Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag worden mijn stiefpa en z'n tweelingbroer samen 130 jaar oud dus dan ben ik er niet.
Morgen doe ik nog ff rustig aan.

Hoe is het met jou siggy, nog steeds snotty?
Ik ga morgen uit bed, eens zien hoe dat weer bevalt :p

Ik loop nog steeds te klooien hoor,mijn hoofd zit op het moment al weer aardig dicht,ik word er echt helemaal lijp van :(

het is best wel lekker op ht.
Posted via Mobile Device vanaf ht :)

ik ben welgeteld 15 seconden op ht geweest :shock: , dit is mijn nieuw record ;)

waaide te hard om de su 27 los te laten , als ik hem door en door ken had ik het misschien wel geprobeerd

ben dus maar a/h volgende project begonnen thuis dwz klein zolderkamertje ff opleuken /schilderen/stucen / vloertje leggen enz , ook een soort modelbouw in het groot ;)

misschien vanavond ff naar de sportzaal te wormer

Enige tijd geleden kwam een buurman naar mij toe en zei , ik heb nog wel wat voor jou , ik hoor en zie je wel eens door de straat rijden met die auto,tjes van je en er schoot me te binnen dat ik nog iets op zolder heb liggen dus als je even langs komt .

Dus ben ik even bij hem langs geweest en toen kreeg ik het volgende van hem , dus dit word mijn winter project :) als ik er tijd voor heb :rolleyes: en de juiste spullen nog kan vinden ;)

Dus mocht er iemand weten wat er voor een blok ed. op kan , dan hoor ik ze graag :D

Dan kan ik misschien volgend jaar ook eens on-road rijden :lol:

DSC_0016.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0022.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0015.jpg

En bedankt Frank ;)

Lekker twee LiPo's leeg gevlogen, haal ik de Twin op begint er opeens iets te piepen aan het koord om mijn nek.......... zender bijna leeg :mad::mad::mad:

Ik zag het bij andere wel eens toen dacht ik ook nog, zal mij nit gebeuren, wat een sukkels :mrgreen:

Maar altijd het positieve er van inzien, model weer heel mee terug na eerst een stop gemaakt te hebben bij rctmodels. Voorraad spullen (carbon, metaal, rudderhoorns, lijm) meegenomen zodat ik nu alles in huis heb om alles te maken zo ongeveer :rolling:

@Kobus,
Leuke vintage heb je daar, weet je het merk en model?

Overigens bij rctmodels wel een leuk volgend model gezien, bijna meegenomen maar ik heb mezelf eerst beloofd om de F117 en de Nexus te maken.

Voor siggy vanavond geen sporthalgebeuren,we hebben een nieuw gezinslid :banana:

Onze 19 jaar oude Yourie is vorige week overleden :(

Kleine Fratser vindt het maar niks alleen,dus maar weer 1 erbij voor de

gezelligheid :D

Gecondoleerd Siggy maar ook gefeliciteerd met de nieuwe :D

Ik neem de accu's dan maar niet mee :nooo: je mag ze alletwee hebben, ik kan er geen leven meer in wekken :( Vanmiddag maar ff naar RCTmodels geweest om een andere accu te halen :yes:
De wals van Kobus stond daar ook :thumbsup:

zo he, sta ik gewoon een half uur te vroeg bij de sporthal omdat de klok hyper is geworden.

alvast maar een pilsje genomen.

oei ,is het al weer 19;00 u ??

heb wel zin om ff te kijken ,maar ben wat gaar en heb nog eters hier,dus ook al wat pils in mijn mik
volgende keer bij de raggers maar weer dan ;)

straks maar ff de ontvanger v/d funliner in de blizzard hangen , tjonge wat een vermogen heeft dat ding :cool:

Ha de Mac weet ik wel te vinden,weet alleen niet hoe die straat/weg heet :oops:.Als het een beetje knap weer is,morgen rijden :puppydogeyes:

Er is hier besloten dat we morgen (hoe origineel) ;) :D naar Artis gaan (jaarpassen, dus dan ga je toch iets makkelijker)

Dus misschien volgend weekend ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back