhutje: geveeliesieflapstaart met je vrouw, fijne dag toegewenst :banana::celebrate::new-bday:

@Sleurhutje, gefeliciteerd met de Mrs Sleurhutje.

@Philliams, je hebt vanavond een PB, misschien dat Mrs BYM een Bodywarmer wil bestellen, moet ik even overleggen dus.

Wie is er vanavond in Heemskerk?

Die wil hem zeker wel ;) (beetje voor junkie's neus wegkapen) :D

Ook rijdend? De Baja wordt dan wel vies hoor :rolling: ;)
@Philliams:

Ik had het over: " als Marcel 'm niet meer wil?" :p

Het wordt een keer tijd dat die Baja vies wordt! :cool:
Je hebt een PB (sinds gisteravond!)

@BYM : nee, ik kan vanavond niet.:-?

junkie rc wil hem wel :cool:

bajadude ; je hebt pb (persoonlijk bericht) ;)

sleur ; ook namens mij gefelici met uw vrouw :celebrate:

Namens Sleur's trutje allemaal bedankt. :thumbsup:Mooi dat het haar schuld is dat ik vanavond niet kan rijden. :evil: Zo'n verjaardag kost me wel mooi een setje stalen tandwielen en diff cups, plus MIJN "trainingsavond". :cry: Nieuwe huisregel: alleen jarig zijn op vrijdagochtend. :p

Hey Bajadude welkom op het forum en dit draadje ;)

Je bent nog mooi op tijd om een exclusief offroaders hoogtij windjack mee te bestellen :mrgreen: ;)

Greetz Frits met de krokodillen baja :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk, nitro/benzine, 1/10 t/m 1/5 als het maar wielen heeft en hard gaat....................:yes:

Hey mannen, geen geruzie om het pijpie, laat er zo een paar overkomen uit de US.............maar dan zijn ze niet 2de hands

als ze ruzie om het pijpje gaan maken geef je hem maar aan maarten:D

@sleur , gefeliciteerd met je vrouw en dat het bier lekker zal smaken:celebrate::new-bday:

Natuurlijk, nitro/benzine, 1/10 t/m 1/5 als het maar wielen heeft en hard gaat....................:yes:

Hey mannen, geen geruzie om het pijpie, laat er zo een paar overkomen uit de US.............maar dan zijn ze niet 2de hands

Ruzie maken hoeft niet meer,want we hebben al een deal ;)

Bart ; je mag hem wel een keer lenen :cool:

De pijp is bedoeld voor bij mij in de buurt /park en zo ,hij klinkt als een snor fiets en zal iets harder gaan als het standaard potje, vandaar..;)

MR. Sleur en MSS Sleur

Hee meneer sleur, wil je mevrouw sleur even feliciteren.
En als je daar mee bezig bent, feliciteer jezelf dan ook maar.
Neem er maar een biertje op.

Groeten hij die rijdt (soms) met een echte 1:5.

Sleur, feli aan de vrouw (die hebben het soms zwaar met mannen aan de rc :D)

Welkom dude, vorige keer was ik er ook, toen met Ice en Hobby met de Mini Titan.
Met de kraam en muziek prima geregeld. Als er niks bijzonders is ben ik zeker van de partij.

Vanavond niet rijden maar knutselen (inspiratie is spontaan gekomen :rolling:

De bestellijst is weer ge-update :thumbsup:

Ik zal morgen even contact opnemen met de drukker om te vragen hoe het zit met de bedrukbaarheid van de windjacks, volgens mij levert dit niet al te veel problemen op. Alleen de bodywarmer denk ik wel, volgens mij is het beter om deze in textiel uit te voeren i.p.v. nylon, dit omdat er ook een binnenvoering inzit en de combi maakt het lastig. Qua looks vind ik de textiel uitvoering ook mooier ;) maar morgen weten wij hier meer over :D
De windjacks en bodywarmers zullen wel wat duurder zijn dan de polo's :lol: maar dat lijkt mij logisch. We kunnen ook voor een goedkope kwaliteit kiezen maar dan ben ik bang dat ik volgende maand weer een bestelronde moet houden :rolling: en al dat goedkope past ook niet bij ons imago.
Ik had eerder op de dag al een vraag beantwoord (via PB) aan Sime, ik zei tegen hem dat het per item ongeveer 20 à 25 euro gaat kosten. Wat ik nu zo zie dat dat bedrag iets hoger liggen. Ik hou rekening met circa € 35,- per item. Het lijkt heel wat maar dan heb je ook echt wat :zon: Ik wil graag weten of jullie dit bedrag niet te gek vinden worden, dit om reacties achteraf uit te sluiten. Let er nogmaals op dat dit geen simpel polo'tje is maar een windjack of bodywarmer van goede kwaliteit.
Tot slot is het misschien mooier om alleen de achterkant te bedrukken, een bedrukking op de voorzijde staat namelijk een beetje raar op een jas vind ik, maar dit uiteraard weer in overleg ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back