Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je wel de versnaperingen meenemen :p

* Phil denkt eraan om iedere keer versnaperingen mee te nemen.... dan eindig ik sowieso in de top 3 :rolling:

Blijft een beet je raar dit Sleur, maar mij hoor je niet klagen :thumbsup: ;)
Aanwezigheid wordt beloond met het aantal punten van de plaats na de laatste rijder. Vrijwillig baaninzet en/of versnaperingen met +3 punten. Dus ja, als je aanwezig bent en telkens de bitterballen regelt dan kom je best ver. :yes: ;)

En nee, geen picca's van de crash. Beide auto's waren redelijk korter geworden maar de bestuurders zaten er nog in. Het zag er allemaal niet zo best uit, dus uit respect niet. Op dat stukje mag je al 100km/u en als je dan inhaalt is de kans redelijk groot dat de klap zo'n 60 (drukte richting Beverwijk) + 90 (als een leipe in een bocht inhalen) = 150km/u was.

Nu op RegioWeb: Eén dode en een zwaar gewonde... :cry:

Laatst bewerkt:
De LiPootjes zijn binnen... Dus donderdag graag even afrekenen bij die gezellige winkel met indoor circuit.

Kosten € 12,95 voor de 350mAh 2S1P en € 18,95 voor de 350mAh 3S1P.
De volgende bestelling met afnameverplichting was geplaatst:
3x 2S1P 350 mAh -> Sleur

3x 2S1P 350 mAh -> Burp

3x 2S1P 350 mAh -> Erik3D

1x 2S1P 350 mAh -> Philliams

1x 2S1P 350 mAh -> Junkie
2x 3S1P 350 mAh -> Junkie

Laatst bewerkt:
De LiPootjes zijn binnen... Dus donderdag graag even afrekenen bij die gezellige winkel met indoor circuit.

Link werk niet Sleur, maar ik begrijp wat je bedoelt ;)

P.S. dit is pas pecht hebben :confused:

ALKMAAR Op de Sportlaan in Alkmaar is een 69-jarige vrouw maandagochtend zwaargewond geraakt toen zij twee keer werd overreden door een vrachtwagen.
De 52-jarige chauffeur uit Venhuizen was vanaf de rotonde met zijn vrachtwagen achteruit op weg naar het bouwterrein op de plek van het voormalige AZ-stadion. Hoewel de bestuurder in zijn spiegels keek, zag hij de vrouw over het hoofd en reed over haar heen. Omdat de chauffeur geschreeuw hoorde, zette hij de vrachtwagen weer vooruit. Daarbij reed hij opnieuw over de vrouw heen.
De vrouw is met zeer ernstig beenletsel opgenomen in het ziekenhuis.

17 november 2008 - 17:16​

Link werk niet Sleur, maar ik begrijp wat je bedoelt ;)

P.S. dit is pas pecht hebben :confused:

ALKMAAR Op de Sportlaan in Alkmaar is een 69-jarige vrouw maandagochtend zwaargewond geraakt toen zij twee keer werd overreden door een vrachtwagen.

Link is okidoke, evenals een overzichtje van wat voor wie besteld was. ;)

Dat bericht had ik ook gelezen. Deed me een beetje Urbanus denken:
"Allez, ligt ge hier nu nog..." :rolling:

Enerzijds ga je uit respect voor een overleden persoon geen foto plaatsen, en anderszijds maak je lol om iemand die niet opzij wilde rollen :rolling:

Goehhhdddd, nadat ik thuiskwam en geen internet beleving had stond me vaag iets bij over een overgang naar een andere interpret provider .....
Even mijn Thommy Snelaanraak modem de instellingen gewijzigd en interpretten maar weer :thumbsup:

Ik kon die pdf niet lokalidingesen sleurpoepie :bye:
Thanks for the info, ik hoop dat mijn baas geen grappen in petto heeft voor donderdag.

Enerzijds ga je uit respect voor een overleden persoon geen foto plaatsen, en anderszijds maak je lol om iemand die niet opzij wilde rollen :rolling:
Ik heb geen goed woord over voor die onbenul die in ging halen. Dagelijks zien we dat soort oetlullen voorbij scheuren en verbazen ons dag na dag dat het goed gaat. Nu dus niet. Mensen zijn nu ook extra opgefokt vanwege de wegomlegging, met alle gevolgen van dien... :cry: Maar ook ik heb een aantal noodstops (uit voorzorg) moeten maken als ik naar HoogTij toe ging of van HoogTij af kwam. Zo'n Golf 1.4 met 7+ Noord-Afrikaanse/Oost-Europese types erin en dan toch gaan inhalen. :evil:

Ik heb geen goed woord over voor die onbenul die in ging halen. Dagelijks zien we dat soort oetlullen voorbij scheuren en verbazen ons dag na dag dat het goed gaat. Nu dus niet. Mensen zijn nu ook extra opgefokt vanwege de wegomlegging, met alle gevolgen van dien... :cry: Maar ook ik heb een aantal noodstops (uit voorzorg) moeten maken als ik naar HoogTij toe ging of van HoogTij af kwam. Zo'n Golf 1.4 met 7+ Noord-Afrikaanse/Oost-Europese types erin en dan toch gaan inhalen. :evil:

ALS je nou inhaalt, zorg er dan tenminste voor dat je een krachtbron hebt die dat kan trekken :p

Hier de beloofde pdf'en

Nexus

Disc

Veel plezier ermee. Download ze maar snel want ik laat ze niet eeuwig staan (op verzoek uiteraard weer te plaatsen :D)

En *hop* weer een nieuw lakje op de auto. :evil: Nu de andere buurman die wat dakplaten tegen mijn auto aan parkeert. :cry: Straks is mijn auto 4 jaar oud maar nog helemaal strak in de lak. :? ;)

8wjsbc.jpg

*gaat zijn Index 2.2 maar afmaken na het invullen van een berg papieren*

Laatst bewerkt:
oeps ; mocht dat bij mijn volvo gebeuren straks ,reageer ik toch wat minder coulant :rolleyes:

jongens ; die filmpjes word niets , ik als bepaald GEEN computer nurd word flink gek van dat comprimeershit :snipersmile:

heb ik gecomprimeerd ,zet hij het ergens ,waar ik het weer niet kan vinden,of blijkt het weer te groot :mad:

dus voortaan lekker camera thuis laten ,heb ik er ook geen stress van :rolleyes: ( zie onderschrift)

waren wel leuke filmpjes trouwens :rolleyes:;)

*ploft op de bank neer *

oeps ; mocht dat bij mijn volvo gebeuren straks ,reageer ik toch wat minder coulant :rolleyes:

jongens ; die filmpjes word niets , ik als bepaald GEEN computer nurd word flink gek van dat comprimeershit :snipersmile:

heb ik gecomprimeerd ,zet hij het ergens ,waar ik het weer niet kan vinden,of blijkt het weer te groot :mad:

dus voortaan lekker camera thuis laten ,heb ik er ook geen stress van :rolleyes: ( zie onderschrift)

waren wel leuke filmpjes trouwens :rolleyes:;)

*ploft op de bank neer *
Zo jammer :bad-words::rolling:

Jippie, de Index 2.2 is bijna klaar. :banana: Alleen nog even de ontvanger, regelaar en accu de juiste plek geven en dan zaterdag hard de grond in (zoals op de laatste twee foto's gaan we hem vast vaker zien). :oops: ;)

index_build07_almost_finished.jpg

index_build09_almost_finished.jpg

index_build10_almost_finished.jpg

-edit-
Morgen wat later op de club, eerst even langs een of ander gehucht net over de Waal. :? ;) Even kijken naar een plafondklever... :lol:

Laatst bewerkt:
hmmm, dat is de volgende kist die je bij de afgeschreven kisten kan turfen :rolling:

Morgen ga ik eerst de Scalpel gereed maken en daarna de Nexus uitknippen/plakken. Tekeningen liggen hier naast me. Ook de Disc even af maken natuurlijk :D

hmmm, dat is de volgende kist die je bij de afgeschreven kisten kan turfen :rolling:

Morgen ga ik eerst de Scalpel gereed maken en daarna de Nexus uitknippen/plakken. Tekeningen liggen hier naast me. Ook de Disc even af maken natuurlijk :D

Ben benieuwd naar die Jodel Robin sleur, leuke kist, wel showen op de club toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back