Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen dan maar :thumbsup: :yes:

@ Kobus: komt voor elkaar :p

Toppertje , dan ga ik nu even wat accu,s laden van de baja , savage en mt , rotostart , gloeishots , zenders , want de boys willen hun auto ook mee :mad: :lol: hoe laat ik er ben weet ik nog niet want ik moet morgenochtend eerst een zonnehemel ophalen en neerzetten :zon: :cool:

phil;

is er vanavond indoor vliegen ? zoja ,zijn het de raggers of kunstvliegers ?

misschien wip ik ff langs voor een lekker koud sporthal tappie :yes:

Nee hoor, ik had het je gezegd, ik aan de beurt. Helaas moet ik nu wel even verstek laten gaan, moet nog boodschappen doen en moet straks uit eten. Ik heb dus lekker aan de F117 verder geknutseld. Motor geplaatst en alle connectoren gesoldeerd. de body is gelijmd en ligt nu lekker te drogen. Morgen de side pots lijmen. Alleen die servo's nog en de opstaande staart maar die doe ik op het laatst.

Morgen zeker vliegen met de Twin.

Ik zag net een post van iemand uit Hoorn ene togus ofzo, wie is dat?? :rolling: :rolling:

Ik zag net een post van iemand uit Hoorn ene togus ofzo, wie is dat?? :rolling: :rolling:

Dit was die man met het zwarte jasje en dat snorretje die altijd shaggies stond te roken weet je nog wel ;)

HEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!! KOBUSSSSSSSSSSS vriend,hoe issut ;)

@ Junkie: de Raggers zijn vanavond aan de beurt. Ik ga ook ff een tappie halen daar :celebrate:

ga jij niet vliegen dan :confused:

vraagje ; ik heb net de 6ex ontvanger ontdaan van plastic omhulsel ,en netjes beschermt met een stukje tape .

hij weegt 6 gram , is dan licht genoeg voor in de su 27 ?

de su 27 is zo goed als klaar , alleen nog een motortje, regelaartje en lipo's en gaan met die banaan

Laatst bewerkt:

It is I , Kobus. I am from the resistance :cool:

Dit was die man met het zwarte jasje en dat snorretje die altijd shaggies stond te roken weet je nog wel ;)

HEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!! KOBUSSSSSSSSSSS vriend,hoe issut ;)

Perfect , want zoals gezegd , ik heb het hele weekend vrij , dus kan ik morgen eindelijk weer eens naar ht. en ik kan vanaf morgen mijn mooie wegenbouwer bruin ook in de winter bijhouden :cool: ;) :D

Ben je er ook morgen ?

hoe laat ik er ben weet ik nog niet want ik moet morgenochtend eerst een zonnehemel ophalen en neerzetten :zon: :cool:
Ben je een weekend vrij misbruiken ze je nog,of ben je ook een zonnebank typje
Ja dus,sorry las je tweede post even te laat was iets te enthousiast

Lekker de Sav schoongemaakt,is weer als nieuw.Batterijen opgeladen even als de gloeiplugopverwarmertjes(leuk scrabble woord).Hij staat er weer klaar voor (mompelt iets van gaat nu toch richting de 1000)

Lekker de Sav schoongemaakt,is weer als nieuw.Batterijen opgeladen even als de gloeiplugopverwarmertjes(leuk scrabble woord).Hij staat er weer klaar voor (mompelt iets van gaat nu toch richting de 1000)

@ Hey snoekie pik lekker belangrijk :rolleyes:!!,moet je niet ff afwassen

oudwijf :yes:,maaru dan was je zeker net weg bij peter want ik was er om

15:00 moest ff brandstof leiding(die silicone meuk slang:thumbsup:) hebben

voor de HPI Baja,morgen ga ik ook ff kijken bij peter schijnt lekker druk te

worden,gr.Dr.Dre.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back