Sleurhutje
Forum veteraan
Mwah, kleine handel in aandelen, creatief schrijven met aftrekposten, bonnetjes opvoeren die op het randje van legaal zijn etc.Hoe krijg je dat voor elkaar:shock:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mwah, kleine handel in aandelen, creatief schrijven met aftrekposten, bonnetjes opvoeren die op het randje van legaal zijn etc.Hoe krijg je dat voor elkaar:shock:
Phil ziet me aankomen,hij is al voor dat andere luie varken aan het bouwen geweest,zal ook wel eens iets anders te doen hebben denk ik
Binnenkort maar eens zo'n ding aanschaffen,ik kan hier in de bedrijfshal aardig uit de voeten om wat te oefenen![]()
Ik hou van het maximale eruit te trekken. De Koningin krijgt al genoeg van me. :fuckyou2: Alleen was een kleine miscalculatie met wat durfkapitaal die ik per ongeluk 2x heb afgetrokken. Dat mocht dus niet. :nooo: Kennelijk kijken ze toch meer dan 7 jaar terug. :evil:@ Sleurhutje: tsja risico's van het vak zullen we maar zeggen. Een vriend van mij is ook belastingadviseur etc. Bij de aankoop van mijn appartement toendertijd had hij ook heel erg creatief gedaan.... maar dat liep gelukkig goed af (maar ik kneep hem wel) :wink:
Ssst, niet verder zeggen. Ik verdien weer aardig bij over de rug van Burp. 8OEn een groot gedeelte wordt in de Fortis en ING gepompt... mooie boel is dat :nooo: misdadig gewoon :fuckyou2:
Verdomd wat zijn ze toch kundig tegenwoordig:fadein:
Idd knap,aangezien jij toch nooit budget gebonden op stap gaat*zit even in een dipje als gevolg van een blauwe envelop met navordering t.w.v. 2 jaarbudgetten modelbouw* 8O
Echt wel.Idd knap,aangezien jij toch nooit budget gebonden op stap gaat![]()
Toppertje...Dit is mijn lijstje wat ik van Erik had gekregen voor de Clik.
De Nexus scheelt volgens mij niet zoveel, bijna hetzelfde ontwerp.
zwaartepunt: 18 cm, gemeten vanaf het spantje waar de motor aan vast zit.
en de uitslagen:
alle afstanden gemeten vanaf de achterlijst van de roeren:
rolroer:
4 cm omhoog en 4 naar beneden
hoogteroer:
3 cm omhoog en 3 naar beneden.
richtingroer:
5 cm naar links en 5 naar rechts
Zo zeg... ik ben snipverkouden aan het worden. Dat wordt vanavond dus een vroegertje op de ACH (denk ik:lol:)
Ik heb gelukkig wel een mooi vooruitzicht...... morgen vrij!![]()
Jaja, rond 00:30 uur zeker... :? :rolling: :celebrate:Dat wordt vanavond dus een vroegertje op de ACH (denk ik:lol:)
Jaja, rond 00:30 uur zeker... :? :rolling: :celebrate:
*zoekt snel een nutteloos topic voor een nutteloze post*@ Sleur: op 2 berichten na heb jij precies 2 keer het aantal berichten van mij![]()
Ohoh,de ziekte van Siggery komt eraan denk ik
Heh Junkie,ik zag je zojuist langsrijden,moest je geen koffie![]()