snoeksel
Forum veteraan
Is goed,heb hem er ook in staanHij staat in de mobiel , dus ga ik je morgen bellen![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is goed,heb hem er ook in staanHij staat in de mobiel , dus ga ik je morgen bellen![]()
![]()
Yep, ik heb twee weken terug ook enorm staan klooien met de Disc (vraag maar aan Philliams en Erik 3D). Uiteindelijk alles gereset, alle stekertjes los, een beetje uitgehuild (lees wat lelijke woorden uitgesproken) en toen eerst de ene kant ingesteld en vervolgens de andere kant.
De settings zijn afhankelijk van de manier/draairichting van je servo's. Bij beide modellen van mij draaien die gespiegeld dus vandaar dat één kanaal in reversed mode staat.
Op de F-117:
Wingtailmix - Elevon
Aileron - Reversed
Elevator - Normal
Op de Disc:
Wingtailmix - Elevon
Aileron - Reversed
Elevator - Normal
Ik durf en wil best wel bij de raggers. Maar ik heb mijzelf voorgenomen om indoor eens lekker te gaan oefenen om wat foutjes af te leren. Ook indoor heb ik dezelfde dus da's mooi om wat aandacht aan te besteden.sleur , binnenkort heb ik de clik ( zaterdag waarschijnlijk) ,de nexus krijg ik erbij van die beste phil, dus hebben we lekker allebei hetzelfde
, gaan we elkaar lekker uit de lucht ketsen ,indien je bij de raggers durft te vliegen :roll:
Was een beste bestelling dan. 8OBestelling is de deur uit gegaan. Opeens een ruime 200 punten meer voor onze club![]()
Volgende keer dus eerst testen. Van cyanide-lijmen is bekend dat ze piepschuim aan kunnen vreten. Zelfs de zogenaamde Foam-Safe CA+ vreet nog in sommige schuim. :evil:Sh!t, heb ik de servo's keurig met stangetjes op de flaps gezet, wilde ik dit met een drupje CA vastzetten (dikke CA) vreet dit het Depron aan
Nog nooit last van gehad maar bij RCT een nieuw flesje (dunne en dikke CA) gekocht en deze vreet dus dit soort Depron aan. Moet ik weer nieuwe flaps gaan snijden en plakken.....volgende keer maar eerst op een stukje testen.
Depron is wel te buigen, maar je kunt beter 1mm lexaan nemen en die met een verfföhn zacht maken en over een mal (bijv. van hout of gips) buigen. Lexaan kan wat meer hebben dan Depron.He mannen,
Ik wil iets van een koel-duct maken voor de maxx... Is dat Depron een beetje te buigen? (misschien met heet water ofzo)
Hehe, nee je krijgt me niet zo gek. :nooo: Ik doe mijn ding en mocht ik een keer willen gaan raggen dan is er wel te ruilen met iemand (of ik doe gewoon met jou mee, scheelt jou weer een hoop kosten, toch 3 bier :?sleurke; mijn vliegtijd is julli vliegtijd
ik denk dat als er 3 vliegers tegelijk vliegen ,het nog wel te doen is ,meer vliegers word vragen om ongelukjes .
bovendien is het samen vliegen veel gezelliger
en op een gegeven moment zal ik wel 4 of 5 binnenvliegers hebben , dus genoeg reserve spul![]()
Deze of deze zijn zeker goed. In ieder geval dunne 8x3,8 of 8x4 Slow Flyer prop.Helaas geen props, die moet ik hier maar zien te vinden, bij HC uitverkocht. Iets van een 8 x 4 ofzo? Welke props zijn geschikt die je hier kan kopen (rctechnics ofzo)
Que? Of bedoel je een slechte week om opnieuw te starten? :lol:Slechte start van een nieuwe weekc:
Wat is de huidige koers van de HTD eigenlijk?Que? Of bedoel je een slechte week om opnieuw te starten? :lol:
@Siggy: Uw Hong Kong meuk is binnen, inclusief 4 servootjes voor de EZ Ailerons (als je daar nog interesse in hebt, anders hou ik ze lekker zelf). Totale schade (incl. 4 servootjes) EUR 99,00 + HTD 5,00 (hierin is de korting verrekend
).
HTD - EUR -> 1,00 : 0,00Wat is de huidige koers van de HTD eigenlijk?
Que? Of bedoel je een slechte week om opnieuw te starten? :lol:![]()
HTD - EUR -> 1,00 : 0,00
EUR - HTD -> 1,00 : Priceless
Ondanks de wannabe financiële crisis is de koers van de HoogTij Dollar (HTD) enorm stabiel. Zeg maar gerust dat de afgelopen anderhalf jaar eigenlijk geen verandering in de wisselkoers is geweest. 8O :rolling:![]()
Beide :rolling:
Al sinds 18 oktober geen sigaret meer aangeraakt, en is vreemd om onder je collega's te zijn die allen roken terwijl je zelf min of meer besloten hebt de afgelopen week van ziek zijn aan te grijpen het nietroken voorlopig aan te blijven houden. Echt beter ben ik nog steeds niet, het rommelt nog stevig in het onder .....
* heeft besloten lekker door te klussen thuis op de zolder *
als ik begonnen ben aan een verbouwingkie bijt ik me daar toch in vast ,en moet het gewone werk maar ff wijken![]()